Szanowna pani kasjerko nie moją winą jest, że siada pani na kasie bez bilonu i banknotów aby wydać resztę za zakupy. Mimo wszystko proszę mieć na uwadze, że to dzięki klientowi dostaje pani wypłatę. Jeżeli jest pani wyjątkowo obrażona w pracy to czasami wystarczy odwzajemnić klientowi uśmiech i odpowiedzieć dziękuje jak klient dziękuje za tak fatalna obsługę. Ps. Drugi raz powiedziałem głośno dziękuje aby wszyscy w około usłyszeli i poskutkowało nawet pani odpowiedziała. Szkoda szkoda fajny sklep ludzie się zatrudniają a nie rozumieją po co przychodzą pracować w handlu….
Sgfgdfg sdfsdfs2 lata temu
Kolejka przy kasie. Na taki duży market czynna tylko jedna kasa. Ceny zróżnicowane, ale nie powalają. Miła obsługa
Agnieszka Chojnacka2 lata temu
Mają bardzo dobrze wypieczone pieczywo pychotka
Stanisław Kubasik2 lata temu
Porządny sklep dobrze zaopatrzony. Tak dobrze, że pobliskie restauracje i sklepiki zaopatrują się u nich bo taniej. Zwłaszcza wykupują produkty z promocji. Powinna być ograniczona ilość towaru podczas jednego zakupu. Ponieważ przykro się patrzy jak starsze osoby przychodzą na zakupy to promocja już wykupiona przez kilka osób. Widziałem to na własne oczy przy stoisku z mięsem. I to w tym konkretnym sklepie. A te negatywne komentarze o obsłudze, domyślam się że to właściciele lokalnych sklepików.
Marta Herbiś2 lata temu
Obsługa tragedia, panie obsługują z wielką łaską. Co jedna to mądrzejsza. Przydałoby im się szkolenie z tolerancji i trochę empatii do drugiego człowieka.
Daniel Sikora2 lata temu
Stoisz przy ladzie mięsnej 10 min I nikt nie raczy cię obsłużyć
Karol nowak2 lata temu
Dino jak każde dino. Ten kto nie był się nie dowie
A te negatywne komentarze o obsłudze, domyślam się że to właściciele lokalnych sklepików.