/Masovian Voivodeship/Salon samochodowy

Honda Plaza

Malownicza 29A, 02-272 Warszawa, Polska

Honda Plaza
Salon samochodowy
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5WGR+R8 Warszawa, Polska
+48 22 431 00 00
hondaplaza.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–20
Wtorek: 7–20
Środa: 7–20
Czwartek: 7–20
Piątek: 7–20
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Krzysztof Kardasz
Krzysztof Kardasz2 lata temu
Polecam sklep oraz serwis motocyklowy. Kupiłem tutaj swoją Hondę CB1000R Black Edition. Z powodu opóźnienia w dostawie jeszcze w trakcie trwania pandemii, otrzymałem na tydzień bezpłatnie inny model oraz dodatkowo mogłem wybrać bezpłatnie jedno akcesorium. Pozdrowienia dla Pana Daniela M., który zajmował się realizacją mojego zamówienia. Serwisuję tutaj też od nowości swój motocykl, korzystam z serwisu zimowego door to door. Serwisant przyjeżdża po motocykl ok 7:00 rano i po 3-4 dniach motocykl wraca do mnie w godzinach wieczornych ok 19:30. Serwis jest kompleksowy, nie ma do czego się przyczepić. Na dodatek motocykl wraca do mnie umyty :) Usługa D2D jest bezpłatna a zimowy serwis jest tańszy. Polecam!
Kamil Milan
Kamil Milan2 lata temu
Byłem na chwilkę dosłownie w przerwie na załadunek. Dział motocykli na piętrze jest świetny. Dobrze rozplanowany układ. Ciężko nie wspomnieć o pracownikach. Rozmawiałem tylko z jednym z góry co ma biurko po środku. Świetne podejście do klienta. Nigdzie się jeszcze z takim nie spotkałem. Widać że ma pojęcie i kocha to co robi. Wytłumaczył Mi jak działa jazda próbna, porozmawialiśmy o motocyklach i nie interesowało Go, że w trasie nie wyglądam na Elona Muska i nie zostawię tam bańki. W roboczych ciuchach przyjął Mnie jak potencjalnego nabywcę. Honda Plaza tchnijcie trochę życia i nowości na kanał na YouTube (z chęcią pomogę) a zobaczycie co to siła Internetu ;) Pozdrawiam i polecam z całego serca
Dariusz Śliwowski
Dariusz Śliwowski2 lata temu
Już wielokrotnie byłem w tym serwisie często tylko o poradę zawsze mnie wysłuchano ze zrozumieniem i doradzono, przeglądy serwisowe są wykonywane w określonym terminie oraz obsługa i kierownik warsztatu jest kompetentna i miła.
Dowiedziałem się że pare miesięcy temu zmienił się kierownik salonu samochodów nowych a poprzednikiem miałem pewne ustalenia słowne obecny mimo że początki tych ustaleń były widoczne w dokumentacji , nie uwierzył w moje słowa .
Przykro że nie ma się zaufania do klienta.
P W
P W2 lata temu
Całkowite lekceważenie bezpieczeństwa klientów. Radzę omijać to miejsce.. . Serwis po wymianie opon wypuścił mnie prosto na autostradę w późnych godzinach wieczornych i kiepskich warunkach atmosferycznych z uszkodzoną oponą która to została uszkodzona przez serwis podczas zakładania opony (rant pomiędzy opona a felga). Sprawa została zgłoszona do centrali Hondy bo sama rozmowa z serwisem a już na pewno z jego kierownictwem nie ma absolutnie żadnego sensu według nich następnie jak powietrze zeszło z opony powinienem domyślić się że muszę zgłosić reklamację bez uprzedniej weryfikacji czy przypadkiem nie dojechałem na dziurę itp. . a to właśnie zrobiłem.
Filip
Filip2 lata temu
Nie polecam!

Już od ponad miesiąca nie mogę doprosić się o zmianę błędnie wystawionej faktury za usługę w serwisie samochodowym. Jeśli teraz takie rzeczy są tak rozwiązywane, to mogę tylko wyobrazić sobie jak wygląda obsługa bardziej złożonych i kosztownych spraw.

Rozumiem wakacje, mniej pracowników. Jednak warto byłoby być bardziej przyjemnym w kontaktach z klientem. Panowie na pytanie kiedy mogę spodziewać się rozwiązania sprawy odpowiadają bardzo nieprzyjemnie, że nie wiedzą kiedy i będą się odzywać (dało się odczuć, że chcą już skończyć rozmowę) - jednak do tej pory nikt się nie odezwał - pomimo tego, że przypomniałem się grzecznie po jakimś czasie (mailowo oraz telefonicznie).

Kilka aut kupionych w tym salonie, serwisowane też tutaj przez lata jednak jakość nie została utrzymana…
Marcin Dobicz
Marcin Dobicz2 lata temu
Jakiś czas temu byłem samochodem partnerki na przeglądzie, taki co roczny " AB" wymiana oleju przegląd układu hamulcowego itd. Po tygodniu zaczęło się grzać jedno koło, pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika i co się okazało że hamulce nie były nawet tknięte nie oczyszczone zabryzgane jakimś smarem po wierzchu. Z tego co pamiętam to zapłaciłem nie mało za przegląd AB z dodatkowym czyszczeniem układu hamulcowego przynajmniej tak zapewniał mnie Pan który przyjmował i wydawał mi auto. Myślę że nie trzeba tego komentować. Nie polecam

Odp dla wlasciciela:Najwyższa jakość obsługi dobre myślę że to u was standart.
Jarek Misiur
Jarek Misiur2 lata temu
Świetna obsługa ustawiona frontem do klienta. Korzystałem z możliwości jazdy testowej motocyklem. I to był błąd bo zacząłem zbierać fundusze...
😀
Pawel Przybyszewski
Pawel Przybyszewski2 lata temu
Zawsze pomocny i bardzo profesjonalny serwis👍miła i szybka obsługa... dziś zostawiłem CRV na wymianę akumulatora - wszyscy dookoła mi mówili nie rób tego, bo zapłacisz 2 x więcej niż w jakimkolwiek punkcie wymiany akumulatorów (bo to ASO i płaci się krocie). Tymczasem sprawdziłem ceny w 2 punktach i plus / minus wychodzi podobnie, a tu mam gwarację + profesjonalne sprawdzenie czy to na 100% akumulator... dodam, że jestem klientem Honda Plaza od lat 😇
Zalecane lokalizacje