Mall.pl
Bolesława Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław, Polska
3.4
8 komentarze
43QH+M9 Wrocław, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 12–20
Wtorek: 12–20
Środa: 12–20
Czwartek: 12–20
Piątek: 12–20
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 12–20
Środa: 12–20
Czwartek: 12–20
Piątek: 12–20
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Zepsuł mi sie blender, chcialam skontaktować się ze sprzedawcą (na infolinii nikt nie odbiera), z serwisem ( nie istnieje taki numer ), nie ma w ogóle możliwości skontaktowania sie z kimkolwiek. Numer telefonu podany podany na karcie gwarancyjnej to numer do osoby prywatnej, nie związanej z firmą.
Po prostu dno i wodorosty.
Nigdy więcej!!!
Wczoraj (3.10.2019) zakupiłem telefon do odbioru dziś (4.10.2019) w Waszym centrum na Krzywoustego we Wrocławiu. To miał być telefon dla mojej mamy, która w niedzielę będzie obchodzić urodziny jako prezent. Rozważałem inne sklepy (też trochę tańsze), ale możliwość odebrania przyspieszało zakup. Dziś rano o 8:37 dostaję informację że towar jest gotowy do odebrania. Super!
Planuję dzień tak, aby zdążyć przed zamknięciem o 20:00. Będę po pracy - po 17.00. Jakież moje zdziwienie, kiedy okazuje się że punk jest zamknięty.... jeszcze większe zdziwienie kiedy spostrzegam SMSa w telefonie informującego, że akurat dziś będzie inwentaryzacja. Rozumiem, trzeba czasem zrobić, ale nie rozumiem tylko dlaczego dostaje taką wiadomość o godz. 15:40?!! że za 20 min zamyka się punkt odbioru?!?! Na domiar w sobotę też będzie zamknięte. Jeszcze lepiej. Nawet, gdybym od razu odczytał tą wiadomość, to nie zdążyłbym dotrzeć. Kurcze, czy ciężko było dopisać w porannym smsie taką informację? Albo w mailu w momencie składania zamówienia, że będzie taka niedogodność? Wtedy bym wyszedł z pracy wcześniej, zaplanował dzień inaczej i przyjechał przed 16.00, przed zamknięciem. A tak zostaję bez prezentu i to nie ze swojej winy, tylko przez Wasze niechlujstwo i zaniedbanie klienta - brak wcześniejszej informacji. Choć nie jest to pierwszy zakup w mall.pl, to tym razem zawiedliście mnie na maxa. Szczerze? Następnym razem dla zasady zakupy zrobię gdzie indziej, choćby było dużo drożej, bo nie tego oczekuję od obsługi sklepu.