/Masovian Voivodeship/Biuro podróży

Salon Podróży Warszawa - Travelplanet.pl S.A.

Annopol 2, 03-236 Warszawa, Polska

Salon Podróży Warszawa - Travelplanet.pl S.A.
Biuro podróży
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
72XG+X8 Warszawa, Polska
+48 507 030 008
travelplanet.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–21
Wtorek: 10–21
Środa: 10–21
Czwartek: 10–21
Piątek: 10–21
Sobota: 10–21
Niedziela: 10–20
Napisz recenzję
Karolina Pierchała
Karolina Pierchała2 lata temu
Stanowczo odradzam to biuro podróży. Zostawiają klienta na lodzie, bez lotu powrotnego na innym kontynencie. Ich rozwiązanie na to, żeby wrócić do domu? Kupić sobie samemu bilety za 10 tysięcy, podczas gdy wycieczka została opłacona za kolejne ponad 10tyś. Ale jest lepiej:
Po pierwsze, żadnego rezydenta na miejscu nie było. Nikt o nim nie słyszał w całym hotelu. Po drugie, transferu również nie było i musieliśmy zamówić i opłacić taksówkę. A po trzecie i najgorsze - bilety i podróż samolotem. Musieliśmy kupić bilety W OBIE strony, aby skorzystać z wycieczki jakkolwiek – inaczej cała wycieczka (podróż poślubna) poszłaby w błoto.
Ciągły stres i strach czy powrót do domu będzie zapewniony. A potem szukanie rozwiązania tej sytuacji, gdy zostaliśmy SAMI na lotnisku w Cancun bez możliwości powrotu! Cudem udało nam się zebrać tyle pieniędzy, żeby wrócić do domu. A gdyby się nie udało? To co? Zostalibyśmy tam na zawsze?
Zamiast miesiąca miodowego miałam wyjazd rodem z piekła.
Kacper Wojtczak
Kacper Wojtczak2 lata temu
Najgorzej biuro podróży w jakim byłem. Ma dodatek byłem ostatnio tam i pani w czarnych lokach na głowie powiedziała nie chcę mi się teraz. Wymieniać pracowników!
Elen Roych
Elen Roych2 lata temu
Fatalna obsługa. Pani tak jakby chciała, a nie mogła tam pracować. Nie zależy w ogóle na klientach, niestety lepszą ofertę otrzymałam u konkurencji. Zmieńcie pracowników.
CH Annopol
Anna Kołodziej
Anna Kołodziej2 lata temu
Bardzo trudny kontakt ze sprzedawczynią z salonu. Wielokrotnie powtarzane prośby o załatwienie sprawy za każdym razem kończą się porażką. Po dokonaniu pełnej opłaty za wycieczkę przestałam otrzymywać odpowiedzi na maila. O informację nt. parkingu przy lotnisku nie mogę się doczekać do tej pory. Być może to kwestia zbyt małej ilości pracowników w salonie, jednak obsługa jest naprawdę nieprofesjonalna. W końcu to sprzedawcy są od tego, żeby pilnować kwestii związanych z wyjazdem, a proszenie o przypominanie się z załatwieniem powyższych spraw jest niepoważne. Czekam na dalszy rozwój sytuacji i sam wyjazd. Być może samo biuro się obroni,bo obsługa póki co fatalna.
Am jedra
Am jedra2 lata temu
Jestesmy zadowoleni, to nasz piaty pobyt wEgipcie. W budynkach wyremontowanych czysto. Budynki wszysykie maja widok na morze. Niestety trafilismy na zimne wiatry. W porownaniu z innymi hotelami wyzywienie skromniejsze. Na terenie hotelu czysto ładne polozenie. Polecam. Marzec 2022
Paweł Radkowski
Paweł Radkowski2 lata temu
Odradzam, jeśli szukacie kogoś profesjonalnego i szczerego. My prosiliśmy o ofertę z hotelem przy plaży i pokojem z widokiem na morze. Dostaliśmy pokój od ulicy, z ciągłymi remontami za oknem, a plaża... była, ale kilometr dalej.
Daniel
Daniel2 lata temu
Dwie gwiazki tylko za: mily glos pani sprzedajacej wycieczki jak i za chec (lecz niestety troche nieudolna) zrealizowania dogadanych juz wczesniej spraw.
Proszenie sie o dosłanie, długie oczekiwanie na odpowiedź. To juz nie ta jakość punktu w Annopolu co dawniej. Szkoda bo kiedyś kupujac tam wycieczke mialem ten komfort, ze wszystko bedzie zalatwione rzetelnie i na czas a do tego dokumenty, odpowiedzi dostawalem praktycznie w chwili rozmowy.
Sergiusz Wiktorowicz
Sergiusz Wiktorowicz2 lata temu
Korzystamy z travel.planet już od 5 lat, na CH Targówek najlepiej byliśmy obslugiwani niż na Annopolu. Myślę że nie do odpowiedniej osoby trafiliśmy czyli do Pani Moniki Kubackiej. Pięknie się zaczynalo przy sprzedaży. Jak już wycieczka sprzedana - brak odpowiedzi na telefony, żadnego wsparcia. Wycieczka za 2800 do Grecji, randomowy operator. Dobry hotel, gościnnie. Ale obsługa w Polsce - tragedia. Pani Monika nie słyszała że hotel ma być przy plaży. Hotel był 2 km od plaży. Autobus raz dziennie... Mama pytała jakie testy ma robić Pani M. Już nie odpowiadała na wiadomości. Sprzedane - zapomniane.
Dziękuje Panu Pawłowi za pomoc w załatwieniu transportu z hotelu do lotniska. Bo nie miały nawet kontaktu z Pania rezydentka. Nie polecam wycieczek u Pani M. Travel Planet jako firma jest rzetelna i okej.
Travel Planet Na 5, Pani sprzedawca Na 1.
Pozdrawiam
Zalecane lokalizacje