/Lesser Poland Voivodeship/Siedziba firmy

LAVARD sp. z o.o.

Mazowiecka 68A, 30-019 Kraków, Polska

Siedziba firmy
1.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3WGC+2X Kraków, Polska
+48 18 261 37 23
lavard.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Urszula
Urszula2 lata temu
Serdecznie nie polecam tego sklepu! Zamówienie złożyłam 7 listopada, na drugi dzień zostało potwierdzone i z utęsknieniem czekałam na przesyłkę. No i... się nie doczekałam. 16 listopada zamówienie zostało anulowane z przyczyn niezależnych 😅 Dodatkowo zwrot kosztów dotarł dopiero 22.11.
Jak już macie jakiś produkt na stronie to może go dostarczcie klientowi? Widzę, że nie jestem jedyną potraktowaną w ten sposób osobą. Dostałam niby w ramach przeprosin rabat 10%, ale nie odważę się już nic u Was kupić. Zależy mi na czasie i przede wszystkim na otrzymaniu zakupionego produktu - tego niestety nie da się od Was uzyskać.
Okazuje się jednak, że są inne przyzwoite sklepy i płaszcz w końcu kupiłam i to bez proszenia się. Ten sklep będę omijać, niesmak pozostanie na długo.
Tomasz Słoniewski
Tomasz Słoniewski2 lata temu
To nie będzie ocena sklepu stacjonarnego, bo do tego pewnie nie byłoby specjalnych zastrzeżeń... ale sklep internetowy należy omijać szerokim łukiem. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje status 'oczekiwania na potwierdzenie sklepu'. Ten status może tam widnieć w nieskończoność i według regulaminu sklepu jest to oczekiwanie na zawarcie umowy ze sklepem. Według Lavard, wpłacając pieniądze klient przedstawia dopiero ofertę zakupu sklepowi, którą ten może zaakceptować lub nie. Dopiero po akceptacji tejże oferty zakupu przez sklep, dochodzi (według sklepu) do zawarcia umowy sprzedaży i od tego momentu biegnie czas realizacji zamówienia. Kiedy natomiast sklep postanowi zaakceptować zamówienie - nie wie nikt. Może to być następny dzień, może to być za miesiąc. Może też po dwóch tygodniach anulować zamówienie bez podania przyczyny. Ot, po prostu sklep nie przyjął oferty klienta.

W obecnych czasach taka obsługa klienta nie powinna mieć miejsca.
Przemek
Przemek2 lata temu
NIE POLECAM - Zamówienie dokonane 01.09.2022 wysłane ze sklepu 08.09.2022! Powiedziano mi że to normalne działanie firmy tj. że mają 7 dni! roboczych na wysyłkę. (3-5 dni roboczych to czas dostępności a nie wysyłki) Dodatkowo 2 dni robocze to czas na wysyłkę ze sklepu internetowego.
Kupione koszule 01.09.2022 mają być dostarczone 12.09.2022 (4 dni weekendu się nie wliczają). Pomiędzy tym czasem dostałem 4 maile z potwierdzeniem zamówienia. Zero słowa przepraszam, brak informacji o opóźnieniu. Po prostu to norma.
Takie firmy powinny jednak zniknąć z rynku.
Piotr Tomczyk
Piotr Tomczyk2 lata temu
Tragiczny sklep. Pomijam fakt, że na zamówienie czekałem ponad dwa tygodnie. Po kontakcie telefonicznym otrzymałem informację, że moje zamówienie w tym tygodniu zostanie na pewno wysłane. Przyczyną było to, że towar jest ściągany z innych sklepów. No w porządku. Jednakże po kolejnych siedmiu dniach dostałem informację o anulacji zamówienia. Jest to niepoważne. Jeśli ktoś z Was otrzymał zamówienie ze sklepu internetowego w przeciągu trzech dni od zamówienia, niech pędzi do kolektury Lotto i puszcza kupon, bo takie szczęście nieczęsto człowieka spotyka.
Bartłomiej Marcin Kazubski
Bartłomiej Marcin Kazubski2 lata temu
Chyba jeden z najgorszych sklepów internetowych w jakich kupowałem odzież. 12 dni od momentu dokonania przelewu przyszło dopiero zamówienie. Do tego bardzo duże problemy jeśli chodzi o możliwość wymiany na inny rozmiar...
PS 01.12.2022 po kilku tygodniach rozmów "udało się" wyprosić producenta by wymienił płaszcz na rozmiar mniejszy. Według mnie - dawno już można było wykazać odrobinę dobrej woli, ale summa summarum - udało się.
Agnieszka Toczek-Wasiak
Agnieszka Toczek-Wasiak2 lata temu
Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo! UWAGA!!! Sklep internetowy nie wysyła towarów pomimo przedpłaty i potwierdzenia zamówienia.Anulowanie zamowienia tlumaczy brakiem towarow, ktore nadal sa dostepne na stronie internetowej w sprzedazy bez problemu. Zwrot pieniędzy dopiero po 2 tygodniach po licznych mailach i groźbie powiadomienia organów ścigania. Po opiniach widac ze jest to praktyka nagminna. Zdecydowanie nie polecam. Jeśli zakupy to tylko w sklepie gdzie towar dostaniecie do ręki. Szkoda bo produkty są dobre, ale coś z tą firmą niestety jest nie tak.
Karolina Jachymiak
Karolina Jachymiak2 lata temu
Niestety sklep anulował 2 moje zamowienia pod rzad, z "przyczyn od nich niezaleznych".. nie wiem jak producent moze anulowac zamowienie, nie poinformowac klienta i w zaden sposob nie wyrazac skruchy, zamiast przepraszania mowiac "polecamy zakup produktów z aktualnej oferty". Jak moge cos jeszcze kupic w firmie, ktora z dwofh zamowien 4szt garniturow dostarczyla mi ich 0? Co kosztuje mnie nerwy i ogromna strate czasu!
MA C
MA C2 lata temu
Zamówienie internetowe opłacone 28.09.22r. Towar był dostępny, ale go nie otrzymałem. Jest 5.10.22r. Infolinia nic nie wie, na maila nie otrzymałem odpowiedzi. Nosi to znamiona oszustwa.
Zalecane lokalizacje