Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Jeep
Nowodworska 46, 82-300 Elbląg, Polska
3
8 komentarze
598H+Q2 Elbląg, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Na moje uwagi dotyczące stanu zwróconego po przeglądzie auta, kierownik serwisu obruszył się i tonem pełnym urazy wycedził, że nie poczuwa się w żaden sposób do odpowiedzialności za zastany stan auta. Ostateczną ocenę pozostawiam Wam. Przyjrzyjcie się proszę Państwo zdjęciom.
Zniszczona skóra na kierownicy, tłuste plamy po oleju na fotelach, zadrapania progów oraz plastikowych nadproży oraz porysowane felgi, które nigdy nie miały kontaktu z piaskiem i błotem. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pojazd służący do codziennej eksploatacji, to tylko narzędzie pozwalające przemieścić się z punktu A do B, ale czy mam zaakceptować fakt niedbalstwa i braku szacunku do mojej własności.
Nadmienię jeszcze, iż z jedną ze zgłaszanych uwag poza rdzą, która po roku trawi skutecznie ramę auta, był problem z nierówną pracą silnika po odpaleniu pojazdu. Wibrację są bardzo uciążliwe i obejmują drganiami cały pojazd (film w załączeniu). Naturalnie, jak się domyślacie , problem przerósł serwis, który autorytatywnie stwierdził, iż cytuję "ten typ tak ma" Czy zatem poza wymianą oleju i filtrów nie można oczekiwać fachowości i merytorycznego rozwiązania problemu ?
Nadmienię, iż stytuacja miała miejsce w serwisie POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OZDG SP. Z O.O. ul. NOWODWORSKA 46, 81-314 ELBLĄG