/Masovian Voivodeship/Skład materiałów budowlanych

Castorama

Warszawska 63B, 05-300 Stojadła, Polska

Castorama
Skład materiałów budowlanych
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5GQH+8J Stojadła, Polska
+48 25 756 41 00
castorama.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–21
Wtorek: 7–21
Środa: 7–21
Czwartek: 7–21
Piątek: 7–21
Sobota: 7–21
Niedziela: 10–18
Napisz recenzję
Grzesiek Oki
Grzesiek Oki2 lata temu
Polecam na prawdę fajnie . Parking spory ale w niektóre dni ciężko o miejsce . Personel który tam pracuje tez pomocny . Doradza pomogą pokarzą. Ogólnie bardzo dobry plus . Ogólnie polecam . W okolicy do tego jeszcze kilka ciekawych sklepów. I nawet jak ktoś głodny to jest gdzie zjeść. Pozytywnie jestem na takk
Kooles Golabba
Kooles Golabba2 lata temu
UWAGA MEGA OSZUSTWO a nie wyprzedaż nie dajcie się naciągnąć zapomnieli ściągnąć starych cen zniżka od podwyżki zdjęcia zrobione dzisiaj
Lechu L
Lechu L2 lata temu
Po zrobieniu zakupów wybiegł za mną ochroniarz mówiąc, że nie zapłaciłem.
Zakupy robiłem przy kasie samoobsługowej przy której stała Pani z personelu. Po podejściu do niej z ochroniarzem, żeby wyjaśnić sytuację stwierdziła, że ona mnie widziała, ale stała bokiem i nie wie czy zapłaciłem.
Ochroniarz kazał mi szukać paragonu w śmietniku przed wejściem do sklepu, żeby mu udowodnić, że nie ukradłem tych produktów. Było to uwłaczające, że musiałem w śmietniku szukać paragonu, gdy obok przechodziło wiele osób. W momencie gdy pracownik nie potwierdził mojej wersji ochroniarz nie chciał zweryfikować tej sytuacji na kamerach monitoringu. Po znalezieniu paragonu nie usłyszałem nawet słowa przepraszam, tylko "paragon trzeba mieć".
Xxx Aaaa
Xxx Aaaa2 lata temu
Kupowała u Państwa lampkę świąteczną działająca na prąd. Z racji tego że czasem z zakupioną rzecz może być coś nie tak chciałam sprawdzić, podłączyć ja do prądu. Pani krótko obcięta bardzo miła na "serwisie" / "informacji" powiedziała że najlepiej będzie podejsc na oświetlenie. Niestety na dziale oświetlenie spotkałam się z chamską, arogancką i bardzo prostacką obsługa obie panie miały czarne włosy jedna mała szczupła druga wysoka masywnie zbudowana. Ja jako klient nie życzę sobie żeby byle naburmuszona pracownica Waszego sklepu traktowała klienta jak śmiecia i do tego wdawała się w bezsensowną pyskówkę obrazajac klienta i nie udzielając pomocy, rady. O zaistniałym fakcie powiedziałam pani na serwisie była zszokowana I zażenowana tym zachowaniem i przeprosiła za zachowanie tych pracownic. Szkoda ze te które zawiniły nie potrafiły się przyznać do swojego chamstwa i niechęci do klienta.
Gibajek Mazurski
Gibajek Mazurski2 lata temu
1. Poprosiłem pana z obsługi aby sprawdził czy mają zlew taki promocyjny z gazetki - po półgodzinnym oczekiwaniu pana zauważyłem w innym miejscu - na moje pytanie o zlew odpowiedział że nie mają więc nie pomyślał aby mi to powiedzieć - żenada :(
2. Po zakupie innego zlewu w tej Castoramie ponownie do nich pojechałem z prośbą aby wycięli otwór w moim blacie pod ten ich zlew - powiedzieli, że blat nie od nich i nie wytną mi otworu ;( żenada - tak olewać klientów.
Łukasz Burkacki
Łukasz Burkacki2 lata temu
Nie polecam.
Dzwoniłem żeby zarezerwować drzwi ponieważ były ostatnie sztuki a do castoramy miałem 50 km w jedną stronę.
Pan powiedział że nie ma takiej potrzeby sprawdził że są dostępne faktycznie"nikt się nimi nie interesuje niech Pan przyjeżdża" po czym po przyjeździe dowiaduje się że z 5 szt po które przyjechałem jest tylko jedna.
Joanna Wielądek
Joanna Wielądek2 lata temu
Zgłosiłam się do sklepu w celu dokonania zwrotu lampy dekoracyjnej. Lampę po zakupie otworzyłam ale doszłam do wniosku,że będzie dla mnie za długa. Zapakowałam ją z powrotem w opakowanie foliowe, w rogach kartonu włożyłam steropian, zakleilam karton taśmą bezbarwną ( starałam się jak mogłam)
Gdy chciałam dokonać zwrotu i została wezwana Pani odpowiedzialna za oświetlenie zostałam przez nią słownie zgnojona. Pani powiedziała,że lampa jest zapakowana paskudnie,folie są porozrywane,steropian popękany i w ogóle to ona nie przyjmuje tego zwrotu bo to lampa za 800zl a jest fatalnie zapakowana (z czym w ogóle się nie zgadzam) po czym poszła sobie. Na szczęście obok znajdowała się inna pracownica, która bez problemu dokończyla mój zwrot za co jestem jej bardzo wdzięczna.
Zostałam potraktowana z góry i z pogardą. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Nie jestem klientem Castoramy od wczoraj, nie raz dokonywałam zwrotu i to była pierwsza taka uwaga w moją stronę. Jako klient uważam,że to obowiązkiem pracowników sklepu jest ponowne zapakowanie produktu po zwrocie wg "zasad estetyki". Mimo to dokonałam wszelkich starań aby lampę zapakować i odpowiednio zabezpieczyć. Dlatego proszę aby osoba odpowiedzialna za tą sytuację została odpowiednio przeszkolona w kwestii obycia z klientem, aby taka sytuacja się nie powtórzyła.
Marcin Piesio
Marcin Piesio2 lata temu
Ceny jak w każdej innej Castoramie ale jakość obsługi fatalna. Nie wiem po co jest czterech pracowników na dziale budowlanym jak żaden nie chcesz się ruszyć żeby pomóc klientowi. A pan starszy to już szczyt bezczelności. Może czas się wybrać na emeryturę a nie pracować albo inaczej, nabijać godziny. Chciałem wydać całkiem spore pieniądze ale inna Castorama się ucieszy. Nie polecam.
Zalecane lokalizacje