/Silesian Voivodeship/Salon samochodowy

OPEL DELTA Plus - salon Opla i serwis ASO

aleja Wojska Polskiego 18, 41-500 Chorzów, Polska

OPEL DELTA Plus - salon Opla i serwis ASO
Salon samochodowy
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7XM7+Q3 Chorzów, Polska
+48 32 346 34 66
opel.deltaplus.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek Jonek
Marek Jonek2 lata temu
Przy zakupie pełna profeska i należy się 5 gwiazdek.
Po roku pierwszy przegląd i klapa. 650 zł z wymianę oleju. Płyn chłodniczy nie uzupełniony chociaż był już stan minimalny. To co obejmuje przegląd? Obserwacje z zewnątrz?
Bokciu
Bokciu2 lata temu
Totalnie niekompetentny serwis. Zadzwoniłem w sprawie naprawy chłodnicy oleju w GTC. Najpierw zostałem odesłany na dział, gdzie bardzo miły Pan poinformował mnie szybko i sprawnie co do ceny części, a następnie przełączył na serwis aby podano mi cenę robocizny. Tam Pani nie bardzo wiedziała od czego zacząć, wiec poprosiła mnie o pozostawienie nr telefonu w celu oddzwonienia konsultanta. Stwierdziła, że do 10 minut zadzwoni i poda mi kwotę. Nikt nie oddzwonił, zatem po 40 minutach ponownie wykręciłem do serwisu. Tym razem odebrała inna kobieta i gdy naświetliłem jej sprawę, stwierdziła, że nic nie wie i w tle było słychać jak pyta kolejnej kobiety "wiesz coś o chłodnicy oleju do GTC? Ktoś miał oddzwonić..." na co tamta odparła "Nie". Zatem pytam po raz kolejny z kim mogę rozmawiać w tym temacie i skoro po raz kolejny ma ktoś oddzwaniać to kiedy. Bo jeśli będzie to za 2 godziny to poczekam, ale chcę wiedzieć, czy jest sens czekać na telefon. Na co Pani odrzekła zbywająco i od niechcenia "ktoś do pana zadzwoni do 19 stej" i się rozłączyła. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Trzy kobiety na rzekomym serwisie, ale żadna nie potrafi pomóc. Zamiast utrzymywać ludzi z łapanki, przyjmijcie może jedną, ale kompetentną osobę...Na szczęście nie jesteście jedyni na Śląsku.
Sandra Visage
Sandra Visage2 lata temu
W lutym przed zakupem pojazdu podjechałam by sprawdzić auto w zakresie przeglądu i komputera. Wszystko dobre,kupować. A zwykły laik wykrył nierówne nałożenie lakieru(musiała być szkoda o czym nas nie powiadomili) oraz wymiana szyby tylko umieli wskazać że opony do wymiany i wgniotki po gradobociu tyle to ja też widzialam . O uszkodzonym katalizatorze nie wspomnę.. popłynęliśmy i zraziliście mnie do Opla jak i Waszych usług. 2gwiazdki za pomoc Pana Szalika i sprawdzenie samochodu pod swoim okiem.
Piotr
Piotr2 lata temu
Bardzo miła kompleksowa obsługa zakupu nowego samochodu. W pełni zgadzam się z poprzednimi opiniami dotyczącymi kompetencji Pana Szymona jako sprzedawcy.
Doskonałe podejście do klienta i jego potrzeb.
Pomimo zawirowań z odbiorem samochodu nie wynikającymi bezpośrednio z winy Pana Szymona zaproporonowal on rozwiązanie naszego problemu i dzięki temu mogliśmy poznać pozostałe modele Opla:))
Podobnie przebiegł zakup polisy u Pana Pawła. Wczytał się w nasze potrzeby i dostosował polisę do naszych wymagań.
Dziękujemy i jednocześnie pozdrawiamy obydwu Panów:))
Marek Ziółkowski
Marek Ziółkowski2 lata temu
We wrześniu 2019 roku zakupiłem nowy samochód marki Opel Astra. Przy jego wyborze pomagała mi Pani Agata Chrobot, pracownik firmy Opel Dela Plus. Początkowo zastanawiałem się czym może zaskoczyć mnie kobieta zatrudniona w dziale motoryzacyjnym? Byłem bardzo zaskoczony, jej wiedzą z dziedziny motoryzacyjnej, podejściem do kupującego doradztwem co do wyposażenia, taktownością oraz pamięcią do klienta. Osobom zamierzającym zakupić samochód marki Opel polecam zarówno firmę jak i przedstawiciela handlowego w osobie Pani Agaty.
Dominik
Dominik2 lata temu
Niestety nie mogę polecić napraw mechanicznych w tym serwisie. Chciałem skorzystać z okresu gwarancyjnego pompy wtryskowej, który podlega naprawie. Najpierw zostałem poinformowany, że mogę wymontować część (pompa wtryskowa) i wysłać ją do Państwa w celu weryfikacji działania. Pompa została w tym czasie wyjęta w innym serwisie. Zadzwoniłem bo chciałem domknąć sprawę, okazuje się że muszę przyjechać autem do Chorzowa i to zrobić u Państwa. Czyli rozumiem że w tej sytuacji mam z powrotem zamontować pompę w serwisie w którym to jest realizowane i Państwo wszystkie koszta naprawcze oraz manipulacyjne pokryją z własnej kieszeni?

Zostałem wprowadzony w błąd przez Państwa konsultanta mechanicznego. Pragnę nadmienić, że naprawa kosztowała 2000zł, i nie była to wymiana przysłowiowej żarówki.

Podwykonawca realizujący naprawę pompy, w przypadku diagnostyki domaga się zwrotu kosztów w przypadku nie wykrycia wad w pompie. Budzi to moje wątpliwości, w aspekcie związanym ze zgodnością takich działań z prawem. W sytuacji gdy, wysyłany jest telefon, laptop, sprzęt AGD, czy jakikolwiek inny produkt to też Państwo osobiście płacicie za diagnostykę tego sprzętu jeśli okaże się ze nie wykryto wad? Wątpię.

Gwiazdka 1 na 5, bo 0 dać nie można.
Roman Ruszkiewicz (PEPE)
Roman Ruszkiewicz (PEPE)2 lata temu
Niedawno miałem okazję naprawiać tam swoje auto i usterka została szybko zlokalizowana i usunięta z czego jestem bardzo zadowolony. W innym serwisie postałem parę dni i jedyne co się udało to uruchomić auto w trybie serwisowym dobre i to bo mogłem do was dojechać. Na pewno jeszcze skorzystam z usług w waszym serwisie pozdrawiam.
Darek
Darek2 lata temu
Jako że dziś ostatni raz się widzieliśmy, bo jesteście otwarci tylko do końca miesiąca (czerwiec 2022), chciałbym wam podziękować za wszelką obsługę i za pomoc okazaną.
Powodzenia!
Zalecane lokalizacje