Salon kosmetyczny #BeautyCareClinic
Francuska 182, 40-507 Katowice, Polska
4.1
8 komentarze
62JH+WJ Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 12–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
"Czyli płaci Pani pełną kwotę za usługę?"
"Jeśli nie proszę anulować groupon, ponieważ nie zostanie zrealizowany"
Byłam w szoku, dodam, że czekałam 20 min, aby to usłyszeć.
Jest to bardzo przykre, ponieważ możliwe, że miałaby Pani kolejną stałą klientke, jednak po dzisiejszym dniu, niestety będę omijać Pani salon. A traktowanie kogoś lepiej a kogoś gorzej na pewno nie jest dobrym zachowaniem.
Edit:
Niech mi Pani wierzy na słowo, że na pewno nie chciałaby być Pani potraktowana w taki sposób jak ja przez Panią wczoraj. Co do wyjaśnienia regulamimu - w ogóle nie wiedziała Pani, że wcześniej odwiedziłam Pani salon, więc, czy naprawdę pamięta Pani, że wytłumaczyła mi Pani regulamin (nic takiego na pierwszej wizycie nie miało miejsca, przecież nie zrobiłabym tego błędu drugi raz). Rozumiem, że przestrzega Pani regulamin i mimo tego, że był to mój prezent i jechałam do Pani ponad godzinę to usługa nie została zrealizowana. Opinia ta nie jest pisana dlatego, aby w jakiś sposób pokazać Pani brak profesjonalizmu, ale jednak po to, aby zwrócić uwagę, że powinno doceniać się każdego klienta a nie tylko osoby, które przychodzą do Pani na zrealizowanie 3 usług (klientka, która była w tym samym czasie co ja). Mam nadzieję, że stałe klientki zapewnią Pani dobrą pozycję na rynku, powodzenia
poszłam do tego salonu zrobić hybryde. nie dość że Pani wykonywała zabieg 2,5 h (gdzie normalnie trwa to mać 1,5) to lakoer zostal nierownomiernie nalozony, a hybryda po 2 dniach hybryda odprysnela.
EDIT:
Owszem, właścicielka proponowała mi naprawę paznokcia, ale neistety nie mam czasu jeżdzić do salonu drugi raz w ciągu tygodnia, szcególnie że pozostałe paznokcie takze pozostawiały wiele do życzenia. Dlatego zaproponowałam rekompnsatę. Nic co napisałam nie jest nieprawdą, a właścicielom wysłałam zdjęcia paznokci (fakt, po 5 dniahc, a nei po 2, bo były święta) więc nie może pani powiedzieć, że panią szantażowałam!