W końcu przebudowa, peron jest zasłonięty w piachu, ze słabym oświetleniem najbardziej zapuszczony na trasie s3 i s9. W około powiat robi co może jeśli chodzi o udogodnienia szkoda, że pkp dopiero teraz zauważył problem. Przy awarii świateł przejście od strony wieliszewa jest nawet nie bezpieczne, miało tu miejsce kilka wypadków pociąg -człowiek...
Gilbert Morton2 lata temu
Mała, lokalna stacja z rozbudowanymi parkingami. Spełnia funkcje i wygląda dobrze.
Pafnucy von Stopke2 lata temu
Zimą to jest "ciekawie" na peronie. Wiaty również mają "ciekawą" funkcjonalność: nie chronią od deszczu, w upały dodatkowo grzeją na zasadzie szklarni - ale wyglądają za to "dizajnerjsko" ;-)
Zdecydowanie wolałem starszą wersję. Przynajmniej miała charakter i klimat opuszczonych ruin.
Adam Dutkowski2 lata temu
Po remoncie - zdecydowanie bez uwag. Utwardzone dojścia, równa i nowa powierzchnia peronu, nowe oświetlenie i wiaty chroniące przed deszczem.
Dodatkowo w okolicy dostępne parking pi na ktorych mozna bezpłatnie zostawic samochod.
Jak na podrzędny peron podmiejski - jest dobrze.
Sebastian Werner2 lata temu
Ze stacji jedzie s3 przez wschodni i centralny do lotniska Chopina, a także s9 przez Gdański do zachodniego. Stacja została wyremontowana, jest kilka wiat chroniących przed deszczem, cały peron z kostki, oświetlony, z podjazdami dla wózków oraz osób poruszających się wózkiem inwalidzkim. Dużo miejsca do zaparkowania samochodu, dwa punkty do ładowania samochodów elektrycznych, ścieżka rowerowa.
Jakub „Doode87” Pawula2 lata temu
Ważny punkt komunikacyjny - obsługuje połączenia do Centrum i na Lotnisko Chopina. Niestety powierzchnia peronu nie została utwardzona co szczególnie przeszkadza zimą i po większych opadach. Dodatkowo wręcz niemożliwością jest przeprowadzenie po peronie walizki na kółkach. Brak wiaty oraz znikoma ilość miejsc siedzących to kolejny minus. Z drugiej strony obok znajduje się nowy, duży parking i zadaszona wiata rowerowa. Na stację prowadzą odnowione chodniki z kostki brukowej. Zdecydowanie potrzebny jest gruntowny remont samego peronu, ponieważ okoliczna infrastruktura jest utrzymana na wysokim poziomie.
Łukasz Pieniek2 lata temu
Po remoncie bardzo dogodny przystanek.
Jarosław Cyrynger2 lata temu
Byłem tu 30 lat temu . Unijne pieniądze zmieniły między innymi stacje kolejowe.
Przy awarii świateł przejście od strony wieliszewa jest nawet nie bezpieczne, miało tu miejsce kilka wypadków pociąg -człowiek...
Zdecydowanie wolałem starszą wersję. Przynajmniej miała charakter i klimat opuszczonych ruin.
Dodatkowo w okolicy dostępne parking pi na ktorych mozna bezpłatnie zostawic samochod.
Jak na podrzędny peron podmiejski - jest dobrze.
Z drugiej strony obok znajduje się nowy, duży parking i zadaszona wiata rowerowa. Na stację prowadzą odnowione chodniki z kostki brukowej. Zdecydowanie potrzebny jest gruntowny remont samego peronu, ponieważ okoliczna infrastruktura jest utrzymana na wysokim poziomie.