/Masovian Voivodeship/Salon samochodowy

Mitsubishi Japan Motors Warszawa - Autoryzowany Salon i Serwis

Krasnobrodzka 5, 03-214 Warszawa, Polska

Mitsubishi Japan Motors Warszawa - Autoryzowany Salon i Serwis
Salon samochodowy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
822Q+8H Warszawa, Polska
+48 22 510 00 30
mitsubishi.japanmotors.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–19
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–19
Piątek: 9–19
Sobota: 10–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zbigniew Gajda
Zbigniew Gajda2 lata temu
Właśnie jestem po co rocznym przeglądzie technicznym. Po pierwsze z informacji otrzymanych na infolinii miało mnie to kosztować 1299 pln a w serwisie już na miejscu Pan łaskawie mi oświadczył ze to będzie 3100, po drugie czas trwania przeglądu miał wynieść 2,5H, wyniósł 4, po trzecie po wykonaniu naprawy miałem zostać poinformowany o odbiorze auta - żadnych informacji. Wniosek warto zastanowić się nad innym serwisem
Marcin Bożena
Marcin Bożena2 lata temu
Jestem posiadaczem Mitsubishi ASX 2018r. Samochód podlega jeszcze gwarancji przez producenta. W dniu 07.07.2022r. udałem się do serwisu Mitsubishi Warszawa ul. Krasnobrodzka 5 celem zgłoszenia nieszczelności układu klimatyzacji( chłodnica). Zgłosiłem przedmiotową usterkę ponieważ klimatyzacja nie schładzała tak jak powinna. Dzień wcześniej będąc w punkcie gdzie chciałem uzupełnić czynnik chłodzący podłączono klimatyzacje pod urządzenie specjalistyczne które wykazało że czynnik ulatnia się. Stwierdzono trzy nieszczelności w chłodnicy jednak nie stwierdzono aby były one powodem jakiegokolwiek uszkodzenia mechanicznego. O powyższym poinformowałem Pana z serwisu Mitsubishi. Mój samochód zabrano na halę serwisową celem przeprowadzenia oględzin. Po około pół godziny przyszedł Pan z serwisu i oświadczył że dokonali oględzin klimatyzacji i nie widzą żadnych wycieków, zapytałem się czy układ podłączali do urządzenia aby sprawdzić go pod ciśnieniem co jest bardzo istotne. Pan z serwisu oświadczył że nie podłączali układu klimatyzacji do żadnego urządzenia, dokonali sprawdzenia cyt ,, Organo-leptycznie " i nie zauważyli aby gdziekolwiek był wyciek czynnika chłodniczego, bądź była uszkodzona mechanicznie chłodnica. Zadałem pytanie Panu z serwisu dlaczego szczelność układu chłodniczego nie została przeprowadzona pod ciśnieniem urządzeniem do tego przeznaczonym, na co dostałem odpowiedz że nie ma takiej potrzeby ponieważ gdyby był wyciek byłoby widać czynnik w kolorze zielonym ulatniający się z ewentualnego miejsca nieszczelności. Zaproponowano mi że serwis może nabić mi czynnikiem chłodzącym za kwotę 1000zł, jednakże nie dadzą mi gwarancji czy czynnik ten się nie ulotni z uwagi na prawdopodobieństwo nieszczelności układu chłodniczego, a jeśli tak będzie dopiero będą uruchamiane procedury gwarancyjne jednakże nie zostanie mi zwrócona kwota za napełnienie układu czynnikiem chłodzącym. Odniosłem wrażenie dużego niezadowolenia, próby szybkiego zarobku na mojej osobie, braku profesjonalizmu ze strony serwisu ( niesprawdzenie szczelności układu specjalistycznym urządzeniem), a także narażenia mnie na niepotrzebny wydatek ww kwoty. Nie spotkałem się z przypadkiem aby twierdzić, że układ chłodniczy jest szczelny i sprawny tylko na podstawie oględzin wzrokowych lub jak to określono ,, oragano-leptycznych,,, nie podłączając go do specjalistycznego urządzenia które by wykazało nieszczelność układu, tym bardziej że jest to układ pracujący na dość wysokim ciśnieniu. Zakupiłem samochód tej marki będąc przekonany na jego bezawaryjność a także profesjonalizm i uczciwość ze strony reprezentowanych przez tą markę serwisów jednak wychodzi na to, iż byłem w dużym błędzie, takie właśnie mam odczucia po dniu dzisiejszym.
Kamil Polak
Kamil Polak2 lata temu
Od 3 dni próbuje się dodzwonić na dział części codziennie na recepcji jestem informowany że ktoś się ze mna skontaktuje i cisza tragiczne podejście do klijenta pierwszy raz w życiu się spotykam w jakimś salonie z czymś takim
Paolcia Paolcia
Paolcia Paolcia2 lata temu
Świetne miejsce na zakup samochodu. Panowie handlowcy uprzejmi. Zawsze pomocni i zawsze wytłumacza jak są jakieś niejasności. Bardzo polecam wszystkim to miejsce.
Ryszard Biernacik
Ryszard Biernacik2 lata temu
Utrzymuje swoją poprzednią opinię: świetnie i żeby tak zawsze! Szkoda wielką, że firma Mitsubishi ogranicza swą obecność w Polsce i przenosi się do Hiszpanii, ale cóż - prawa rynku. W każdym razie kilka salonów pozostanie i mam nadzieję, że wszystkie one będą działać na takim poziomie, jak ten właśnie. Polecam
Ec For
Ec For2 lata temu
Bardzo profesjonalne podejście do klienta, pełna informacja dotycząca pojazdu, jasne i klarowne informacje - polecam ten serwis.
Mariusz Figurski
Mariusz Figurski2 lata temu
Witam

W serwisie był naprawiany tył mojego samochodu - naprawę oceniam bardzo słabo, mało estetycznie ( w załączeniu przykładowe zdjęcie).
Klient jest traktowany jako zło konieczne.

zdjęcia z naprawy wysłałem do generalnego dystrybutora Mitsubishi w polsce i dostałem odpowiedź że wszystko jest prawidłowo.

zaskoczyło mnie jeszcze telefoniczne badanie opinii o serwisie - po odpowiedzi że nie jestem zadowolony dalsza opinia nie była zbierana

Nie polecam tego serwisu blacharsko-lakierniczego

Pozdrawiam
Mariusz Figurski
Grzegorz Kowaleczko
Grzegorz Kowaleczko2 lata temu
Wróciłem właśnie z przeglądu okresowego Outlandera PHEV. Prosiłem min. o zdiagnozowanie przyczyny znacznego spadku pojemności baterii hybrydowej. Przy odbiorze samochodu pracownik serwisu podał mi jedynie ustnie informacje o aktualnej pojemności baterii i nie wskazał przyczyny spadku pojemności. Żadnego wydruku potwierdzającego przeprowadzenie badań nie otrzymałem. Nie potrafił mi też wskazać dokumentu, który określa jaki spadek pojemności objęty jest naprawą gwarancyjną. "Weryfikację usterki" (1 roboczogodzina ) Serwis wycenił na 375 zł. A ja dalej nic nie wiem! Wart o dodać, że pojemność baterii mogę wykonać samodzielnie w każdej chwili ze smartfona poprzez złącze OBD - koszt to jednorazowo 100 zł za interfejs OBD i 5 euro za oprogramowanie PHEV Watchdog. Na pytanie o to jakie czynności obejmuje wskazana kwota uzyskałem odpowiedź: Rozładowanie i naładowanie samochodu" oraz "Takie mamy ceny". Zatem za podpięcie się do złącza i odczyt pojemności baterii z ekranu komputera biorą 375 zł. Uważajcie na ten serwis bo moim zdaniem to naciąganie klientów. Nie polecam!
Zalecane lokalizacje