/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Stomatolog

Gabinety Stomatologiczne

18 Stycznia 22, 87-300 Brodnica, Polska

Gabinety Stomatologiczne
Stomatolog
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6CX2+47 Brodnica, Polska
+48 500 800 170
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–15
Wtorek: 8–15
Środa: 8–15
Czwartek: 8–15
Piątek: 8–15
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jessica Claudia Konera
Jessica Claudia Konera2 lata temu
Bardzo miła obsługa, oraz atmosfera 😊
Zostałam przyjęta z bólem w weekend a to bardzo rzadko się zdarza jak na Brodnice, okazało się że to ósemka Pani doktor zatruła ząbka, wyczyściła i nałożyła opatrunek leczniczy , i już mam po bólu oczywiście czeka mnie wyrwanie ale na dzień dzisiejszy jestem zadowolona 😁👌 polecam z całego serca ❤️
Marianna
Marianna2 lata temu
Gabinet swoją nazwą stosuje tzw nieuczciwe praktyki konsumenckie. Pogotowie w potocznym znaczeniu oznacz pomoc 24/24 a tu proszę niespodzianka pseudo pogotowie działa w godzinach pracy nie odbiera telefonów po tych godzinach np niedzielę. W poniedziałek odbiera dopiero 15 min przed otwarciem gabinetu i co wtedy usłyszycie że nie ma już miejsc dla pacjenta z bolem.Zastanawiam się czy tego gdzieś nie zgłosić bo są to w mojej ocenie nieuczciwe praktyki konsumenckie. No chyba że Pani doktor na szyldzie umieści pod słowem pogotowie godziny przyjmowania.
Dziękuję Pani za odpowiedź ale faktu zawieszenia pogotowia nie ma na Pani stronie. Wzmianka na stronie o zawieszeniu pogotowia zajmie Pani minute i nikogo w błąd nie wprowadzi Pani wtedy. Przypominam nazwa Pani gabinetu to pogotowie dentystyczne i żadne tłumaczenie nie przystoi tak poważnemu zawodowi który Pani wykonuje. Proszę się nie irytować ale proszę postawic się w miejscu osoby z bólem zęba co wyszukuje gabinety dentystyczne i trafia na stronę Pogotowie dentystyczne, które defakto jest zwykłym gabinetem dentystycznym. Ps. czemu Pani tłumaczy się pandemia jakoś inne gabinety stomatologiczne przyjmują tylko wywiad krótki robiony jest. To przy pogotowiu takiego wywiadu nie można zrobić. Zresztą sama Pani przyjmuje w ciągu dnia dziwne covid w dni robocze nie zakaża? Poprostu zawiesiła Pani pogotowie i tyle po co covidem się tłumaczyć.
AnnieM Edits
AnnieM Edits2 lata temu
Za każdym razem gdy jest dzwonione "z bólem"(w różnych odstępach czasowych) Państwo bardzo niemiłym tonem podaje że nie ma wolnych miejsc, rozumię że grafik dnia ale ton mógłby być inny.
Dodatkowo Państwo kłamią odpowiadając na jeden komentarz. Gdy nie było możliwości zapisu z bólem zęba nikt nie podał innych punktów w Brodnicy gdzie mogliby pomóc. Samej wizyty nie mogę ocenić bo nigdy do takiej nie doszło i nie dojdzie. Wszystkim znajomym odradzam w tym miejscu wizytę. Szkoda na Was nerwów.
Paulina Malicka
Paulina Malicka2 lata temu
Masakra, Panie poinformowane o problemie na koniec wizyty informują, że nie mogą tego jednak wykonać. Informacje o niewykonywaniu usunięcia plomby metalowej powinny podać na początku wizyty, jeśli z takim celem jedzie pacjent i o tym informuje. Podstawa to ściągnąć kasę za pacjenta, ponad 170 zł za konsultacje, podczas której Pani poogladala zęby +zdj. Pani w rejestracji zapytana o cenę za leczenie nie odpowiedziala nawet na pytanie. Jeśli ktoś chce stracić 20 min i 280 zł, trafi w idealne miejsce... I tak nic nie zrobi. W moich oczach to zwykli naciagacze.
Andrzej Fed
Andrzej Fed2 lata temu
Potwierdzam na stronie internetowej nie ma wzmianki o zawieszeniu pogotowia. Pani stomatolog zapomniała tego zrobić i nie pomyślała o tym że ma stronę internetowa dokonując odpowiedzi pani Mariannie. Generalnie nie neguje umiejętności Pani bo napewno jest Pani dobrym stomatologiem , tylko neguje postępowanie wobec klientów którzy nie wiedzą nic o zawieszeniu pogotowia. Z tego co wiem to ludzie narzekają a wystarczy zmienić stronę internetową.
Justyna Wiśniewska
Justyna Wiśniewska2 lata temu
A ja próbuję od dłuższego czasu umówić się na wizytę by usunąć zęba chirurgicznie i niestety albo nikt nie odbiera, albo jest zajęte i nawet nie oddzwonią mimo iż pogotowie powinno starać się pomóc jak największej liczbie pacjentów. Szkoda bo naprawdę zaczyna dziec się źle...
Anka
Anka2 lata temu
Dziękuję za super obsługę i pomoc. Poradziliśmy sobie z zapaleniem i nie tylko. To uczucie, kiedy nie boli - bezcenne! Szczerze polecam :)
Katarzyna Skorupska
Katarzyna Skorupska2 lata temu
Rewelacyjne podejście do pacjenta bolowego.Pani doktor Beata to osoba z pokladami empatii,zrozumienia i wytrwalosci wobec pacjenta.Polecam ten gabinet na 100 procent!!!Dziękuję za wszystko😊
Zalecane lokalizacje