Global Airline Services Sp. z o.o.
Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska
3.3
8 komentarze
5XCC+MR Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: 9–19
Niedziela: 9–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: 9–19
Niedziela: 9–19
ewaz nie korzystalismy z uslug Global Airline. Zostalem potraktowany w sposob arogancki i bezczelny. Kasjer odmowil podania nazwiska z twierdzac z bezczelnym usmiechem, ze nie musi gdyz "ma RODO". Co za przepasc w porownaniu z innymi Europejskimi lotniskami.
Sprawa na początku wydawała się prosta. Składam zamówienie, dostaje maila z proformą i informacją o rezerwacji biletów na 24h oraz dopiskiem "Dopiero gdy pieniądze zaksięgują się na naszym koncie będziemy mogli wystawiać bilety.". Przelew zrobiony natychmiast w tym samym baku więc w ogóle się nie obawiam o zaksięgowanie przelewu. Po dwóch dniach dostaje informację, że Global rezerwację anulowało bo nie udowodniłem im na piśmie, że pieniądze zostały zaksięgowane na ich koncie i zażyczyli sobie dopłatę 260zł do pierwszego biletu. Zagryzłem zęby i zrobiłem dopłatę. Kolejnego dnia zażyczyli sobie kolejnych 220zł tym razem do drugiego biletu. Zrezygnowałem z drugiego biletu i zażyczyłem sobie zwrot nadpłaty i wystawienie faktury za pierwszy. Na fakturze pojawiła się kwota 2618zł. Tak, zgadza się 2177zł+260 to 2437zł. Global dysponując moimi 4373zł i informacją, że sprzedadzą tylko jeden bilet doliczyli sobie kolejne 181zł. Do tego dochodzi fakt, że nadpłatę mieli zwrócić w przeciągu 3 dni, a minął już tydzień i pieniędzy nadal nie widzę.