/Opole Voivodeship/Sklep

Sigmed Sp. z o.o.

Mickiewicza 59, 47-253 Cisek, Polska

Sigmed Sp. z o.o.
Sklep
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
75HR+8C Cisek, Polska
+48 77 550 71 07
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Patrycja kurska
Patrycja kurska2 lata temu
Jestem stałym klientem i kilka urządzeń za setki tysięcy złotych zakupiłam w tej firmie. Ale reklamacja w Sigmedzie.to porażka ! Nie kompetentny personel, nikt się nie orientuje , przełączanie telefonów do koleżanki która "na pewno coś wie". Nie odpowiadają na maile, pan Jacek jest chyba jedynym serwisantem na całą Polskę). A towar zakupiony (chiński kardiomonitor) zepsuł się po 2 latach mimo, że problem zgłaszany był jeszcze w trakcie gwarancji . Teraz koszt naprawy to 3/4 nowego aparatu. Planowałam jeszcze jeden zakup w ich firmie, ale teraz to się mocno zastanowię.
Jedrek fajny
Jedrek fajny2 lata temu
Firma znana działająca na rynku medycznym w Europie i po za
Karolina Rododaktylos
Karolina Rododaktylos2 lata temu
Polecam! Bardzo mily i pomocny personel.
Daniel Dobroś
Daniel Dobroś2 lata temu
Miła obsługa polecam
Marcin 'Ahmed' Krupa
Marcin 'Ahmed' Krupa2 lata temu
Mają to co potrzeba
Karl czaja
Karl czaja2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Świetna firma z bardzo wysokiej jakości i nowoczesnymi produktami medycznymi. Wysoce rekomendowane!

(Wersja oryginalna)
Tolle Firma mit sehr hochwertigen und modernen medizinischen Produkten. Äußerst zu empfehlen!
Nina Neukam
Nina Neukam2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Zamówienie zostało zrealizowane szybko i szybko dostarczone. Ponieważ jednak popełniłem błąd w artykule przy zamówieniu, musiałem zwrócić towar.
Prośba o adres zwrotny i zwrot pieniędzy były bezbłędne.

(Wersja oryginalna)
Bestellung wurde schnell bearbeitet und umgehend geliefert. Da ich mich bei der Bestellung jedoch im Artikel geirrt habe, musste ich die Ware retournieren.
Anfrage zur Rücksendeadresse und auch Rückkzahlung waren einwandfrei.
Stephan Gregor
Stephan Gregor2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Nieprzyjazny personel. Towar został wysłany na adres, który został błędnie wprowadzony przez Autofill-
Nazwa ulicy: Blumenweg 2
Miasto. : ścieżka kwiatowa 2

Podobno „najnowszy system” niczego nie rozpoznał. Towar został po prostu wysłany na ulicę Blumenweg 2 w mieście Blumenweg 2. Cena zamówienia powyżej 50 euro
Na pytanie, czy dostaniesz przynajmniej częściowe zadośćuczynienie lub zwrot pieniędzy, od razu zostałeś potraktowany nieprzyjaźnie, a ludzie ciągle ci przeszkadzali. Nie zasugerowano innego rozwiązania ani nie powiedziano, że zostanie ono załatwione. Najważniejsze, że firma ma swoje pieniądze – tak właśnie się czuje. Przesyłka została przyjęta pod jakimś adresem, ale tej osoby, a także kuriera nie udało się już zidentyfikować, to było za dawno i nic nie można było zrobić. Również częściowy zwrot pieniędzy
, ponieważ firma jest częściowo winna, została natychmiast odrzucona. Podobno firma nie dba o swoich klientów czy pacjentów – z jednej strony firma Sigmed (która według obsługi przez telefon wysyła setki paczek dziennie) z drugiej poważnie chora kobieta, która ma czekając na jej dostawę tygodniami - i nie da się jej raz dokonać częściowej naprawy. Najlepsza obsługa. Inne kraje inne zwyczaje najwyraźniej nigdy czegoś takiego nie doświadczyły.
👎🏻👎🏻👎🏻 Po prostu takie smutne rzeczy, i to od firmy, która sprzedaje sprzęt medyczny.

(Wersja oryginalna)
Unfreundliches Personal. Die Ware wurde an eine Adresse gesendet die durch Autofill fälschlich eingegeben wurde-
Straßenname: Blumenweg 2
Stadt. : Blumenweg 2

Das angeblich "neueste System" hat nichts erkannt. Ware wurde einfach Versandt An die Straße Blumenweg 2 in der Stadt Blumenweg 2. Bestell Preis über 50 Euro
Auf die Frage ob man irgendwie eine Wiedergutmachung oder Erstattung bekäme, wenigstens teilweise, wurde man sofort unfreundlich behandelt, es wurde immer wieder ins Wort gefallen. Eine andere Lösung wurde auch nicht vorgeschlagen, bzw man hat auch nicht gesagt bekommen das sich noch drum gekümmert wird. Hauptsache die Firma hat ihr Geld-ganz genau so fühlt sich das an. Das Paket wurde zwar an irgendeiner Adresse angenommen aber diese Person und dazu auch noch der Kurierdienst wäre auch nicht mehr zu ermitteln, ist schon zu lange her da könne man nichts machen. Auch eine Teilerstattung
, da die Teilschuld auch seitens der Firma liegt wurde sofort abgelehnt. Anscheinend liegt der Firma nichts an Ihren Kunden bzw Patienten- Auf der einen Seite Firma Sigmed (welche ja laut der Service Kraft am Telefon am Tag hunderte Pakete versendet) auf der anderen eine schwerkranke Frau die seit Wochen auf ihre Lieferung wartet- und es kann nicht einmal eine Teil Wiedergutmachung geleistet werden. Spitzen Service. Andere Länder andere Sitten anscheinend, noch nie erlebt so etwas.
👎🏻👎🏻👎🏻 Einfach nur traurig sowas, und das von einer Firma die medizinische Sachen vertreibt.
Zalecane lokalizacje