DentalPark Modlniczka, Kraków - Dentysta, Implanty, Stomatologia estetyczna
profesora Adama Rożańskiego 52, 32-085 Modlniczka, Polska
4.4
8 komentarze
4R5P+G5 Modlniczka, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–20
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Szczerze polecam! Do Kliniki Dental Park trafiłam przypadkiem, ponad rok temu, kiedy szukałam dobrego dentysty do przeprowadzenia wymiany koron na 6 przednich zębach, poprzednie były założone ponad 15 lat temu i uległy już rozszczelnieniu…
Ale! Jak zawsze mam szczęście i od razu trafiłam na panią doktor Aleksandrę Sumarę oraz pana doktora Bartłomieja Sularza, którzy dali się poznać jako pełni profesjonalizmu i zaangażowania lekarze zawodowo oraz przesympatyczni ludzie. W trakcie wizyt przekonałam się, że można im w pełni zaufać podczas realizacji tak obszernej pracy.
Oceniam na duży plus, że otrzymałam przygotowany plan leczenia przez panią doktor Aleksandrę Sumarę ze szczegółowo wymienionymi etapami ( etap endodontyczny, etap protetyczny oraz etap higienizacji i wybielania) wraz z cennikiem, którego się trzymaliśmy, aż do szczęśliwego finału. Tu muszę podkreślić, że nic nie zaskoczyło mnie negatywnie podczas leczenia oraz płatności a teraz to niestety rzadkość.
Efekt „nowego uśmiechu” spełnił nad wyraz moje oczekiwania, zęby mają ładny kształt, kolor został dobrze dobrany przez panią doktor Sumarę oraz co najważniejsze dziąsła są w końcu różowe. Najlepszym komplementem dla wszystkich, którzy przyczynili się do poprawy jakości „ mojego uśmiechu” niech będzie opinia moich znajomych, którzy twierdzą, że moje nowe zęby wyglądają bardzo naturalnie, jakby to nie były koronki tylko moje własne :-).
Co dla mnie jest równie ważne : atmosfera podczas wizyt też była zawsze bardzo przyjemna ( stres mijał) a duża w tym zasługa świetnych lekarzy, asystentek stomatologicznych oraz pań recepcjonistek, które miałam okazję poznać podczas moich licznych wizyt. Bardzo dziękuję, na szczęście mam jeszcze inne zęby do leczenia, więc niebawem się pojawię :-):-):-)
Odp: chodzi o wasza klinikę, mój dentysta musiał mnie ratować bo do Was już nigdy nie wrócę nawet z reklamacją
Z całą stanowczością mogę polecić klinikę.
Wcześniejsze wizyty u innych dentystów doprowadziły moje zęby do tragicznego stanu, a wizytę u dentysty traktowałem jak ostatnią rzecz, którą bym chciał zrobić.
Dr. Jacek przekonał mnie, że warto spróbować został zaplanowany proces leczenia, który skrupulatnie jest wykonywany.
Obdarzyłem ich zaufaniem i się nie rozczarowałem, a podczas długiego i czasami skomplikowanego procesu leczenia miałem okazję poznać chyba cały personel kliniki.
Każda z osób wykazała się profesjonalizmem na najwyższym poziomie, każdy etap bardzo dokładnie był przedstawiany i wykonany.
Odkąd zacząłem leczenie w DentalParku zmieniło się moje podejście do stomatologii, teraz wiem że wizyta u dentysty może być przyjemna i komfortowa.
Jeszcze raz dziękuję całemu personelowi za profesjonalizm, empatię i pomoc.
Podsumowując: drogo, nieprofesjonalnie, beznadziejne podejście do pacjenta.
Edit po odpowiedzi kliniki:
1. Tak jak Państwo wspomnieli byłam na wizycie początkiem 2019 roku, pierwszy przypadek covid w Polsce i tym samym lockdown przypada na marzec 2020, wiec niestety ale wymówka z covidem nie wyszła.
2. Niestety, ale nie byłam w stanie w przeciągu 3 tygodni brać 4 dni wolnych od pracy, żeby kolejny raz pojawić się na wizycie skoro na poprzednich 2 usłyszałam, że to co odczuwam jest bardzo dziwne i niemożliwe bo wszystko wygląda w porządku i nie ma powodu, żeby odczuwać ból. Jak wspomniałam raz dostałam jakiś preparat który nie pomógł, a za drugim razem przewiercono mi całego zęba w poszukiwaniu problemu i również nic to nie dało. Nie twierdzę, że 3 lata czekałam na kontakt z Państwa strony. Akurat trafiłam przypadkiem na Państwa klinikę, przypomniała mi sie moja historia i postanowiłam sie nia podzielić.
3. Stwierdzenie, że drogo odnosiło się do ogólnego poziomu cen w stosunku do jakości świadczonych usług. Oczywiście, ze dodatkowe wizyty były darmowe, bo nie wyobrażam sobie, żeby ktoś mi kazał dopłacać za czyjeś błędy...Ewidentnie zabieg wypełnienia był wykonany przez osobę niekompetentną.
- poprosiłam o lekkie znieczulenie, żeby nie czuć dyskomfortu, a pan tak mnie znieczulił, ze przez pół dnia nie czułam nawet ucha i nie byłam w stanie mrugac jednym okiem...
- podczas wykonywania usługi panu coś się chyba nacisnęło, bo nagle oparcie fotela się podniosło,
- podczas borowania panu wypadło urządzenie z ręki.
Już pomijam, że nigdy nie miałam najmniejszego problemu z nadwrażliwością czy to po zabiegu czy na co dzień.