/Greater Poland Voivodeship/Salon samochodowy

Voyager Group - Dealer i Serwis Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge

Świętego Michała 20, 61-023 Poznań, Polska

Voyager Group - Dealer i Serwis Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge
Salon samochodowy
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CX67+3W Poznań, Polska
+48 61 628 66 88
voyagergroup.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–18
Wtorek: 7–18
Środa: 7–18
Czwartek: 7–18
Piątek: 7–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jakub Dalibor Rybka
Jakub Dalibor Rybka2 lata temu
Mercedesa W212 E250 zakupiłem z końcem lipca. Z autem są jednak pewne problemy od samego początku ale o tym poniżej.
Zaraz po zakupie pojawiłem się w Serwisie z dwoma informacjami (wysłanymi również mailowo). Pukanie przedniego zawieszenia oraz wyraźne uderzenie z przodu auta przy przyrzuceniu z D na R.
Przez serwis wymieniony został jeden wahacz i podobno sprawdzona została cała reszta zawieszenia. Dodatkowo udało się podpiąć auto pod akcje serwisową wymiany tylnej belki.
O fuszerce zamontowania tylnej belki informowałem parę razy. Auto skrzypiało przez cały wakacyjny okres podróży nim po zachodniej Europie. Zostało to poprawione. Nadmienię jednak, że kwestia stuków zawieszenia oraz przełączenia z D na R nadal pozostawała nierozwiązana.
Przy okazji oględzin auta w nieautoryzowanym serwisie udało się ustalić, iż przedni lewy amortyzator jest zamontowany błędnie. Byłem tym mocno zaskoczony, ponieważ auto było sprzedawane jako sprawdzone przez serwis oraz niewymagające wkładu finansowego. Dodatkowo zastanawia fakt, że zamontowany błędnie amortyzator nie został zauważony przy oględzinach całego przedniego zawieszenia, przy próbie redukcji stuków z przodu auta.
Stukanie przedniego zawieszenia wraz z konieczną wymianą opon w nieautoryzowanym serwisie kosztowała dotychczas 8000 złotych. Pukanie przy przerzuceniu z D na R nadal występuje. Dodatkowo po zmianie temperatur próbowałem włączyć ogrzewanie fotela kierowcy i ku mojemu zdziwieniu, nie działa.
Podsumowując jestem zdziwiony usterkami przy zakupie auta "sprawdzonego" przez serwis i sprzedawców oraz "nie wymagającego wkładu finansowego". Dodam, że silnik działa bez zarzutu stąd +1 gwiazdka. Wiem jednak, że czekają mnie niemałe kolejne wydatki, do których firma ustosunkowała się negatywnie.
Alvaro PL
Alvaro PL2 lata temu
Opinia dotyczy serwisu auta marki JEEP. Przyjęcie do serwisu punktualne, wszystko zgodnie z ustaleniami telefonicznymi, na miejscu czekało auto zastępcze. Naprawa przedłużyła się, o czym zostałem poinformowany. Muszę przyznać że jestem w pełni zadowolony. Serwis na wysokim poziomie. Stosunek cena/jakość - Ok. Dziękuję i do zobaczenia następnym razem.
Wojciech Dalz
Wojciech Dalz2 lata temu
Fatalna firma , nie rzetelna, beznadziejna obsługa . Auto po przeglądzie nie umyte, nie odkurzone . 200 km po przeglądzie do wymiany klocki hamulcowe przód i tył !!! To co oni robią podczas przeglądu skoro nawet klocki nie były sprawdzone ?! I jeszcze miś z oddający auto wielce zaskoczony ze auto powinno być umyte. Pierwsze moje auto Lanos 1999 rok i po przeglądzie zawsze auto oddane czyste.
Stanisław Szłapka
Stanisław Szłapka2 lata temu
Firma godna zaufania przyjechałem na godz. 8-00 pan z serwisu super osoba miły ja byłem oczywiście w stresie bo z tym autem nieźle nabroiłem a on spokojnie podszedł wszystko się zrobi no i miał racje auto opanowane bez problemu polecam ten serwis godny zaufania jeszcze raz bardzo dziękuje za miła rozmowę z całą obsługą.
COMENZAR
COMENZAR2 lata temu
Firma godna zaufania W ramach akcji ,Salony samochodowe dzieciom z Ukrainy” dla Pałacu w Biedrusku, jako pierwsza zareagowała firma Voyager Group - Dealer i Serwis Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge Poznań.✨✨✨

Dbają nie tylko o komfort pacy pracowników i klientów stosując najnowszą technologię do ochrony.🌈

Niosą też bardzo hojną pomoc, za którą z serca dziękujemy w imieniu dzieci i mam.❤️❤️❤️
Artur Pytel
Artur Pytel2 lata temu
Oceniam współpracę z serwisem części zamiennych Mazdy, a dokładnie z Panem Michałem Chomiakowskim. Współpracę, podejście do klienta oraz kontakt oceniam wzorowo. Części zamówione w lutym, ze względu na opóźnienia w globalnym łańcuchu dostaw, dostawa części z ASO z Japonii, poprzez centralę w Belgii, dojechały ostatecznie po 4 miesiącach. Na bieżąco byłem informowany o statusie zamówienia, na dodatkowe pytania udzielano błyskawicznie odpowiedzi. Dostałem dobry rabat na całość, plus drobny upominek za zwłokę (nie z winy Mazdy, także tym bardziej cenię sobie takie podejście do klienta). Zdecydowanie polecam i dziękuję Panu Michałowi za obsługę. Pozdrawiam.
Przemysław Sopolinski
Przemysław Sopolinski2 lata temu
Wydarzenie śniadanie z Tonale, bardzo przyjemne i profesjonalnie przygotowane. Atrakcyjnie, miło, z dużą ilością informacji, atrakcji, gadżetów 😀. No oczywiście auto zrobiło "największą" robotę. Super!
Agnieszka Lisiecka
Agnieszka Lisiecka2 lata temu
Z mężem już dwukrotnie kupiliśmy auto i nigdy się nie zawiedliśmy. Mieliśmy też szczęście że doradzał nam Pan Tomasz - profesjonalista jakich mało, zawsze miły i cierpliwy :) Kupione auta były wręcz niezawodne co jest dla nas najważniejsze, sprawdzone, sprawne, bez niemiłych niespodzianek. Polecam!
Zalecane lokalizacje