/Podlaskie Voivodeship/Starostwo powiatowe

Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, Polska

Starostwo Powiatowe w Hajnówce
Starostwo powiatowe
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
PHQQ+2V Hajnówka, Polska
+48 85 682 27 18
powiat.hajnowka.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–15
Wtorek: 7–15
Środa: 7–15
Czwartek: 7–15
Piątek: 7–15
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Emi Emi
Emi Emi2 lata temu
Wydział komunikacji i hrabianki, które tam pracują to jakaś pomyłka. Nie można zadzwonić i się dowiedzieć jakich potrzebują dokumentów żeby wszystko załatwić w jeden dzień najpierw trzeba pokazać co się ma a dopiero potem zaczynają się historie z wymyślaniem czego jeszcze brakuje. Bywa, że w dwóch identycznych sprawach ta sama hrabianka żąda różnych dokumentów. Coś tu chyba jest nie tak? Ton głosu podczas rozmowy? Jakby siedziały tam za karę. Ale już wiadomo czemu bo się nauczyła jedna z drugą klepać ciągle to samo i tak zastygły wszystkie mimozy. Zwolnić wszystkie i zatrudnić młode i wykształcone dziewczyny po studiach.
Justyna -
Justyna -2 lata temu
Dziękujemy za chodnik w Lipinach. Dzieci wysiadają z autobusu na przystanku i idą do domu jezdnią. Pobocze zasypane śniegiem z drogi jest. Nie ma nawet gdzie autem stanąć i je zabrać. Piep...ego chodnika od lat szanownego państwa starostwa doprosić się nie można. Zawsze kasy brak, chyba chęci akurat. Jeśli moje dziecko potrąci samochód przez wasze olewanie wszystkiego po prostu was spalę.
Kinga Chitruk
Kinga Chitruk2 lata temu
Wydział komunikacji to jakiś żart. Zachowanie pracowników jest po prostu karygodne. Niczego nie można się zapytać, załatwić ani uzyskać jakichkolwiek informacji. Na samym wstępie ton rozmowy jest pretensjonalny i arogancki. Ktoś z góry powinien się tym zainteresować. Urząd jest dla ludzi, a nie odwrotnie.
VoOpTiC
VoOpTiC2 lata temu
Dzisiaj odwiedziłam też to miejsce. Na korytarzu jak przyjechałam (ok.10) to już siedziało z 5 osób i czekało na wejście. w ciągu 2 godzin zostały przyjęte 2 osoby a reszta musiała czekać kiedy to wyjdzie jakaś Pani i poprosi do środka z dokumentami. W środku były dwie Panie, które siedziały w telefonach i odpowiadały odpryskliwie (jakby za karę). Coś się ruszyło po pół godzinie gdy wkroczył Pan Naczelnik ale i tak odbywało się wszystko bardzo wolno.
Moim zdaniem te osoby nie są kompetentne do obsługi klientów. Urzędnik w pracy nie jest za karę tylko ma wypełniać swoje obowiązki, powinien być uśmiechnięty, miły i uprzejmy a tym Paniom tego brakuje. Nie polecam tego Urzędu ze względu na złą atmosferę pracowników.
Pozdrawiam!!!
Jumedica
Jumedica2 lata temu
Miałam kilka spraw do załatwienia w Starostwie. Zawsze Panie obsługujące mnie telefonicznie wykazywały się rzetelnością, wiedzą i uprzejmością. Wydawanie map i dokumentów odbywało się nie zwłocznie po złożeniu wniosku. Możliwość wniesienia opłaty przez internet i wysłania potwierdzenia drogą mailową - znacznie ułatwia i przyspiesza zakończenie sprawy. Dziękuję za wszelką życzliwość i rzetelne załatwienie złożonych wniosków.
Stanislaw Niewiński
Stanislaw Niewiński2 lata temu
Wydział komunikacji porażka, państwo w państwie. Może wojewoda powinien się zainteresować pracownikami w wydziale komunikacji !!!
Katarzyna Niewinska
Katarzyna Niewinska2 lata temu
Wydział komunikacji skandal , że z tym ,Pan naczelnik nic nie robi, może to jakaś rodzina , proponuję wysłać na szkolenie jak odnosić się do klienta! Porażka!!
Jan Wróblewski
Jan Wróblewski2 lata temu
W dniu 3.01.2019 byłem świadkiem, kiedy panie z wydziału komunikacji odsyłały na korytarz klienta prawie 80 lat, sugerując mu aby ktoś z klientów czekających na korytarzu pomógł wypełnił formularz rejestracyjny pojazdu.
Moim zadaniem, wykracza to poza wszelkie prawidłowe normy obowiązków służbowych tego wydziału ale również etyki i kultury w traktowaniu klientów
Sytuacja kategorycznie niedopuszczalna!
Pozdrawiam
Zalecane lokalizacje