Honda Plaza
Malownicza 29A, 02-272 Warszawa, Polska
4.4
8 komentarze
5WGR+R8 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–20
Wtorek: 7–20
Środa: 7–20
Czwartek: 7–20
Piątek: 7–20
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 7–20
Środa: 7–20
Czwartek: 7–20
Piątek: 7–20
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Dowiedziałem się że pare miesięcy temu zmienił się kierownik salonu samochodów nowych a poprzednikiem miałem pewne ustalenia słowne obecny mimo że początki tych ustaleń były widoczne w dokumentacji , nie uwierzył w moje słowa .
Przykro że nie ma się zaufania do klienta.
Już od ponad miesiąca nie mogę doprosić się o zmianę błędnie wystawionej faktury za usługę w serwisie samochodowym. Jeśli teraz takie rzeczy są tak rozwiązywane, to mogę tylko wyobrazić sobie jak wygląda obsługa bardziej złożonych i kosztownych spraw.
Rozumiem wakacje, mniej pracowników. Jednak warto byłoby być bardziej przyjemnym w kontaktach z klientem. Panowie na pytanie kiedy mogę spodziewać się rozwiązania sprawy odpowiadają bardzo nieprzyjemnie, że nie wiedzą kiedy i będą się odzywać (dało się odczuć, że chcą już skończyć rozmowę) - jednak do tej pory nikt się nie odezwał - pomimo tego, że przypomniałem się grzecznie po jakimś czasie (mailowo oraz telefonicznie).
Kilka aut kupionych w tym salonie, serwisowane też tutaj przez lata jednak jakość nie została utrzymana…
Odp dla wlasciciela:Najwyższa jakość obsługi dobre myślę że to u was standart.
😀