Voyager Group - Dealer i Serwis Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Chrysler, Dodge
Świętego Michała 20, 61-023 Poznań, Polska
4.5
8 komentarze
CX67+3W Poznań, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–18
Wtorek: 7–18
Środa: 7–18
Czwartek: 7–18
Piątek: 7–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 7–18
Środa: 7–18
Czwartek: 7–18
Piątek: 7–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Zaraz po zakupie pojawiłem się w Serwisie z dwoma informacjami (wysłanymi również mailowo). Pukanie przedniego zawieszenia oraz wyraźne uderzenie z przodu auta przy przyrzuceniu z D na R.
Przez serwis wymieniony został jeden wahacz i podobno sprawdzona została cała reszta zawieszenia. Dodatkowo udało się podpiąć auto pod akcje serwisową wymiany tylnej belki.
O fuszerce zamontowania tylnej belki informowałem parę razy. Auto skrzypiało przez cały wakacyjny okres podróży nim po zachodniej Europie. Zostało to poprawione. Nadmienię jednak, że kwestia stuków zawieszenia oraz przełączenia z D na R nadal pozostawała nierozwiązana.
Przy okazji oględzin auta w nieautoryzowanym serwisie udało się ustalić, iż przedni lewy amortyzator jest zamontowany błędnie. Byłem tym mocno zaskoczony, ponieważ auto było sprzedawane jako sprawdzone przez serwis oraz niewymagające wkładu finansowego. Dodatkowo zastanawia fakt, że zamontowany błędnie amortyzator nie został zauważony przy oględzinach całego przedniego zawieszenia, przy próbie redukcji stuków z przodu auta.
Stukanie przedniego zawieszenia wraz z konieczną wymianą opon w nieautoryzowanym serwisie kosztowała dotychczas 8000 złotych. Pukanie przy przerzuceniu z D na R nadal występuje. Dodatkowo po zmianie temperatur próbowałem włączyć ogrzewanie fotela kierowcy i ku mojemu zdziwieniu, nie działa.
Podsumowując jestem zdziwiony usterkami przy zakupie auta "sprawdzonego" przez serwis i sprzedawców oraz "nie wymagającego wkładu finansowego". Dodam, że silnik działa bez zarzutu stąd +1 gwiazdka. Wiem jednak, że czekają mnie niemałe kolejne wydatki, do których firma ustosunkowała się negatywnie.
Dbają nie tylko o komfort pacy pracowników i klientów stosując najnowszą technologię do ochrony.🌈
Niosą też bardzo hojną pomoc, za którą z serca dziękujemy w imieniu dzieci i mam.❤️❤️❤️