/Silesian Voivodeship/Salon samochodowy

Auto Gazda Katowice Citroen

al. Walentego Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice, Polska

Auto Gazda Katowice Citroen
Salon samochodowy
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
727X+WX Katowice, Polska
+48 32 661 80 00
auto-gazda.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Bea Mutke
Bea Mutke2 lata temu
Nie polecam. Mam przykre doświadczenie. Kilka dni przed wyjazdem urlopowym zgłosiłam niesprawność hamulca ręcznego w dwumiesięcznym aucie z przebiegiem niespełna 3000. Nie tylko nie naprawiono usterki ( brak terminów w ciągu najbliższego tygodnia - to akurat mogę zrozumieć ) ale obsługa serwisu podważała moje prawo do naprawy gwarancyjnej, praktycznie bez jakiegokolwiek przyjrzenia się sprawie. Pracownica serwisu stwierdziła, że tego typu usterki mogą być eksploatacyjne (!!) i nie podlegają gwarancji, bo może auto przez te dwa miesiące stało ( ?!! ). To , że hamulce ( ich zużycie) nie podlegją gwarancji to oczywiste ale w moim przypadku to była zupełnie inna kwestia.
W „Tandemie” w Sosnowcu zrobili mi regulację hamulca z marszu, w ciągu niespełna godziny, bez jakiegokolwiek kwestionowania prawa do gwarancji. Można ? Można !
Przemek Hudzik
Przemek Hudzik2 lata temu
Super miejsce jeśli chodzi o praktyki. Pozdrawiam Pana Łukasza który mnie szkolił super tłumaczy każdy etap do naprawy (wymiany) oraz Pozdrawiam Panią Anię która dała mi szansę w roku szkolnym 21/22. Super atmosfera i polecam każdemu kto zaczyna przygodę z motoryzacją
Marek Kowalski
Marek Kowalski2 lata temu
20 czerwca 2019 (dwa miesiące temu) zostało odstawione auto do naprawy pokolizyjnej, do salonu Auto Gazda Katowice.
Naprawia nieduża, wymiana zderzaka i świateł.
Do tej pory pojazd nie został naprawiony.
Dział likwidacji szkód komunikacyjnych w autoryzowanym serwisie Citroen:
- nie odbiera telefonów,
- jeśli odbierze, klient dostaje informację “ zaraz oddzwonię, wydaję samochód” i na tym kończy się rozmowa, oddzwonienia brak,
- po udaniu się na miejsce kierownik przeprasza za pracownika, obiecuje oddzwonić na następnydzień-nie oddzwania,
- kolejna osobista wizyta i spór o wysłanie kosztorysu przez serwis do ubezpieczyciela,
- pierwsza wycena z serwisu do ubezpieczyciela zostaje wysłana 2 sierpnia,
- prosze o dołączenie mojego adresu email do korespondencji z ubezpieczycielem, niestety prośba zignorowana,
- 16 sierpnia próbuje się dowiedzieć czegokolwiek o pojeździe - bez rezultatu.Pracownica działu likwidacji szkód obiecuje, iż “ postara się oddzwonić”. Nie oddzwania.
- 17 sierpnia jadę osobiście - nie ma nikogo kompetentnego do rozmowy,
- 17 sierpnia zostaje przez ubezpieczyciela wycofany po 60 dniach samochód zastępczy,
- 19 sierpnia oddzwania po 5 moich telefonach kierownik serwisu. Informuje, iż 7 sierpnia został zaakceptowany kosztorys naprawy i że CZEKA NA CZĘSCI...(przypominam,samochód stoi tam od ośmiu tygodni) Odmawia udzielenia mi samochodu zastępczego, tłumacząc się nieposiadaniem dostępnego.

Zostaje bez samochodu, z obowiązkiem zapłaty faktury leasingu i brakiem konkretnego terminu naprawy z waszego serwisu.

Oddając pojazd do naprawy w Citroen Auto Gazda, liczyłem na obsługę równie dobrą, jak przy zakupie dwóch samochodów.
Niestety, tak to nie działa.
Z powodu nieodbierania telefonów i nieoddzwaniania odbyłem pięć razy podróż autostradą, tracąc na to środki i 10 godzin mojego czasu . Obsługa klienta jest na poziomie poniżej wszelkiej krytyki. Brak komunikacji, zbywanie klientów, brak jakiegokolwiek terminu realizacji naprawy.

W miedzy czasie Citroen Auto Gazda zdążył zakończyć remont dwóch salonów, a wymiana zderzaka przerasta możliwości autoryzowanego serwisu Citroena w terminie krótszym niż osiem tygodni (na razie).
Po raz pierwszy piszę negatywną opinię, ale solidnie serwis Auto Gazda na nią zapracował.
Gregor Palka
Gregor Palka2 lata temu
Szczere zainteresowanie potrzebami klienta (samochody nowe), próby znalezienia właściwych rozwiązań nawet przy dosyć ograniczonych przy obecnym rynku możliwościach. Profesjonalizm, wiedza i doświadczenie oraz mocne proklienckie podejście, właściwie nie czułem się jak klient a jak znajomy. Wyważony, nienachalny kontakt.
J J
J J2 lata temu
Bardzo sympatyczna obsługa na częściach i jeszcze załapałem się na rabat. Polecam 👍🙂
Marconti12
Marconti122 lata temu
Profesjonalna obsługa sprzedaży pojazdu C-3 wraz z ubezpieczeniem miły kontakt i miła obsługa, pozdrowienia z Łodzi dla pań Marzeny i Wiolety
Kris Ben
Kris Ben2 lata temu
Pełen profesjonalizm pracowników obsługi serwisu oraz mechanika {pozdrawiam pana z długimi włosami ;)], poświęcają czas, fachowo tłumaczą zagadnienia, odpowiadają na trudne pytania z innych serwisów firmowych nie byłem tak zadowolony, z tego korzystałem 2 razy- więc to nie jest przypadek tylko profesjonalna obsługa - a ceny usług wiadomo- jak w serwisie firmowym. Dobrego sprzedawcę poznaje się po tym jak podchodzi do klienta po sprzedaniu towaru. Pozdrawiam obsługę serwisu i całego salony.
Guguandro malatesta
Guguandro malatesta2 lata temu
Jak w bajce. Nie tylko wygląd i funkcjonalność zwalają z nóg. To jest taki serwis, gdzie klient czuje się mile widziany, a Personel wychodzi z siebie, żeby pomóc, nawet w najdziwniejszych przypadkach. Jestem naprawdę oczarowany, super serwis.
Zalecane lokalizacje