/Silesian Voivodeship/Salon samochodowy

MM Cars - Autoryzowany Salon i Serwis Opla

Lotnisko 81, 40-271 Katowice, Polska

MM Cars - Autoryzowany Salon i Serwis Opla
Salon samochodowy
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
62VR+84 Katowice, Polska
+48 32 787 33 33
opel.katowice.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–19
Wtorek: 7–19
Środa: 7–19
Czwartek: 7–19
Piątek: 7–19
Sobota: 9–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jarek Krawczyk
Jarek Krawczyk2 lata temu
Serwis prezentuje ZERO profesjonalizmu. Prosta szkodę likwidują 3 miesiące, trzeba się przypominać kiedy naprawia auto, naprawiają niekompletnie i umawiają się na kolejny termin którego nie dotrzymują. Nie pamiętają o umówionych terminach i tak tracisz czas i pieniądze na dojazd. Obym nie musiał korzystać już z tego pseudoserwisu.

Edit.
Poniżej info od serwisu że przykro słyszeć ale klienta nadal maja w D bo nikt nie dzwoni dokończyć naprawy a szkodę zamknęli w systemie.
Renata Mrozik
Renata Mrozik2 lata temu
Gwarancja tylko na papierze.
Problem z czujnikiem monitorowania ciśnienia w oponach.
Dzisiaj wielokrotny kontakt z serwisem. Koszt 450zł. Samochód na gwarancji.
Byłam osobiście, doradca twierdził, że nie ma możliwości umówienia się z elektrykiem, najbliższy termin 30.11.
Doradca sugerował problem pojawił się po wymianie opon, ale one był wymieniane w październiku. Kalibracja dzisiaj miała być płatna dodatkowo 50zł.
W czasie wizyty w serwisie nie została zdiagnozowana usterka, diagnoza będzie za tydzień, ciekawe kiedy naprawa i jaka cena naprawy gwarancyjnej. Koszt naprawy 450 zł.
Michalo35
Michalo352 lata temu
Dzisiaj wymieniałem i Was rozrząd w moim lwie. Obsługa super, podejście do klienta super. Jestem zadowolony. Jedynym mankamentem było to że po uiszczeniu opłaty za fakturę musiałem szukać swojego samochodu bo był gdzieś na parkingu i nikt nie wiedział gdzie dokładnie. Ale i tak jestem zadowolony. Mam gwarancję na wykonaną usługę. Dzięki i pozdrawiam.
Malgorzata Popielarczyk
Malgorzata Popielarczyk2 lata temu
Bardzo dobra obsługa. Miła, rzeczowa, szybka, skuteczna. Byłam pierwszy raz w tym serwisie i jeśli będę musiała kiedyś wrócić to tylko tam. Jestem pod dużym wrażeniem jakości. W pełni zasłużone 5 gwiazdek.
Sylwia Stawowczyk
Sylwia Stawowczyk2 lata temu
Bardzo miła obsługa - Pani zajmująca się sprzedażą w świetny sposób przedstawiała zalety interesujących nas samochodów. Sam salon bardzo przyjemny, środek wydawał się wręcz przytulny.
Sylwester dominik
Sylwester dominik2 lata temu
Zwykla wymiana akumulatora - szybko, sprawnie, na miejscu. Obsługa zaproponowała kawę lub herbatę- doceniam. U góry przyjemne miejsce, gdzie można poczekać na odbiór auta.
Damian Bilinski
Damian Bilinski2 lata temu
Uszkodzenia które widać na załączonych fotografiach to wgniecione tylne nadkole oraz uszkodzony tylny zderzak, konstrukcja auta nie została naruszona.

Samochód oddany został do MM Cars na naprawę zaraz po złożeniu wniosku do ubezpieczyciela sprawcy i pozytywnym jego rozpatrzeniu. Zostałem na samym starcie poinformowany przez Pana Adama z MM cars który się zajmował moja sprawą aby poczekać na zielone światło od ubezpieczyciela jako że mógł bym być obarczony kosztami jeśli chciałbym oddać auto z góry. Tutaj pierwszy plus dla Pana Adama. Zanim jednak oddałem auto już do samej naprawy, miałem ogromny problem z dodzwonieniem się do działu likwidacji szkód przez bite 4 dni dzwoniąc po parę razy dziennie i słuchając muzyczki, jako że dokumenty od ubezpieczyciela trafiły do MM Cars Zabrze. W tamtym momencie myślałem że trafiłem na zakład kogucik który nie odbiera telefonów od swoich klientów, jednakże z czasem okazało się że był to mix niekompetencji ludzi odbierających telefony z przebudową zakładu i odłączonym telefonem jak się później okazało. Po 4 dniach dzwonienia udało mi się dodzwonić do kobiety która w końcu podała mi numer komórkowy do Pana Adama, prosta rzecz na którą nikt w częściej nie mógł wpaść(łącznie ze mną ale to nie ja tu powinienem być od myślenia). Za takie podejście do klienta powinienem dać 2 gwiazdki, ale tego nie zrobię i zaraz wyjaśnię dlaczego. Od momentu kiedy dostałem kontakt do Pana Adama, wszystko poszło jak z płatka. Auto oddane, naprawione i odebrane. Jak widać na załączonych fotografiach, auto wygląda jak nowe. Blacharze i lakiernicy którzy pracowali przy moim samochodzie oraz pan Adam, powinni dostać bonus oraz podwyżki aby takich ludzi zatrzymać w zakładzie. Daję max 5 gwiazdek pomimo niekompetencji ludzi którzy nie potrafili mnie połączyć z Panem Adamem jako że końcowy efekt mnie prawie powalił, chwilę się zastanawiałem czy patrzę na moje własne auto przy odbiorze. Dodam jeszcze że samochód został odebrany czysty i pachnący wewnątrz i zewnątrz. Dostałem również roczną gwarancję na wykonane prace ale wiem że nie będę musiał jej wykorzystywać.

Gorąco polecam.
Kania Killah
Kania Killah2 lata temu
Co wizyte zmieniam ilosc gwaizdek o 1-3. Tym razem 1. Auto oddalem na serwis w ubiegly poniedzialek i miala byc wymieniona turbina (naprawa gwarancyjna). Okazalo sie,ze wymienili jedynie pokrywę z turbiny i samochód oddali, w piątek. Dzis mamy kolejny poniedzialek i samochód kolejny raz na serwisie bo się okazało,ze jest gorzej niz przed poprzednią "naprawa". W efekcie trace cenny czas, który powinienem przeznaczyć na pracę, czekając tu z nadzieją,że tym razem wszystko będzie ok... I nie było ok. Wyjechalem z serwisu i od razu zadzwoniłem, że problem nie został usunięty. Kolejny poniedzialek I samochód znowu na serwisie z tą samą usterka...brak słów...
Zalecane lokalizacje