/Subcarpathian Voivodeship/Stomatolog

Stomatologia DBDENT

Architektów 6/1, 35-082 Rzeszów, Polska

Stomatologia DBDENT
Stomatolog
3.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2X9C+QJ Rzeszów, Polska
+48 607 196 371
dbdent.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–19
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–14
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ludwik Krawiec
Ludwik Krawiec2 lata temu
Polecam każdemu Ludwik. Stomatolog jest najlepszy w mieście Rzeszów przy ul. Architektów 6. Byłem tam. I na pewno wrócę jeszcze raz. Tylko ten stomatolog Stomatologia DBDENT. Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Karolina Jankowska
Karolina Jankowska2 lata temu
Od kilku lat jestem stałą pacjentką gabinetu. Korzystam zarówno z usług i wiedzy Doktora Łukasza, Pani Doktor Ewy oraz profesjonalnej higienistki. Moje zęby są w najlepszych rękach. Serdecznie polecam!
Kinga Wieczorek
Kinga Wieczorek2 lata temu
Nie polecam leczenia kanałowego u Łukasza Prychli. Miałam robionego zęba, któremu nie założono wypełnienia. Na założenie wypełnienia zaproponowano mi najbliższy wolny termin za 3 tygodnie?!! Zapłaciłam za 3 kanały 400 zl. Pan doktor powiedział, aby nie jeść nic tamta stroną. Ząb jest cały pokruszony. Musiałam iść szybciej do innego stomatologa, aby cokolwiek z niego pozostalo. Na wizycie okazało się, że są kanały są do wyczyszczenia oraz, że ząb jest tak pokruszony, że mogę zapomnieć o jedzeniu zimnych oraz gorących dań lewą stroną. Za kolejną wizytę zapłaciłam 650 zl!?

Kwota 1050 zł za leczenie kanałowe jednego zęba jest absurdalna!!!

/ Odpowiedź na komentarz właściciela z dnia 21.09 / 3 tygodnie z ogromną dziura w zębie? Nawet jeśli jadłam tylko jedna strona to jest to nie możliwe, aby nic się do zęba nie dostało przez tak długi czas, a państwo umawiając mnie na leczenie kanałowe powinni zaproponować normalny termin na dokończenie tego zęba, a nie ponad 3 tygodnie! Mój ząb nie był osłabiony, a totalnie zniszczony! I to nie przez brak wypełnienia, tylko że został tak zmasakrowany. Państwa opinie mówią same za siebie. Nie polecam
Maria
Maria2 lata temu
Bardzo polecam ten gabinet. Tu zawsze mozna poczuc sie komfortowo. Leczenie bezbolesnie, na wysokim poziomie oraz w milej atmosferze. Zawsze jestem zadowolona z wizyt, nigdy nie mialam problemow z zebami po leczeniu w tym miejscu. Polecam!
Agnieszka Król
Agnieszka Król2 lata temu
Nie polecam! Mają bałagan w kalendarzu i sami nie wiedzą na co pacjent był zapisany. Straciłam tylko czas i dzień urlopu bo usługa nie została wykonana "bo lekarz tym się nie zajmuje". Więcej na pewno tam nie pójdę!!! Przy wcześniejszym właścicielu nie było żadnych problemów
Przemek
Przemek2 lata temu
Nie polecam korzystania z usług tej firmy, opisze sytuacje mojej dziewczyny z jaką spotkała się w tym gabinecie podczas leczenia kanałowego zęba, mianowicie zaczęło się to kilka miesięcy temu lekki problem z zębem wchodzimy na google sprawdzamy opinie każdy zadowolony, więc czemu nie spróbujemy blisko bo na osiedlu, po pierwszych wizytach okazało się, że zęba trzeba leczyć kanałowo. Samo leczenie przebiegało poprawnie 1 wizyta trutka itp wszystko okej problemy zaczęły się po wyjściu z gabinetu jak to z leczeniem kanałowym bywa Pani Doktor powiedziała że ząb może pobolec kilka dni, minęły dwa tygodnie moja dziewczyna skarży się na ból zęba, dzwoni żeby umówić wizytę i skotrolować czh wszystko jest ok, Dentystka spiłowała lekko zęba i tu zdziwienie poprosiła o uiszczenie zapłaty w wysokości 100 zł, dziewczyna zapłaciła aczkolwiek sytuacja dalej była bez poprawy i ząb cały czas bolał, kolejna wizyta i informacja od Pani Doktor, że ząb może po leczeniu kanałowym boleć nawet kilka miesięcy, dziwna sytuacja bo analogicznie leczyłem też zęba kanałowego tylko u swojej Dentystki na miejscu i nie było żadnych problemów ząb przestał boleć na drugi dzień, ale tłumacze sobie to tym, że każdy organizm jest inny, następna wizyta kolejne poprawki kolejne 100 zł, na logikę w każdej firmie szanującej się za poprawki i błędy płaci firma aczkolwiek widać, że nie wszyscy tak podchodzą do klienta, mija 3 miesiące ząb dalej boli, jedziemy na konsultacje do innego dentysty okazało się, że "Ćwiek butaperkowy za daleko jest poza korzeniem" podczas kanałowego leczenia Pani Dentystka po prostu popełniła błąd, rozumiem zdarza się, aczkolwiek reakcji personelu który był na nie wiem jak to nazwać na zmianie ciężko opisać. Najpierw Pan Doktor powiedział, że ta Pani już nie pracuje i że trzeba jej szukać na własną rękę żeby to poprawiła, później stwierdził, że mogą to zrobić aczkolwiek to będzie płatne, prowadzę swój sklep i jak ktoś z moich pracowników popełni błąd przychodzą klienci do mnie i nie odsyłam ich do pracowników, jest to przecież niedorzeczne, chwile później chciał zrobić zdjęcie nie informując, że będzie płatne.
Ogólnie z takim brakiem szacunku do klienta nigdy się nie spotkałem, rzadko kiedy daje negatywne opinie aczkolwiek to przeszło wszelkie normy ludzkie, a za naprawę zęba dziękuję bardzo pojechaliśmy do innego zakładu, 30min i ząb przestał boleć, pozdrawiam
Tomasz Byjoś
Tomasz Byjoś2 lata temu
Super gabinet Polecam
Konrad M
Konrad M2 lata temu
Stomatologia na wysokim poziomie.
Zalecane lokalizacje