ITAKA (CH Atrium Felicity)
al. Wincentego Witosa 32, 20-315 Lublin, Polska
4.3
8 komentarze
6JJ6+GQ Lublin, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeAnna W2 lata temu
Punkt w porządku. Polecam załatwianie wyjazdów z p.Marią, która ogarnia kwestię wycieczki całościowo, dogłębnie i sprawnie. Mam tam swoją antypatię, kobietę kiepsko zorientowaną w sprawach organizacyjnych (np. a/ pomimo wcześniejszej umówionego spotkania, pani stwierdziła, że jest za wcześnie na załatwienie sprawy i najlepiej zrobić to samemu przez internet, b/ brak informacji nt ubezpieczenia wycieczki od rezygnacji, w chwili rezerwacji, a po kilku dniach nie ma już takiej możliwości). Ale może po prostu nie jesteśmy zsynchronizowane, więc nie będę wywoływać po imieniu. Jak najbardziej ten punkt Itaki polecam.
Piotr H2 lata temu
Jesteśmy po wykupieniu drugiej wycieczki w tym biurze i zostaliśmy bardzo niemiło zaskoczeni. Specjalnie zmieniliśmy datę urlopu z wrzesniowego na pazdziernikowy, aby móc pozostać w wybranym hotelu do samego wyjazdu na lotnisko (We wrześniu musielibyśmy się wymeldowac do godziny 12 i do godziny 24 koczowac w hotelu). Zostaliśmy poinformowani, że w terminie pazdziernikowym zostajemy w pokoju hotelowym aż do transferu na lotnisko. Trzy tygodnie przed wycieczka dowiedzieliśmy się, że zmiana terminu nic nie dała i niestety jesteśmy zmuszeni koczowac w lobby hotelowym 12godzin. Gdybyśmy się nie dopytali o tą sprawę, na miejscu okazałoby się, że za przedłużenie doby hotelowej musielibyśmy dopłacić 70Euro za os. Panie w biurze odpierają zarzuty i twierdzą że wszystko nam powiedziały. To podlega pod celowe wprowadzenie klienta w błąd, i gdyby nie to, że zapłaciliśmy już całość pewnie zmienialibyśmy rezerwację. To na pewno nasza ostatnia wycieczka kupiona w tym salonie, a szkoda, bo my jak i nasi bliscy przyjaciele planowaliśmy wspólny wypad na Malediwy.
Anulka K.2 lata temu
Bardzo dziękujemy za profesjonalną obsługę i pomoc w wyborze wakacji. Wkład Pań, pracujących w salonie jest nieoceniony. Polecony hotel doskonały. Już nigdy nie zakupimy wakacji w innym biurze! Szczególne podziękowania należą się Pani Róży! Dziękujemy i pozdrawiamy.
Klaudia Rzepecka2 lata temu
Bardzo profesjonalna obsługa, panie są miłe i pomocne. Wszystkie potrzebne informacje zostały nam przekazane. Właśnie świętujemy wakacje marzeń! Dziękujemy ❤️
Małgorzata2 lata temu
Widzę, że od 2-3 tygodni Itaka postanowiła poprawić wizerunek swojego biura sprzedaży w Galerii Felicity. Niestety, z marnym skutkiem, jeśli super opinię na temat tego biura pisze osoba zatrudniona w Itace. Nie pierwszy raz wyjeżdzaliśmy na wczasy wykupione w Itace, jednak z całą pewnością nigdy więcej nie wykupimy wycieczki w tym biurze. Zostaliśmy wprowadzeni przez sprzedawcę w błąd, za który nawet przepraszam nie usłyszeliśmy. Za to przy składaniu reklamacji spotkaliśmy się z drwiącymi uśmiechami całej załogi tego biura sprzedaży. Wielka szkoda, że przestają się liczyć z klientem, kiedy tylko zapłaci za całość wyjazdu.
Patrycja Teter2 lata temu
Chciałam wykupić wycieczkę w biurze, ale prostackie zachowanie obu Pań zadecydowało, że wyszłam po 3 minutach z biura bez wycieczki. Panie są aroganckie, nie miłe i nie posiadają wyczucia i taktu.
Karolina P.2 lata temu
Najgorsze biuro w Lublinie. Dwa razy trafiłam na ta sama niekompetentna Panią. Nawet nie zapytała o podstawowe wymagania co do wycieczki tylko od razu przedstawiła oferty, które w porównaniu z innymi biurami Itaki były beznadziejne.
Lukasz Jach2 lata temu
Korzystam z usług tego biura w miarę regularnie od kilku lat. Do tej pory nie mam żadnych powodów do narzekań - personel pomocny i kompetentny. Pozdrawiam serdecznie, szczególnie Panią Marię. 🙂