/Lesser Poland Voivodeship/Supermarket

Carrefour Market

Fabryczna 11, 31-553 Kraków, Polska

Carrefour Market
Supermarket
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3X7F+62 Kraków, Polska
+48 12 452 01 21
carrefour.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–22
Wtorek: 7–22
Środa: 7–22
Czwartek: 7–22
Piątek: 7–22
Sobota: 7–22
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marta K
Marta K2 lata temu
Duży wybór, ciekawe produkty, miła obsługa. Wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że w miejscu z przecenionymi produktami z bliską datą ważności (co jest super inicjatywą!) często można znaleźć zepsute, spleśniałe produkty! To jest szkodliwe dla zdrowia i niedopuszczalne. Takie produkty powinny być przeceniane zanim zaczną się psuć, nadal zdatne do spożycia. Owoce i warzywa często niestety nadają się tylko do kosza, co widać gołym okiem.
Wsk 1
Wsk 12 lata temu
Bardzo dobry sklep dobra obsługa, kasy samoobsługowe. Asortymentowo może zadowolić każdego. Dobra jakość warzyw i owoców a szczególnie polecam duży wybór wędliny i serów pakowanych oraz na stoisku z obsługą.
Samoan Boy
Samoan Boy2 lata temu
Mieszkam tuż obok tego carrefour'a i musze przyznać, że dawno nie widziałem, żeby sklep tak zszedł na psy. Brakuje mi strasznie dużo towarów (zielone jabłka, maliny w normalnych cenach, soki na promocjach, mleko z mlekovity to żółte) ale najbardziej chyba denerwuje mnie najnowsza obsługa :)

Sytuacja z dzisiaj. Podchodzę do kasy, chcę zapłacić za czipsy cheetosy, lecz niestety transakcja nie przechodzi pomyślnie. Podchodzi do mnie nasza gwiazda - Pani w białych włosach z obsługi, po czym mówię do niej, że może wziąłem za szybko z kasy samoobsługowej po dokonaniu płatności. Stoję, a ona do mnie podniesionym tonem A MOZE BY SIE PAN PRZESUNĄŁ (?) co to w ogóle ma być? Tak, to ona sobie może mówić do konia do stajni, a nie do klienta. Zalogowała się i anulowała transakcję, po czym skanuję jeszcze raz i przeszło. Widziałem, że w między czasie zaczęła naskakiwać na jakiegoś mężczyznę, gdyż nie odsunęła poprawnie koszyka. Można taki komunikat powiedzieć normalnie, a nie wyskakiwać z niemiłym tonem. Zresztą, kto oczekuje, że klienci będą idealnie dbać o sklep? na pewno nasza baba zza kasy.

Następnie, gdy pomagałem dziewczynie w noszeniu wody, poczułem, że złotowłosa Pani patrzy się na mnie, jakbym conajmniej jej dom podpalił z jakiegoś powodu. Powiedziałem na spokojnie, żeby się uspokoiła, a gdy już wychodziłem usłyszałem wrzaski, że TO LEPIEJ JA MAM SIĘ USPOKOIĆ :) Wątpię, że takie zwracanie się do klienta jest poprawne i mam nadzieję, że coś z tym zrobicie. Przyznam, że nigdy nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, w której to klient jest wyzywany, a nie sprzedawca.
Mart jach
Mart jach2 lata temu
Byłam wczoraj po odbiór paczki z TooGoodToGo. Pierwszy raz zdarzyło mi się czekać na skompletowanie paczki. I ja rozumiem minuta dwie, ale to ładnych 10 minut czekania aż Pani w średnim wieku w rozpuszczonych czarnych włosach do łopatek łaskawie skonczy jeść rogalika i przyniesie rzeczy, po czym spacerowym tempem przechadzała się po sklepie w poszukiwaniu rzeczy do dobicia na paragon żeby się wartość zgadzała, przy okazji układając okoliczny towar na polce. Bardzo mi się spieszyło, z taką arogancją wobec klienta i jego czasu bardzo dawno się nie spotkałam.. i nie jest to jednorazowy przypadek w tym sklepie.
Jogi Jogi Jogi
Jogi Jogi Jogi2 lata temu
Iejsce fajne Wybór wszystkiego super Promocje.... Trzeba sprawdzać kilka razy mi się zdarzyło że na metce inna cena a przy ksie inna Dodatkowo przy kasie z obsługą wiecznie nikogo nie ma Są kasy samoobsługowe ale jak ktoś sobie z tym nie radzi to trzeba prosić żeby ktoś podszedł A na kasie.... Zależy kto usiądzie
Adam Adam
Adam Adam2 lata temu
Sklep przestronny, wybór towarów przeciętny, obsługa - tragedia. Dwie pracownice rozmawiają przy kasach samoobsługowych, wszystkie kasy zamknięte. W przypadku problemu nawet nie wstawały ze swoich miejsc tylko krzyczały podpowiedzi.
Tomasz Słyk
Tomasz Słyk2 lata temu
Fatalna wentylacja. Po 3-minutowej wizycie ubrania nadają się do prania, a zadymienie aż gryzło w oczy. Mało przyjazna obsługa
Daria Nalepa
Daria Nalepa2 lata temu
Taka ocena niestety przez jedną Panią. Pracuje ona na wędlinach i wiecznie ma niezwiązane włosy. Poprawia je mając założone rękawiczki by chwile później podać klientowi towar nie zmieniając ich. Wychodzi z zza lady nie zdejmując ich i chodzi po sklepie dotykając produktów, by znowu powrócić na stanowisko gdzie będzie obsługiwać. Nie jest to ani higieniczne ani apetyczne
Zalecane lokalizacje