/Lower Silesian Voivodeship/Sklep

Mall.pl

Bolesława Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, Polska

Mall.pl
Sklep
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
43QH+M9 Wrocław, Polska
mall.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 12–20
Wtorek: 12–20
Środa: 12–20
Czwartek: 12–20
Piątek: 12–20
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Szymon Czerski
Szymon Czerski2 lata temu
Reklamacje w tym sklepie to żart. Odesłałem zepsuty monitor i od miesiąca czekam na rozpatrzenie reklamacji. Co z tego, że prawo przewiduje okres oczekiwania 14 dni. W odpowiedziach ciągle otrzymuję informacje, że "czekają na serwis". Pytania o przyczynę opóźnienia ignorują. Z mojej perspektywy wygląda to tak, jakby po prostu ukradli produkt.
Hi-Fi Silesia
Hi-Fi Silesia2 lata temu
Odradzam kupowania w tej firmie. Po rozmowie z konsultantem i potwierdzeniem dostępności towaru zakupiłem towar. Dopiero po zapłaceniu dostałem informację , że towar otrzymam za 3 tygodnie. Po zrezygnowaniu z zakupu w tym samym dniu otrzymałem od nich maila , że dziś zostaną zwrócone środki na kartę. Minął tydzień i dalej nie mam środków na koncie. Obracają pieniędzmi od klientów i udają wielki sklep internetowy bez towaru. Omijajcie ich z daleka !!!
Małgorzata Dabrowska
Małgorzata Dabrowska2 lata temu
Ostatni raz kupilam w tej "firmie". Odradzam wszystkim. Wolę już zapłacić więcej i kupić gdzie indziej.
Zepsuł mi sie blender, chcialam skontaktować się ze sprzedawcą (na infolinii nikt nie odbiera), z serwisem ( nie istnieje taki numer ), nie ma w ogóle możliwości skontaktowania sie z kimkolwiek. Numer telefonu podany podany na karcie gwarancyjnej to numer do osoby prywatnej, nie związanej z firmą.
Po prostu dno i wodorosty.
Nigdy więcej!!!
Ewelina Piątek
Ewelina Piątek2 lata temu
Stanowczo i szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Reklamowałam ekspres Delonghi- procedura reklamacyjna zrzuca większość obowiązków na klienta ( wydruki protokołów, nadanie paczek, kilkukrotne wypełnianie formularzy reklamacyjnych). Ekspres wrócil z naprawy po 5 tygodniach - nie naprawiony i do tego z pękniętym pojemnikiem na wodę. Nikt nie odpowiada na maile w związku z tą sprawą. Zostałam z zepsutym ekspresem, który po serwisie jest w jeszcze gorszym stanie. SZCZERZE NIE POLECAM
Daniel Zukowski
Daniel Zukowski2 lata temu
Podejście do klienta jest naganne. Dokonałem zakupu przez sklep internetowy z mojego konta prywatnego, na które czasem kupuję także rzeczy do firmy. Mimo tego iż nie prosiłem, firma wystawiła mi fakturę ten ten zakup. Gdy okazało się, że zamówiony przeze mnie czujnik nie pasuje i chciałem go zwrócić, otrzymałem mało przyjemną odpowiedź, że mam spadać na drzewo, której treść zamieszczam na końcu. Mimo moich tłumaczeń, że konta w sklepie używam zarówno do prywatnych zakupów jak i firmowych, oraz jasnego stanowiska UOKIK o możliwości zwrotu towarów przez przedsiębiorców jeżeli kupują towar do użytku prywatnego, firma NETRETAIL (marka MALL) nie zmieniła swojego stanowiska. Bardzo nie polecam zakupów w tej firmie, gdyż wrazie problemów z towarem mogą uchylać się od odpowiedzialności.
Piotr Mitelski
Piotr Mitelski2 lata temu
Drogie Mall,
Wczoraj (3.10.2019) zakupiłem telefon do odbioru dziś (4.10.2019) w Waszym centrum na Krzywoustego we Wrocławiu. To miał być telefon dla mojej mamy, która w niedzielę będzie obchodzić urodziny jako prezent. Rozważałem inne sklepy (też trochę tańsze), ale możliwość odebrania przyspieszało zakup. Dziś rano o 8:37 dostaję informację że towar jest gotowy do odebrania. Super!
Planuję dzień tak, aby zdążyć przed zamknięciem o 20:00. Będę po pracy - po 17.00. Jakież moje zdziwienie, kiedy okazuje się że punk jest zamknięty.... jeszcze większe zdziwienie kiedy spostrzegam SMSa w telefonie informującego, że akurat dziś będzie inwentaryzacja. Rozumiem, trzeba czasem zrobić, ale nie rozumiem tylko dlaczego dostaje taką wiadomość o godz. 15:40?!! że za 20 min zamyka się punkt odbioru?!?! Na domiar w sobotę też będzie zamknięte. Jeszcze lepiej. Nawet, gdybym od razu odczytał tą wiadomość, to nie zdążyłbym dotrzeć. Kurcze, czy ciężko było dopisać w porannym smsie taką informację? Albo w mailu w momencie składania zamówienia, że będzie taka niedogodność? Wtedy bym wyszedł z pracy wcześniej, zaplanował dzień inaczej i przyjechał przed 16.00, przed zamknięciem. A tak zostaję bez prezentu i to nie ze swojej winy, tylko przez Wasze niechlujstwo i zaniedbanie klienta - brak wcześniejszej informacji. Choć nie jest to pierwszy zakup w mall.pl, to tym razem zawiedliście mnie na maxa. Szczerze? Następnym razem dla zasady zakupy zrobię gdzie indziej, choćby było dużo drożej, bo nie tego oczekuję od obsługi sklepu.
Marek Libartoski
Marek Libartoski2 lata temu
Stanowczo i szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłem piekarnik parowy firmy Gorenje , który odmówił posłuszeństwa. Naprawa gwarancyjna powinna być podjęta przez serwis autoryzowany u klienta. Mall nie ma umowy na naprawy z producentem i wymusza na kliencie pakowanie sprzętu i odbiera go kurier do naprawy w Czechach. Paranoja.
Małgorzata Świst
Małgorzata Świst2 lata temu
Rewelacja! Po pierwsze tylko tu udało mi się znaleźć wszystkie prezenty dla moich wnuków z listów do Św. Mikołaja, a było tego aż 6 pudeł z zabawkami. To jeszcze mimo, że zamówiłam je w niedzielę, to w poniedziałek juz je odebrałam! Sporo czasu zajęło mi szukanie sklepu online, spełniającego wszystkie marzenia dzieciaków. Na szczęście trafiłam w końcu do Mall :)
Zalecane lokalizacje