/Warmian-Masurian Voivodeship/Siedziba firmy

Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Jeep

Nowodworska 46, 82-300 Elbląg, Polska

Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Jeep
Siedziba firmy
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
598H+Q2 Elbląg, Polska
+48 887 116 626
fca-pzmelblag.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Niemidomski
Piotr Niemidomski2 lata temu
Niestety ale tak fatalnej jakości obsługi nie doświadczyłem nigdzie. Mam wrażenie że tam każdy pracuje za kare a jakikolwiek kontakt z klientem sprawia ból. Do Gdańska jest 40 min jazdy, omijajcie ten salon i jedzcie do Trójmiasta. Tam szanują klientów.
Cyprian Leszczyński
Cyprian Leszczyński2 lata temu
Tragedia. Nigdy więcej serwisu w tym miejscu. Znajomość marki Jeep oceniam na w skali 1-10 na 1. Klienta traktują jak zło konieczne. Na minus także zasługuje fakt, że do klienta auto wraca tak jak zostało oddane. Uważam, że za cenę serwisu olejowego wypadało by je umyć i odkurzyć. Odbierając auto z serwisu z trójmiasta byłem miło zaskoczony bo auto błyszczało. Zgłosiłem problem Pan, który ze mną rozmawiał nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie. Poprosił o numer telefonu w celu odpowiedzi po konsultacji z mechanikiem. Po 2 dniach zero odzewu. A Pani z centrali to już w ogóle obrażona, że musiała odebrać telefon.
Vilectro
Vilectro2 lata temu
To miejsce kiedyś było świetnym ASO. Po zmianach kadrowych (większość najlepszych mechaników została zwolniona i zastąpiona mniej doświadczonymi) i zmianie kierownika zdecydowanie odradzam oddawać tu auto do serwisu. Cena naprawy/wymiany nie przekłada się na jej jakość i rzetelność.
Maciej Krzyżanowski
Maciej Krzyżanowski2 lata temu
W dniu dzisiejszym oddałem auto, swoja maskotkę, wymarzonego Jeepa Wranglera. Samochód którego ocena oscyluję w granicy 250 tys., co pozwala sądzić, iż należy ono do aut klasy premium, co pozwala oczekiwać należytej dbałości o poziom satysfakcji klienta jak i stan samego pojazdu. Niestety odbierając mój pojazd, którego każdy detal przyprawiał mnie o poranny uśmiech, zostałem odarty z całej przyjemności posiadania Jeepa.

Na moje uwagi dotyczące stanu zwróconego po przeglądzie auta, kierownik serwisu obruszył się i tonem pełnym urazy wycedził, że nie poczuwa się w żaden sposób do odpowiedzialności za zastany stan auta. Ostateczną ocenę pozostawiam Wam. Przyjrzyjcie się proszę Państwo zdjęciom.
Zniszczona skóra na kierownicy, tłuste plamy po oleju na fotelach, zadrapania progów oraz plastikowych nadproży oraz porysowane felgi, które nigdy nie miały kontaktu z piaskiem i błotem. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pojazd służący do codziennej eksploatacji, to tylko narzędzie pozwalające przemieścić się z punktu A do B, ale czy mam zaakceptować fakt niedbalstwa i braku szacunku do mojej własności.

Nadmienię jeszcze, iż z jedną ze zgłaszanych uwag poza rdzą, która po roku trawi skutecznie ramę auta, był problem z nierówną pracą silnika po odpaleniu pojazdu. Wibrację są bardzo uciążliwe i obejmują drganiami cały pojazd (film w załączeniu). Naturalnie, jak się domyślacie , problem przerósł serwis, który autorytatywnie stwierdził, iż cytuję "ten typ tak ma" Czy zatem poza wymianą oleju i filtrów nie można oczekiwać fachowości i merytorycznego rozwiązania problemu ?

Nadmienię, iż stytuacja miała miejsce w serwisie POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OZDG SP. Z O.O. ul. NOWODWORSKA 46, 81-314 ELBLĄG
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski2 lata temu
Polecam świetnie przeprowadzona transakcja
Janusz Cichowski
Janusz Cichowski2 lata temu
szybko i sprawnie
Piotr Kiszko
Piotr Kiszko2 lata temu
Polecam.
Michał Łausz
Michał Łausz2 lata temu
Zalecane lokalizacje