Auto Gazda Katowice Citroen
al. Walentego Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice, Polska
4.2
8 komentarze
727X+WX Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
W „Tandemie” w Sosnowcu zrobili mi regulację hamulca z marszu, w ciągu niespełna godziny, bez jakiegokolwiek kwestionowania prawa do gwarancji. Można ? Można !
Naprawia nieduża, wymiana zderzaka i świateł.
Do tej pory pojazd nie został naprawiony.
Dział likwidacji szkód komunikacyjnych w autoryzowanym serwisie Citroen:
- nie odbiera telefonów,
- jeśli odbierze, klient dostaje informację “ zaraz oddzwonię, wydaję samochód” i na tym kończy się rozmowa, oddzwonienia brak,
- po udaniu się na miejsce kierownik przeprasza za pracownika, obiecuje oddzwonić na następnydzień-nie oddzwania,
- kolejna osobista wizyta i spór o wysłanie kosztorysu przez serwis do ubezpieczyciela,
- pierwsza wycena z serwisu do ubezpieczyciela zostaje wysłana 2 sierpnia,
- prosze o dołączenie mojego adresu email do korespondencji z ubezpieczycielem, niestety prośba zignorowana,
- 16 sierpnia próbuje się dowiedzieć czegokolwiek o pojeździe - bez rezultatu.Pracownica działu likwidacji szkód obiecuje, iż “ postara się oddzwonić”. Nie oddzwania.
- 17 sierpnia jadę osobiście - nie ma nikogo kompetentnego do rozmowy,
- 17 sierpnia zostaje przez ubezpieczyciela wycofany po 60 dniach samochód zastępczy,
- 19 sierpnia oddzwania po 5 moich telefonach kierownik serwisu. Informuje, iż 7 sierpnia został zaakceptowany kosztorys naprawy i że CZEKA NA CZĘSCI...(przypominam,samochód stoi tam od ośmiu tygodni) Odmawia udzielenia mi samochodu zastępczego, tłumacząc się nieposiadaniem dostępnego.
Zostaje bez samochodu, z obowiązkiem zapłaty faktury leasingu i brakiem konkretnego terminu naprawy z waszego serwisu.
Oddając pojazd do naprawy w Citroen Auto Gazda, liczyłem na obsługę równie dobrą, jak przy zakupie dwóch samochodów.
Niestety, tak to nie działa.
Z powodu nieodbierania telefonów i nieoddzwaniania odbyłem pięć razy podróż autostradą, tracąc na to środki i 10 godzin mojego czasu . Obsługa klienta jest na poziomie poniżej wszelkiej krytyki. Brak komunikacji, zbywanie klientów, brak jakiegokolwiek terminu realizacji naprawy.
W miedzy czasie Citroen Auto Gazda zdążył zakończyć remont dwóch salonów, a wymiana zderzaka przerasta możliwości autoryzowanego serwisu Citroena w terminie krótszym niż osiem tygodni (na razie).
Po raz pierwszy piszę negatywną opinię, ale solidnie serwis Auto Gazda na nią zapracował.