/Lower Silesian Voivodeship/Szpital prywatny

KCM Clinic S.A.

Bankowa 5/7, 58-500 Jelenia Góra, Polska

KCM Clinic S.A.
Szpital prywatny
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WP2P+PQ Jelenia Góra, Polska
+48 75 645 20 00
kcmclinic.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–21
Wtorek: 7–21
Środa: 7–21
Czwartek: 7–21
Piątek: 7–21
Sobota: 7–18
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Martyna Górka
Martyna Górka2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu zabiegu septoplastyki przegrody nosa w ramach NFZ. Klinika dobrze wyposażona i czysta. Śniadanie i kolacja super, ciasto, śliwki, dobre wędliny oraz serki. Herbata na ciepło. Opieka pielęgniarek oddziałowych jak najbardziej na plus. Lekarz wykonujący operacje prze prze miły, udzielił wszelakich informacji odnośnie zabiegu. Podobało mi się to, że wszystko było dobrze zorganizowane i przede wszystkim sprawnie, po operacji 24h zostaje się na obserwacji. Sam zabieg, trwał szybciej niż pstryknięcie palców- do godziny czasu. Na plus również parking obok kliniki (płatny 3zł/h). Wszystkie wyniki można wykonać w placówce tydzień lub dwa przed planowanym zabiegiem. Jedyne co mi się nie podobało to przyjęcie na oddział przez jedną z głównych pielęgniarek, która nie chciała wpuścić osoby z rodziny do sali- oczywiście po wymianie paru zdań udało się wejść. Jestem miłe zaskoczona całością przebiegu wykonanych czynności, mam nadzieję że już nie będę musiała wracać na oddział ale serdecznie polecam tym co się zastanawiają nad zabiegiem! Co najważniejsze termin możliwy na operacje to ok 3-4 msc TYLKO! POLECAM!
Krone K
Krone K2 lata temu
Nie polecam Kliniki Stomatologicznej, dentyści dobrzy, ale organizacja i recepcja na najniższym poziomie, chaos i zerowe pojęcie o podejściu do pacjenta. Przy planowanym zabiegu za 13 tys zł recepcjonistka pyta czy nie mam polskiego numeru tel (mam niemiecki) po czym nie odzywają się miesiąc, moja propozycja kontaktu mailowego tez jakoś się nie powiodła, dodzwonienie się graniczy z cudem, pomimo „jest Pan/Pani pierwsza w kolejce”, zabiegi planowane na sierpień nie odbyły się, bez odwołania, kiedy w końcu udało mi się skontaktować, dowiedziałam się, że „doktor jest 3 tyg na urlopie”(co za niespodzianka).
Każdemu, kto planuje zabiegi implantologiczne i korony polecam skontaktować się z lekarzami prywatnie (Google) albo wybrać inną klinikę w jeleniej górze, ceny takie same albo i niższe, a różnica w podejściu do pacjenta o 180 stopni. W KCMie człowiek ma wrażenie, ze przeszkadza paniom już od wejścia i płaci za to nie małe pieniądze.
Magda Waksmundzka
Magda Waksmundzka2 lata temu
Robiłam Otoplastykę ucha w tej klinice u doktora Grzegorza Kierzynki, którego bardzo polecam! Cudowny chirurg o niezwykłym podejściu do pacjenta. Również jestem bardzo zadowolona z kordynatorki ( opiekuna)która została mi przydzielona Pani Kasia , która pomagała i wspierała od samego początku i na którą zawsze mogłam liczyć, cudowna i ciepła osoba. Jeżeli chodzi o samą klinikę to mam również dobre odczucia, pielęgniarki miłe, pomieszczenia czyste i zadbane. Długo się zastanawiałam nad tym zabiegiem, bardzo to przeżywałam i cieszę się że trafiłam właśnie w to miejsce. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na miejscu, po umówieniu się na konkretną godzinę.
Dominika Domagala
Dominika Domagala2 lata temu
Wizytę umówiłam 3 tygodnie wcześniej na konsultację implantologiczną. Przychodzę do gabinetu 15 min przed ustalona godzina wizyty, a tam dwie bardzo nie miłe
recepcjonistki stwierdzają: ,, przecież Pan Lekarz wysłał do pani przed chwila
SMS, ze dzisiejsza wizyta sie jednak nie odbędzie 😵,, pokazuje telefon ze nie dostałam takiej wiadomości !!! Ale recepcjonistki dalej trzymaja sie swojego zdania, że lekarz wysłał SMS i mam nie dyskutować raczej z tym😳 bo wysyłał tegoż Smsa przy nich.
Strata tylko czasu oczekiwania na wizyte. Podejście do pacjenta żenujące!
Tom Ba
Tom Ba2 lata temu
04.06.2022 przeszedłem laparoskopową rękawową resekcję żołądka mając otość skrajną.
Prawie wszystko było super. Negatywne wrażenie pozostawiła Pani Prezes, która zostawiła swoich zmęczonych pacjetów bez słowa wyjaśnienia na dwie godziny i zniknęła sobie. Samo badanie wykonywane przez Panią Prezes pozostawia też wiele do życzenia. Problemem było też wypełnianie sterty dokumentacji nie mając nawet stołu do dyspozycji. No i trochę za mała kabina prysznicowa. Pozostały personel rewelacja. Pełen profesjonalizm. W moim przypadku wszystko skończyło się wielkim sukcesem. W trzy miesiące po operacji mam już ponad 45 kilogramów mniej. Jeszcze ze 30 kilogramów i będzie pięknie. Całe moje życie się odmieniło. Oczywiście utrzymuję dietę, ale i tak jem o wiele lepiej niż kiedyś. Najważniejsze, że już nie jestem ciągle głodny i szybko się najadam. Oczywiście uprawiam też sport. Przez pierwsze trzy miesiące dużo chodziłem, a teraz jeżdżę już spore trasy na rowerze i pływam. Zgadzam się z tym co powiedział w wywiadach redaktor Sekielski (sam przeszedł taką operację), że to operacja ratującą życie. Takie operację powinny być natychmiastowo refundowane przez NFZ.
Malwina Baran
Malwina Baran2 lata temu
Nie polecam!!! Była umówiona prywatna wizyta na godzinę 12:45 ( półtora miesiąca oczekiwania ). Po czym usłyszałam, że 8 osób jest przede mną, „ proszę poczekać, bądź wyjść i zadzwonić za godzinę jak wygląda sytuacja „. Ok. Poczekałam. Zadzwoniłam. Zaś usłyszałam, że trzeba dalej czekać, że przede mną jest 7 pacjentów. Godzina dla jednego pacjenta ? Skąd ta umówiona godzina na którą się wstawiłam?! Nie szanują czyjegoś czasu, przyjazdu- nie jestem miejscowa. Nie informują przy rejestracji, że wizyta na daną godzinę się nie odbywa. Bierzesz wolne w pracy, aby pójść na badanie, czekasz półtora miesiąca, przejeżdżasz 45km w jedną stronę aby usłyszeć , że jednak nie ma miejsca. Kompletna porażka KCM. Zacznijcie szanować czas pacjentów, nie po to płacimy za prywatne wizyty, na które tak czy siak się czeka, aby usłyszeć w dniu wizyty, że mogę wstawić się za kolejne półtora miesiąca. Nie polecam!
Karolina Cocoleone
Karolina Cocoleone2 lata temu
Daję dwie gwiazdki zamiast jednej tylko ze względu na fachowość stomatologów. Moim zdaniem obsługa na recepcji jest nieakceptowalna. Dzień przed wizytą dzwonią z pytaniem czy mogę być wcześniej po dotarciu na miejsce (i moim pytaniu) okazuje się, że jednak wejdę później gdyż jest "niewielki" półgodzinny poślizg. Na poprzedniej wizycie również odniosłam wrażenie iż Pani z recepcji nie lubi zarówno swojej pracy jak i klientów.
Anna Jasnoch
Anna Jasnoch2 lata temu
Cały ten kcm omijać szerokim łukiem do rejsteacji w ogóle nie można się dodzwonić. Jak idzie się osobiście to owszem zarejestrują ale kilka pacjentów na tą samą godzinę do tego jak się mówi do jakiego lekarza chce się iść by kontynuować dalsze leczenie Panie siedzące w rejstracji rejestrują całkiem do innego lekarza u którego nigdy się nie było. To jest jakaś farsa skoro są wyznaczone godziny to tak powinno się wchodzić a nie siedzieć na małej poczekalni dwie godziny by wejść do gabinetu i jeszcze nie do tego lekarza co się chciało. Ale tak to jest jak siedzą niekompetentne osoby w rejsteacji które na niczym się nie znają tylko siedzą tam po znajomości
Zalecane lokalizacje