/Lublin Voivodeship/Salon samochodowy

Kia Lublin Technotop

Kalinówka 43A, 21-040 Lublin, Polska

Kia Lublin Technotop
Salon samochodowy
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6M52+CX Lublin, Polska
+48 81 748 88 88
technotop.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jarosław Grzechnik
Jarosław Grzechnik2 lata temu
Świetna obsługa i serwis. Pełen profesjonalizm. Wszystko zgodnie z ustaleniami a nawet lepiej i przed czasem. Pan Paweł i Pan Rafał - super eksperci. Polecam!
Adam Lasota
Adam Lasota2 lata temu
Bardzo pozytywne, swietna obsługa. Przemili ludzie zarówno przez telefon jak i osobiście. Serdecznie polecam!!!
Piotr Milczarek
Piotr Milczarek2 lata temu
O ile salon w miarę mogę polecić, o tyle serwis to jest dramat. Oddałem do naprawy gwarancyjnej nawigację w Kia optima, podczas wymiany została uszkodzona kratka od czujnika temperatury od klimatyzacji w kabinie. Sprawa zgłoszona jeszcze na przed wyjechaniem z terenu serwisu. Po półtora miesiąca po co najmniej kilku zgłoszeniach serwis informuje że się nie poczuwa do odpowiedzialności. Gwarancja do bramy a potem się nie znamy...
Mateusz „Mateo” Wrz.
Mateusz „Mateo” Wrz.2 lata temu
Miła obsługa serwisu i konkretne podejście do klienta ! Pyszna kawka
Polecam Ten Salo Kia 🚗🚘🚙
Filip
Filip2 lata temu
Wydanie nowego auta tutaj wygląda jak w komisie, albo i gorzej. Wydanie odbyło się na parkingu przez salonem mimo, że nie było najcieplej, auto wyjechało nie domyte z zaciekami. Pracownik dał kluczyki i w drogę :). Rozumiem, że auto było budżetowe, ale jednak czegoś takiego nigdy jeszcze nie widziałem. Po dojechaniu do domu, okazało się, że nie działała regulacja lusterka bocznego od strony kierowcy - uszkodzony był silniczek. Wymieniony został na gwarancji w innym ASO, jednak porażka, że nikt tego nie sprawdził przed wydaniem.
Dominik Malinowski
Dominik Malinowski2 lata temu
Dramat.
Zamiast deklarowanej godziny na serwis auta wyszło 4. Umycie samochodu zapominając o felgach pozostawiam bez komentarza.
Dwie gwiazdki za kawę
Robert Nowakowski
Robert Nowakowski2 lata temu
Uwaga na kłamstwa tych sprzedawców Santander leasing może potwierdzić kłamia oszukują 3 tygodnie nie mogę odebrać auta. obsługa siedzi jak by byli skazani na prace w tym salonie przez sad, to jest masakra dyrektor nie ma pojecia jak obsłuzyc klienta kupiłem 2 auta u nich wysyłaja złe dokumety do rejstracji i wine zwalaja na klienta. Sprzedawca kłamie w oczy a dyrektor umi tylko jedna spiewke opowiadac jak banki przelewaja pieniadze. Mysle ze kupiłem wiecej nowych aut w swoim zyciu niz ten gosc sprzedał w tym salonie obsługa straszna nie udostepniono nam nawet auta zeby zobaczyc co kupujemy nawet po zarejstrowaniu samochodu i zapłacie przez leasing Nie kupuj tu samochodu to tylko kłopoty uwaga uwaga.
Tomasz A
Tomasz A2 lata temu
Niestety klientem waszego serwisu nie będę. Pierwszy kontakt z serwisem parę tygodni temu - zapytałem o cenę pierwszego przeglądu i termin oczekiwania. Miła Pani podała cenę (178 zł), dość odbiegającą od ceny w innych serwisach, miłe zaskoczenie!
Skoro jest tak fajnie i miło, że nawet nie ma kilkutygodniowych kolejek postawnowiłem umówić się właśnie tutaj na pierwszy serwis. Przemiły pan zapytany o cenę i możliwy termin uderzył najpierw w nutę marketingową - koniecznie chce mi sprzedać "pakiet serwisowy" na 4 przeglądy, nie na 4 lata, a może jednak na 4 przeglądy, bo się pan lekko zaplątał. Nic to, młody może się uczy. Na szczegółowe zapytanie potwierdził, że to jednak 4 przeglądy czyli jednak nie cztery lata przynajmniej w moim przypadku. Koszt pakietu w moim wypadku okazał się nieadekwatny do rzeczywistych kosztów serwisu przedstawionych przez pana doradcę, bo zapytany o koszty kolejnych przeglądów i moim stwierdzeniu, że koszt pakietu mniej więcej dwukrotnie je przewyższa pan został lekko zbity z tropu sprzedania pakietu. Wracamy jednak do pierwszego przeglądu cena podana przez owego pana to 175 zł - ok. mamy trzy złote mniej niż dwa tygodnie temu :-). I tu pojawia się bezcenne stwierdzenie pana doradcy, kiedy szuka najbliżeszego terminu: koszt pierwszego przeglądu wyniesie 275 zł!... Zaraz zaraz... przed chwilą było 175, pytam czy się nie pomylił. Nie nie pomylił się, bo my proszę pana DOLICZAMY! 100 zł przegląd antykorozyjny. Tłumaczę panu, że pytałem o koszt przeglądu, a nie o to doliczają, bo jak przyjadę to się okaże, że doliczają za coś jeszcze i koszt wynosi 1000, może 2000 zależnie od fantazji pana doradcy lub tego ile musi dorobić do premii. Niestety dyskusja zmierza w kierunku ściany, bo DOLICZAJĄ i już. Koniec kropka.
I z tego to właśnie powodu, pomimo poleceń mego przyjaciela, który bardzo Was poleca, bo dobrze zna właściciela i jest to super serwis NIGDY z waszych usług korzystał nie będę.
Można było od razu powiedzieć - koszt przeglądu to 275 zł, a składa się na to to i to itd. Nie chcę być nie mile zaskoczony korzystając z waszych usług bo coś doliczacie. I nie chodzi to o te nieszczęsne 100 zł, tylko o wprowadzanie (celowe?) w błąd.
Zalecane lokalizacje