MM Cars - Autoryzowany Salon i Serwis Opla
Lotnisko 81, 40-271 Katowice, Polska
4.1
8 komentarze
62VR+84 Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–19
Wtorek: 7–19
Środa: 7–19
Czwartek: 7–19
Piątek: 7–19
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 7–19
Środa: 7–19
Czwartek: 7–19
Piątek: 7–19
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Edit.
Poniżej info od serwisu że przykro słyszeć ale klienta nadal maja w D bo nikt nie dzwoni dokończyć naprawy a szkodę zamknęli w systemie.
Problem z czujnikiem monitorowania ciśnienia w oponach.
Dzisiaj wielokrotny kontakt z serwisem. Koszt 450zł. Samochód na gwarancji.
Byłam osobiście, doradca twierdził, że nie ma możliwości umówienia się z elektrykiem, najbliższy termin 30.11.
Doradca sugerował problem pojawił się po wymianie opon, ale one był wymieniane w październiku. Kalibracja dzisiaj miała być płatna dodatkowo 50zł.
W czasie wizyty w serwisie nie została zdiagnozowana usterka, diagnoza będzie za tydzień, ciekawe kiedy naprawa i jaka cena naprawy gwarancyjnej. Koszt naprawy 450 zł.
Samochód oddany został do MM Cars na naprawę zaraz po złożeniu wniosku do ubezpieczyciela sprawcy i pozytywnym jego rozpatrzeniu. Zostałem na samym starcie poinformowany przez Pana Adama z MM cars który się zajmował moja sprawą aby poczekać na zielone światło od ubezpieczyciela jako że mógł bym być obarczony kosztami jeśli chciałbym oddać auto z góry. Tutaj pierwszy plus dla Pana Adama. Zanim jednak oddałem auto już do samej naprawy, miałem ogromny problem z dodzwonieniem się do działu likwidacji szkód przez bite 4 dni dzwoniąc po parę razy dziennie i słuchając muzyczki, jako że dokumenty od ubezpieczyciela trafiły do MM Cars Zabrze. W tamtym momencie myślałem że trafiłem na zakład kogucik który nie odbiera telefonów od swoich klientów, jednakże z czasem okazało się że był to mix niekompetencji ludzi odbierających telefony z przebudową zakładu i odłączonym telefonem jak się później okazało. Po 4 dniach dzwonienia udało mi się dodzwonić do kobiety która w końcu podała mi numer komórkowy do Pana Adama, prosta rzecz na którą nikt w częściej nie mógł wpaść(łącznie ze mną ale to nie ja tu powinienem być od myślenia). Za takie podejście do klienta powinienem dać 2 gwiazdki, ale tego nie zrobię i zaraz wyjaśnię dlaczego. Od momentu kiedy dostałem kontakt do Pana Adama, wszystko poszło jak z płatka. Auto oddane, naprawione i odebrane. Jak widać na załączonych fotografiach, auto wygląda jak nowe. Blacharze i lakiernicy którzy pracowali przy moim samochodzie oraz pan Adam, powinni dostać bonus oraz podwyżki aby takich ludzi zatrzymać w zakładzie. Daję max 5 gwiazdek pomimo niekompetencji ludzi którzy nie potrafili mnie połączyć z Panem Adamem jako że końcowy efekt mnie prawie powalił, chwilę się zastanawiałem czy patrzę na moje własne auto przy odbiorze. Dodam jeszcze że samochód został odebrany czysty i pachnący wewnątrz i zewnątrz. Dostałem również roczną gwarancję na wykonane prace ale wiem że nie będę musiał jej wykorzystywać.
Gorąco polecam.