Starostwo Powiatowe w Tczewie
Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Polska
1.9
8 komentarze
3QQP+33 Tczew, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 7–15
Wtorek: 7–15
Środa: 7–15
Czwartek: 7–16
Piątek: 7–14
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 7–15
Środa: 7–15
Czwartek: 7–16
Piątek: 7–14
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeDanuta Szymecka2 lata temu
Zalatwialismy tam paszport! Nie mam słów uznania dla Pani i Pana pracujacych w wydziale paszportowym. Osoby w pelni kompetetne, uśmiechnięte, z cierpliwością do petenta. Dziękujemy!
Mariusz Dorawa2 lata temu
Wydział komunikacji jak na moje super. Wizyty umówione. Obsługa miła, panie pomagają wypełnić dokumenty. Tablice i dowód od ręki. Czytelne wzory jak wypełnić dokumenty. Miejsca do siedzenia. Super 👍
Julkaa2 lata temu
wydział rejestracji pojazdów fatalny. porażka nie miłe dwie panie
Michu Michał2 lata temu
Każdy narzeka na wydział komunikacji, jednak to jest wierzchołek góry lodowej. To co się dzieje w wydziale budownictwa to jest dopiero cyrk na kółkach. Uzyskanie pozwolenia na budowę graniczy z cudem. Urzędnicy interpretują wszystko według swojego widzimisię, mimo że nie ma podstaw prawnych ku temu. To co w innym starostwie jest akceptowane w Tczewie jest nie do przyjęcia. Opieszałość, brak kontaktu oraz podejście pozowania wiele do życzenia.
Martyna2 lata temu
Od tygodnia próbuję dodzwonić się na numery które zostały mi podane w sprawie umówienia terminu na odbiór paszportu. Jedna linia całkowicie nie działa a druga non stop pozostaje bez odebrania słuchawki. Tragedia
Krzysztof Gering2 lata temu
WYROBIENIE KARTY KWALIFIKACJI KIEROWCY CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ WIĘCEJ TAKICH URZĘDNIKÓW WIELKI PLUS
Adam Formela2 lata temu
Zalatwialem sprawe w wydziale komunikacji. Na miejscu: punktualnie, kulturalnie i niezwykle sprawnie. Przygotowany doswiadczeniem z innych urzedow zarezerwowalem sobie pol dnia na sprawy - niepotrzebnie. 15 minut wystarczylo. Mimo bardzo zlych opinii - ja polecam.
Halinka Nazwisko2 lata temu
Nie ma klientów, a mimo to sprawa, którą można by załatwić w 10 minut, przeciąga się o prawie cały tydzień.