/Lower Silesian Voivodeship/Skład materiałów budowlanych

Leroy Merlin Mirków GIGAmarket

Kiełczowska 1e, 55-095 Mirków, Polska

Leroy Merlin Mirków GIGAmarket
Skład materiałów budowlanych
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5587+QW Mirków, Polska
+48 71 726 58 00
leroymerlin.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Wojciech
Wojciech2 lata temu
Kilkukrotnie po opłaceniu zakupów przy kasach samoobsługowych zdarzyło mi się zostać skontrolowanym przez ochronę przy wyjściu czy czasem nie wynoszę produktów. Może to z powodu dresu a może płatności zegarkiem bez wyciągania portfela, nie wiem i nie ma znaczenia. Nie może ochroniarz stojący przy kasach po prostu obserwować czy klienci dokonują płatności zamiast ich potem nękać? Co ciekawe w tym czasie byłem jedynym klientem korzystającym z kas samoobsługowych. Zawsze było to na polecenie ciecia obserwującego kamery (kazał koledze przez słuchawkę skontrolować), albo jest ślepy albo po prostu się do tego nie nadaje. Regularnie, niemal codziennie, bywałem w tym sklepie. Teraz częściej bywam w Casto, tam chociaż nie traktują klientów jak złodziei.
Lelu103
Lelu1032 lata temu
Obsługa w sklepie to po prostu masakra, zero za angażowania kupowałam geberycik już nikt mnie nie raczył po informować ze przycisk trzeba kupić osobno, po drugie kupywalem stojak na papier toaletowy +szczotka do kibla w kartonie zajeżdżam do domu chce to se po skręcić a tam połowy elementów nie ma oczywiście musiałem wrócić do sklepu 40 km i Pani do mnie czemu tego Pan se nie sprawdził przy kasie ale żeby ktoś dał taka informacje to oczywiście NIE, po trzecie zamówiłem cały asortyment z dostawą i był problem z drzwiami które wybrałem w ostatni dzień przed dostawa dostałem informację że drzwi nie będzie, oczywiście nie raczyli o tym po 8nformowac że 3 dni wcześniej żebym przyjechał i wybrał se inne tylko w dzień dostawy, więcej tak nie pojadę chyba że będę musiał. Nie polecam.
Asdj Zcx
Asdj Zcx2 lata temu
1. Sklep na stronie nie pozwala złożyć zamówienia przedmiotów na promocji wraz z innymi bez + brak możliwości dostawy lub odbioru.
2. Brak aktualizacji stanów magazynowych na stronie przedmioty są. Po poszukiwaniach półtoragodzinnych wraz z pracownikiem nie ma ani jednego (powinno być ponad 20 każdego z 4 szukanych przedmiotów).
3. Złe oznaczanie artykułów (nie nie jest to przypadek gdy klient odłożył gdyż było tam pudełko artykułów konkretnego typu)
Rafail Koszewski
Rafail Koszewski2 lata temu
Nie polecam!! Kupiliśmy grill betonowy z opcją dostawy LM, od dnia dostawy akurat lało codziennie, więc grill został rozpakowany po ponad tygodniu. Ponieważ wyglądał na porządnie zapakowany, a opakowanie nie było uszkodzone, to i nie było po co. Niestety się okazało, że tylna ścianka jest mocno uszczerbiona. Odpowiedź na złożona reklamację: odrzucona uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji! Pytanie: jakie uszkodzenia podlegają reklamacji?! Ponadto, załączona instrukcja nie dotyczy akurat tego modelu, tj jak mogą rozpatrywać ew.kolejne reklamacje, gdzie producent zaznacza, że produkt powinien być złożony i użytkowany wyłącznie zgodnie z załączoną instrukcją?! Odradzam zakupu!
Marcin Wilk
Marcin Wilk2 lata temu
Pewnie to kwestia obycia ze sklepem, ale na tak zaaranżowanej przestrzeni ciężko mi się szuka asortymentu. Na kasach (szczególnie samoobsługowych) panuje chaos. Miałem wrażenie że część osób tworzy kolejkę wspólną, inni stawali obok konkretnej kasy. Kolejki blokują główny ciąg komunikacyjny. Dzisiaj doświadczyłem smutnego widoku na dziale z roślinami. Sporo przesuszonych, schorowanych... przecenionych ale nieco za późno. Dobra lokalizacja z bardzo dużym parkingiem.
Wojciech Adam Kędzierski
Wojciech Adam Kędzierski2 lata temu
Jeśli chcą Państwo zakupić kuchnie z MONTAŻEM to nie daj Boże realizować ten pomysł z tym sklepem.

Sklep posyła państwu jakiegoś randomowego montażystę, który cały montaż rozwleka na wiele dni, cały czas trwania usługi wyzywa Leroy Merlin, projektantów i wszystko na czym świat stoi a na koniec wystawi Wam fakturę VAT mimo ze nie macie z gościem żadnej umowy. Skoro w cenie montażu macie podłączenie okapu do wentylacji i zapłaciliście Leroy Merlin za usługę to z jakiej okazji człowiek monter fakturuje Wam ta usługę po raz drugi? Dodatkowo możecie liczyć na niespodziankę w postaci opłaty 500 złotych za demontaż i montaż gniazdek w kuchni.

Totalnie nie polecam i nie pozdrawiam.
Wojciech Woźniak
Wojciech Woźniak2 lata temu
Absolutnie fantastyczne miejsce, przemiła obsługa i bardzo pomocni ludzie. Nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Duże kompetencje, fachowość, rezetelność. Szczególne uznanie dla Pana Jacka , który jest pomocny w każdym możliwym momencie i odznacza się niesamowitą kulturą oraz rzetelnością (montażyści i pomiar zawsze o czasie, a nawet szybciej :) ). Świetna pani projektant Agnieszka - bardzo miła i fachowa obsługa, pan Sebastian od podłóg również kapitalny oraz wszystkie panie z informacji/zwrotów i obsługi zamówień. Brawo !
Z Długołęka
Z Długołęka2 lata temu
Bieda. Kupiłem 4 panele PARMA WERTH-HOLZ.
Złożyłem reklamację na 2 i dostałem info, że reklamacje została odrzucona, ze względu na "mechaniczny charakter uszkodzeń". O zgrozo. Widać, że klepią byle odrzucić. Zero merytoryki. Odwołałem się.

26.05 poszła reklamacja na kolejne 2 panele.
Ludzie macie podobne doświadczenia ?

NIE POLECAM, ani sklepu, ani paneli.

Castorama zdecydowanie bardziej jest prokliencko nastawiona.

19.06.2021
Po długich przepychankach, i "postawieniu sprawy na ostrzu noża" sklep ostatecznie w dniu dzisiejszym wymienił wszystkie 4 panele.
Zalecane lokalizacje