/Silesian Voivodeship/Salon samochodowy

Kia Auto Junior

Żorska 77, 44-203 Rybnik, Polska

Kia Auto Junior
Salon samochodowy
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3HRG+H3 Rybnik, Polska
+48 32 423 18 00
facebook.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 8–16
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zdzisław Kuczma
Zdzisław Kuczma2 lata temu
Z opublikowaniem opinii czekałem kilka miesięcy, aż do ,,ataku zimy” i pojeżdżeniu trochę ze startem z temperaturą silnika taką, jaka była temperatura powietrza.
Dokonałem zakupu KIA Ceed.
Zamówienie złożyłem 6.04.2022 roku na Kia Ceed 1.5T-GDI 160 KM 6MT wersja L+AEB.
Zamówienie obsługiwał Doradca Handlowy- Pan Grzegorz.
Sympatyczny profesjonalista, rzetelna informacja, natychmiastowe powiadomienie o dostawie samochodu do Salonu Auto Junior.( pozdrawiam Panie Grzegorzu)
Samochód zarejestrowałem 31.08.2022 roku.
Jak do tej pory wszystko działa bez zarzutu, a systemy bezpieczeństwa stanowią nieocenioną pomoc w codziennym użytkowaniu( mam już sporo lat).
Do dnia dzisiejszego przejechałem 5212 kilometrów, z czego około połowę na autostradach i drogach ekspresowych, a ostatnie dni oczywiście ze startu z wyziębionym silnikiem ( samochód nie stoi w garażu).
Dane te prezentuję na zdjęciu. Średnie spalanie 6l/100 km uważam za niskie i jak dla mnie KIA Ceed z takim silnikiem do ,,oszczędny” samochód”, spełniający moje oczekiwania.
Oby tak dalej!!!
Rafał Wójcik
Rafał Wójcik2 lata temu
Trafiłem do tego serwisu z błędem układu wydechowego, po tym jak odebrałem samochód po rzekomej naprawie w innym serwisie KIA (gdzie auto stało tam przez miesiąc z powodu tej samej usterki). Tutaj ze względu na specyfikę błędu udało się umówić diagnostykę komputerową od ręki. Bardzo fachowy doradca i mechanik znaleźli usterkę i po godzinie spędzonej w poczekalni miałem pełną diagnozę. Polecam ten serwis bo rzadko spotyka się w ASO fachowców którzy chcą naprawdę pomóc i nie boją się rozmawiać z klientem.
Marcin Walecki
Marcin Walecki2 lata temu
Samochód KIA RIO z grudnia 2021. Podczas otwierania drzwi pasażera od środka (uwaga !!!) za pomocą klamki coś jakby delikatnie pękło w środku i ramka klamki z jednej strony delikatnie się wysunęła. Pozostała luźna. Serwisant w ramach reklamacji odkręcił i powiedział, że jest to wada fabryczna i powstała wskutek prawdopodobnie zbyt mocnego dokręcenia w środku elementu. Potwierdził zamówienie części. Po kilkunastu dniach telefon o odrzuceniu reklamacji. Na moją prośbę o wyjaśnienia - lakoniczna odpowiedź. Nie polecam salonu - przy zakupie słaba obsługa (zakup finalnie Katowice), serwis dotrzymuje kroku sprzedaży. Składam również gratulacje do szeroko rozumianego marketingu salonu :-( Koszt części około 50 zł w zakupie za którą kazano mi zapłacić !!! A rozważałem przeglądy w Rybniku ... Już nigdy. Dalej nie rozumiem jak w 21 wieku za błędy producenta ma płacić klient? Co z tego, że uszkodzenie mechaniczne - jak tylko otwierałem drzwi od środka. Wydawało mi się, że ten model ma takie opcje. Niezależnie od niezbyt wygórowanej ceny części jest to nie do przyjęcia. Dla zasady sprawa nabierze tempa.
Artur Teclaw
Artur Teclaw2 lata temu
Właśnie syn zaliczkowal odbiór samochodu🙆Obsługa na wysokim poziomie👍szczególnie Kierownik i Pani Marzena,którzy dbają o klienta informując o wszystkim czego potrzebuje klient..Serdecznie pozdrawiam i dziękujemy za prezent otrzymany od Pana kierownika w postaci dywaników welurowych jako prezent na święta...👍👍👍👍
Michał Deling
Michał Deling2 lata temu
Dziękuję za profesjonalną obsługę Pani Beacie, która przeprowadziła mnie przez trudy leasingowego, zdalnego zakupu auta ( wszystkie formalności załatwiłem przez telefon i maile, cierpliwie prowadzony przez Panią Beatę ) czułem się "zaopiekowany" i auto już odebrałem w KIA Rybnik. Polecam i pozdrawiam.
Krzysztof
Krzysztof2 lata temu
Serdeczne podziękowania dla Pana Grzegorza Koniecznego za miłą i fachową obsługę,pełen profesjonalizm w podejściu do klienta i sprawnie przeprowadził przez cały proces zakupu.Wszystko przeprowadzone sprawnie i w bardzo miłej atmosferze.Pan Grzegorz przez cały czas służył radą,był zawsze dostępny telefonicznie i mailowo.Polecam wszystkim ten salon👍😃. Krzysiek
Marek Szemraj
Marek Szemraj2 lata temu
Kupiłem Kia Sportage Chciałbym bardzo podziękować za profesjonalną i miłą obsługę przy zakupie samochodu Świetnym doradca i sprzedawcą był Pan Grzegorz Konieczny,który wykazał się ogromną wiedzą i fachowym doradztwem Proces zakupu przebiegł wzorowo na medal Dziękujemy jesteśmy bardzo zadowolonymi klientami Chętnie polecimy Pana Grzegorza jak i salon wszystkim znajomym Dziekujemy
Maria Rduch
Maria Rduch2 lata temu
Polecam ten salon. Dziękuję Panu Grzegorzowi Koniecznemu za pomoc, cenne i trafne rady. Fachowa obsługa sprawiła, że zarówno oczekiwanie na samochód, jaki i jego odbiór przebiegały w miłej, sympatycznej atmosferze:)
Zalecane lokalizacje