/Greater Poland Voivodeship/Salon samochodowy

Toyota Poznań Centrum

Bobrzańska 5, 61-248 Poznań, Polska

Toyota Poznań Centrum
Salon samochodowy
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9XQ8+6M Poznań, Polska
+48 61 872 35 00
toyotapoznan.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–20
Wtorek: 7–20
Środa: 7–20
Czwartek: 7–20
Piątek: 7–20
Sobota: 8–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marcin Szczygielski
Marcin Szczygielski2 lata temu
Doskonały punkt. Trafiłem tu przypadkowo - w trasie zaświeciła mi się kontrolka przeglądu i postanowiłem upewnić się, czy mogę bezpiecznie jechać dalej. Pani w serwisie wszystko sprawdziła i zaproponowała zrobienie przeglądu auta od ręki! Pierwszy raz spotkało mnie coś takiego. Polecam 😊
Dorin Timircan
Dorin Timircan2 lata temu
bardzo słabo obsługa, było pozostawione auto na naprawę blacharsko-lakiernicze, naprawa się odbyło gdzieś na terenie Poznania u jakiś Janusza, mała wyciągnięcie na drzwi naprawili tak jakby było cale drzwi uszkodzone, szpakli ponad normy na taka mało wyciagnięcie, plus naprawa zderzaka tez bardzo słabo, brak śrub, brak klipsy, linii na cale drzwi po jak polerowali, plus na koniec doradca serwisowe mowie ze tak musi być... 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
i bardzo dziękuje wam za taka ”doświadczenie„ no wasze odpowiedz marketingowe nie jest mi potrzebna i nie pomoże mi niczym.

Przygotowanie auta do oddania🤦🏻
Dariusz Leonhard
Dariusz Leonhard2 lata temu
Bardzo profesjonalne podejście. Serwisuje tu już kolejne auto i zawsze jestem zadowolony. Czasem źle obliczą czas serwisu i z 3h robi się 5h, ale mają za to dobrą kawę :) Polecam zarówno do bieżących przeglądów jak i napraw - tu pozdrowienia dla ekipy z działu blacharsko-lakierniczego :)
Adam Ch
Adam Ch2 lata temu
Wyrazy szacunku, uznania do Dyrekcji firmy Toyota za zatrudnienie tak wysoce profesjonalnego pracownika jaką jest Pani Katarzyna Frąckowiak, która wykazała się wysokim doświadczeniem i wiedzą. W dniu 25.08.2022 o godz 19 miałem awarie Toyoty Auris hybrid która odmówiła mi posłuszeństwa i nie chciała zapalić.☹ Trzech mechaników odmówiło mi przyjazdu bo mówili że nie znają się na hybrydach. Szybko znalazłem tylko jedyny salon ktory jest otwarty do godziny 20 na ul Bobrzańskiej i wysoka wiedza Pani Katarzyny umożliwiła mi uruchomienie auta, gdzie rozmowę prowadziliśmy tylko przez telefon i mogłem zadowolony jechać w dalszą drogę moją toyotą!😍 Pozazdrościć Dyrekcji zatrudnienie tak cenionego pracownika.
Z wyrazami szacunku, uznania i podziękowania Adam! 🌹
Anna Ziętarska
Anna Ziętarska2 lata temu
Chciałabym bardzo podziękować za profesjonalną i miłą współpracę podczas zakupu mojej nowej RAV4 😉 Pan Piotr Sz. okazał się być świetnym doradcą i sprawił, że przez cały proces zakupowy przebrnęliśmy bardzo płynnie, a każde zadane pytanie pozostało szczegółowo omówione. Cechujący doradcę spokój, rzeczowość, ogromna wiedza, cierpliwość i wysoka kultura osobista, niech posłużą za najlepszą notę, którą stawiam z całą satysfakcją. Każdemu życzę takiej obsługi! Jeszcze raz Dziękuję!
Marek Marecki
Marek Marecki2 lata temu
Witam wszystkich byłem wczoraj w Toyocie chodziło o reklamację soboty gdzie pani Frąckowiak przyjęła zgłoszenie oczywiście po wielu negocjacje była bardzo niegrzeczna wręcz z arogancka nie zna się w ogóle na rzeczy nie ma zielonego pojęcia o działaniu firmy Toyota i wysyłała mnie do Warszawy że tam ja mam jechać z reklamacją chociaż w Poznaniu jest ten sam oddział ludzie ogarnijcie tą kobietę. Za to wczoraj czyli w poniedziałek obsługiwał mnie pan który siedzi obok i był naprawdę super grzeczny udzieli mi wszelkich wyczerpujących informacji naprawdę ten człowiek zasługuje na lepsze nawet stanowisko bo potrafi zrzuć mi rozmawiać potrafi rozumieć i potrafi wszystko wyjaśnić. Rozmawiałem również z panem dyrektorem również udzielił mi wszelkich informacji i powiedział że zajmie się sprawią z soboty właściwie incydentem z soboty i wyciągnie wnioski zobaczymy czy to zrobi czy tylko to są puste słowa. Pozdrawiam cały zespół Toyoty oczywiście oprócz pani frąckowia.
Stanisław Figlerowicz
Stanisław Figlerowicz2 lata temu
Bardzo niemiłe wspomnienia Zamówiłem Land Cruisera wpłacając zaliczkę (druga połowa 2021)To było dawno więc cena była stała i umówiona Niestety sprzedawcy (czerwiec 2022) chcieli mi ożenić samochód w dużo droższej cenie Niesympatyczny nie mili kombinatorzy
Dorota Jarmużek-Kurtul
Dorota Jarmużek-Kurtul2 lata temu
Bardzo profesjonalna obsługa. Pan Piotr odpowiedział bez problemu na wszystkie nasze pytania i rozwiał wszelkie wątpliwości. Był bardzo pomocny w każdej kwestii, dzięki czemu od dwóch miesięcy cieszymy się nowym autem 😇.
Yardimlarin icin çok tesekkurler 😉
Zalecane lokalizacje