/Łódzkie Voivodship/Salon samochodowy

KIA Landcar Outlet Door To Door #Zostań w Domu Bezpieczny Zakup

Szeroka 2, 95-030 Starowa Góra, Polska

KIA Landcar Outlet Door To Door #Zostań w Domu Bezpieczny Zakup
Salon samochodowy
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MFWH+H5 Starowa Góra, Polska
+48 42 225 91 30
landcar.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Maciej W. (winmaciek)
Maciej W. (winmaciek)2 lata temu
Pracownicy działu obsługi klienta mają dużo pracy przed sobą. Kiedy zwróciłem, w dosyć dobitny sposób, uwagę, żeby nie parkować na trawniku przy ul. Rzgowskiej i nie jeździć po chodniku i drodze dla rowerów, jeden z pracowników z obsługi klienta użył wobec mnie powszechnie uznawanego za wulgarne słowa na „j”. Prezes obiecał mi przeprosiny na piśmie, do odbioru wraz z autem po jego przeglądzie tego samego dnia w godzinach popołudniowych. Auto było, przeprosin niestety się nie doczekałem. Czekam na jego ruch, firma ma mój numer telefonu.
Już pominę różne wycieczki polityczne i insynuowanie przez pracownika, który, jeśli się nie mylę, obsługiwał mnie jakiś kwadrans wcześniej, popierania tej czy innej opcji politycznej. Zdecydowanie nie na miejscu.
Przynajmniej mechanicy zachowywali się rozsądnie i zgodzili się, że nie powinno być jeżdżenia tutaj i starali się działać deeskalacyjnie.
PS Przeprosiny przyszły, w poniedziałek po zdarzeniu.
Jacek Berecki
Jacek Berecki2 lata temu
Jedna gwiazdka za uprzejmość i to na tyle .Diagnoza powierzchowna i nie trafna .
Chodzi o filtr DPF w kia soul który się wypala co 70 km co za tym idzie potężne spalanie paliwa podwyższony poziom oleju w silniku itp.
Serwisanci po diagnozie komputerowej stwierdzili zapchanie filtra DPF i polecili wypalenie go na autostradzie lub przez komputer.
Obie opcje zostały zastosowane DPF się wypalił po czym bardzo szybko się ponownie zapycha nikt w serwisie nie wpadł na pomysł sprawdzenia dlaczego się tak dzieje.
Po kontakcie z serwisem oczywiście w bardzo miły sposób zaproponowano mi kolejna wizytę na diagnozę problemu oczywiście odpłatnie.Warsztat do którego się udałem zdiagnozował od razu problem z pompowtryskami .
Podsumowując współpracę z serwisem Landcar KIA jestem rozczarowany skutecznością działania.
Pati Kom
Pati Kom2 lata temu
Likwidacja szkody z landcar bardzo mnie rozczarowała, zero zaangażowania z ich strony, sam poczatek już mnie zniechęcił firma zrobila niepełny kosztorys i wysłał do ubezpieczalni, bo Pan zajmujący się tym nie zauważył więcej szkód mimo że były one wymienione w oświadczeniu zdarzenia, dalsza rozmowa z Panią prowadząca moją sprawę sprawiła ze zrezygnowalem z ich usług, o to co może zaoferować lancar : ile da ubezpieczalnia sprawcy za tyle będziemy robić, a jak sie nie podoba to zawsze można założyć sprawę w sądzie. Nawet trochę się nie wysila żeby od ubezpieczyciela wziąsc tyle aby doprowadzić auto do stanu z przed kolizji na oryginalnych częściach. Nie tak wyobrażałem sobie współprace, jednak najlepiej samemu załatwiać takie sprawy niż przez pośredników.
Janusz Ch.
Janusz Ch.2 lata temu
Mój pierwszy kontakt i zakup z firmą Kia Landcar oceniam bardzo pozytywnie . Szczególne podziękowania składam p.Konradowi Pipińskiemu , który prowadził mnie od początku do końca zakupu .
Jest to osoba dużej wiedzy , bardzo pomocny i cierpliwy , chcący jak najlepiej doradzić . Każde uwagi i życzenia stara się zrealizować w sposób korzystny dla klienta .
Angelika Frączek
Angelika Frączek2 lata temu
Szczerze polecam salon i obsługę. W szczególności Pana Michała Zawistowski. Kontakt z sprzedawcą i jego zainteresowanie klientem spowodowało że po samochód przyjechałam specjalnie z Podkarpacia. Pozdrawiam,)
Kamil Malanowski
Kamil Malanowski2 lata temu
Witam. Chciałbym podziękować Panu Michałowi Zawistowskiemu z Działu Handlowego za fachową miłą i rzetelną pomoc przy kupnie nowego samochodu. Bardzo polecam Tego Pana jak i również salon Landcar w Starowej Górze.
J K
J K2 lata temu
Kontakt z biurem obsługi oceniam na bardzo dobry. Odpowiedzi mailem były rzetelne. P. Wojciech z biura udzielał wyjaśnień i wskazówek dotyczących dalszego użytkowania samochodu i serwisowania.
ZP GROUP POLSKA ZP GROUP POLSKA
ZP GROUP POLSKA ZP GROUP POLSKA2 lata temu
Współpracujemy z firmą Landcar już 2 lata. Polecam wszystkim salon sprzedaży jak i serwis mechaniczny. Po wcześniejszych doświadczeniach z innymi dealerami Landcar jest na najwyższym poziomie obsługi klienta.
Zalecane lokalizacje