/Greater Poland Voivodeship/Salon samochodowy

Nissan Japan Motors Poznań Komorniki - Autoryzowany Salon i Serwis Nissan

Głogowska 448, 60-004 Poznań, Polska

Nissan Japan Motors Poznań Komorniki - Autoryzowany Salon i Serwis Nissan
Salon samochodowy
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9R2P+WV Poznań, Polska
+48 61 610 41 70
nissan.japanmotors.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–19
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–19
Piątek: 9–19
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Filip Chmielewski
Filip Chmielewski2 lata temu
Wstąpiliśmy tu żeby popatrzeć i przymierzyć się do zmiany generacji Qashqaia... skończyło sie tym, że po miesiącu możemy cieszyć się zakupem nowego cudeńka :). Nie wiemy jak jest w innych salonach, ale tutaj od pierwszej wizyty spotkaliśmy się z profesjonalnym i ciepłym przyjęciem. Każdy pracownik jest miły i uśmiechnięty bez znaczenia czy jest to pani która sprząta czy też kierownik salonu. Bardzo miła i profesjonalna obsługa pani Sandry, sprawy finansowe prowadzone przez pana Andrzeja od początku do końca, sprawiły właśnie, że z Komornik wyjechaliśmy naszym nowym autem. Pierwszy przegląd i usługa serwisowa na wzorowym poziomie. Pełna kultura obsługi, punktualność i sprawność. Opinia nie jest sponsorowana :) i tym, którzy jeszcze tu nie byli zachęcam do odzwiedzin salonu - my jesteśmy bardzo zadowoleni.
Barbara Konopka
Barbara Konopka2 lata temu
Jest w porządku. Pani Sandra super, świetny kontakt, nie ma rzeczy niemożliwych. Za to oferta kredytowa i ubezpieczenie oferowane przez pana Andrzeja bardzo niekorzystne, zwykły kredyt gotówkowy w naszym banku wypadł lepiej i na niego właśnie się zdecydowaliśmy. Mam też uwagi co do serwisu. Zamówiliśmy belki dachowe z montażem. Zostały zamontowane dosyć nieprofesjonalnie, bardzo gwizdały przy jeździe. Musieliśmy pojechać do warsztatu specjalizującego się w bagażnikach dachowych żeby poprawili. Ogółem 3/5.
Michal Sobkowiak
Michal Sobkowiak2 lata temu
Umówiony na wizytę dowiadujesz się że i tak auto nie wjedzie na warsztat bo nikt nie ma czasu. Masz przyjechać ewentualnie na inną godzinę. Ewentualnie możesz zostawić auto ale i tak nikt się wcześniej nim nie zajmie. A wogóle jak chcesz mieć gwarancję że auto wjedzie na warsztat to się umawia na 7:00. Taki to standard obsługi. U Mietka w garażu jest bardziej profesjonalnie! Nie szklane powiżchnie a ludzie krełuja poziom obsługi!
Radosław Wlaźlak
Radosław Wlaźlak2 lata temu
Jestem bardzo zadowolony z wizyty w serwisie. Samochód zdiagnozowany , usterka usunięta w przeciągu dwóch dni. Zamiast wymiany całego dość kosztownego elementu, zaproponowali dużo tańszą alternatywę. Polecam.
Michał Matuszak
Michał Matuszak2 lata temu
W dniu 05.11.2021r. Serwisie Japan Motors w Komornikach, został wykonany przegląd serwisowy OT III w samochodzie Nissan Qashqai 1.3 benzyna. Koszt tej usługi to 1216,94zł, w której skład wchodzi:
-wymiana oleju
-wymiana filtra oleju
-wymiana filtra kabiny (nadmuchu)
-uszczelka korka spustu oleju
-oględziny stanu pojazdu, podwozie i nadwozie
-dodatkowo odpłatna konserwacja uszczelek drzwi przed zimą koszt 19,90zł. (zawarta w kwocie przeglądu)
Po zapłaceniu za przegląd i odebraniu pojazdu zostałem poinformowany, że pojazd jest gotowy do sezonu zimowego i mechanik nie ma żadnych uwag co do jego stanu.
Postanowiłem sprawdzić stan filtra powietrza, który jak wiadomo jest ważnym dla prawidłowej pracy silnika elementem. Jak na załączonych zdjęciach zobaczyłem filtr w stanie opłakanym!
Po moim zgłoszeniu tego faktu zostałem poinformowany, że przegląd OT III nie zawiera jego wymiany!
Mam poważne wątpliwości czy jest jakikolwiek sens płacenia kwot czterokrotnie przewyższających ceny rynkowe za wymianę oleju w serwisie. Jeśli jego pracownicy nawet nie zasugerują właścicielowi konieczności wymiany innej taniej części eksploatacyjnej.
Proszę Państwa szczerze odradzam usługi tego serwisu!!!!!!
ROBERT NOWACKI
ROBERT NOWACKI2 lata temu
Pełna profesja , podejście do klienta na bardzo wysokim poziomie i wszystko kulturalnie i z uśmiechem
Andrzejek Nowak
Andrzejek Nowak2 lata temu
Miła fachowa obsługa. Dziękuje za pomoc przy okazji kampanii serwisowej. Pozdrawiam
Jarek Pawlak
Jarek Pawlak2 lata temu
Wymiana pogryzionego przewodu intercoolera szybko i sprawnie. Dodatkowo otrzymałem mycie auta z poprzedniego przeglądu i tu zaskoczenie. Myślałem, że auto będzie umyte na zewnątrz i tu niespodzianka. Wsiadam do samochodu, a w środku czyściutko. Auto kompleksowo wyczyszczone . Wielki plus dla serwisu.
Zalecane lokalizacje