MM Cars - Autoryzowany Salon i Serwis Subaru
Lotnisko 81, 40-271 Katowice, Polska
4.5
8 komentarze
62VR+87 Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
PS
Gorące pozdrowienia dla Pani z bistro. Dziekujemy za przepyszne obiadki.
Dzis bylem z klientem sprawdzić samochod przed sprzedażą. (Typowe sprawdzenie przed zakupem +diagnostyka komputerowa samochodu) koszt usługi 300zl
Wstyd dla serwisu że więcej usterek znalazł sam klient przed przyjazdem do aso niż serwisanci.
Praca serwisu ograniczyla się do odkręcenia pokrywy dolnej silnika, osłuchania samochodu i stwierdzenia że niektóre niepokojące dźwięki to nie jest wina dołu silnika a ich zdaniem możliwa przyczyną to cewki świece. Ale nie dają gwarancji bo...
Nie potrafią się połączyć z samochodem przez złącze diagnostyczne. I przez to koszt sprawdzenia zmniejszają do 250zl.
Po opuszczeniu aso zadzwoniłem do kliniki subaru. Powiedziałem jak wyglada sytuacja, że nie da sie połączyć z samochodem. Od razu serwisant zapytał czy auto ma gaz a jeśli tak to czy serwis odpiął bezpiecznik.
Wstyd że ASO nie wie o takich rzeczach
Ale zadzwoniłem do ASO żeby umówi się na diagnostykę.
Cena diagnostyki komputerowej 300zl ;) dla Pana po rabacie 150
Przypominam, że za nie wykonanie tej usługi urwali z ceny 50zl a teraz z łaska proponują 150
Jako osoba handlująca używanymi samochodami NIE POLECAM
Mysle ze od diagnosty na stacji diagnostycznej dowiedziałbym się więcej
Ogólnie obsługa raczej nie zainteresowana klientem, ale jak już człowiek się dostanie tam gdzie chciał to w przypadku zakupu auta używanego pytając o Forestera SG pokazano mi Model SJ, ale na gliwickich tablicach rejestracyjnych:p
W przypadku zakupu części zamiennych, pomimo podawania nazwy modelu, rocznika, pojemności i oznaczenia silnika, a nawet numeru VIN została sprzedana mi część do innego modelu.
Nie polecam! Dodatkowa gwiazdka tylko za to że bezproblemowo mogłem zwrócić źle dobraną część.
Wspomnę jeszcze, że po okresie oczekiwania na części musiałem sam dzwonić czy dana część jest już do odbioru (Mimo że zostawiłem telefon kontaktowy), nie był to jednostkowy przypadek. Na drugi dzień otrzymałem telefon z potwierdzeniem. Jechałem 40km z Żor do Katowic na daremnie.