/Silesian Voivodeship/Biuro podróży

TUI Biuro Podróży

ul. Chorzowska 107 CH Silesia City Center piętro, 40-101 Katowice, Polska

TUI Biuro Podróży
Biuro podróży
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
72C3+4W Katowice, Polska
+48 32 733 81 33
tui.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–21
Wtorek: 10–21
Środa: 10–21
Czwartek: 10–21
Piątek: 10–21
Sobota: 10–21
Niedziela: 10–21
Napisz recenzję
Marek Stefański
Marek Stefański2 lata temu
Hotel może nie najmłodszy bo 2014r
Kuchnia smaczna ,obsługa miła , do dyspozycji osób pływających ok 7 basenów z różnymi głebokościami.
Dla osób lubiących snurkowanie pomost ok.800m.
Polecam.
Sonja Scelina
Sonja Scelina2 lata temu
Przychodząc do biura, siedzisz i patrzysz w tył monitora, nie widzisz osoby z która rozmawiasz. Dziewczyna schowana za monitorem, nie znająca się na niczym, bez propozycji wydrukowania oferty i zachęcenia w jakikolwiek sposób do wykupienia wycieczki. Gdyby nie Pani w brązowych włosach to był by kompletnie brak wiedzy( ratowała sytuacje gdy dziewczyna się zacinała )
Wyszliśmy rozczarowani z wiedzą nawet nie na pół gwizdka. Na koniec okazuje się, ze płacąc za wycieczkę trzeba doliczyć koszty transferu z lotniska do hotelu i uwaga KOSZTY REZERWACJI MIEJSCA W SAMOLOCIE. Dramat
Blacki__ Medoń
Blacki__ Medoń2 lata temu
Odradzam Biuro TUI lepiej dołożyć trochę do właściwego, a jechać z innego biura niż męczyć się z nimi. Po przylocie na lotnisko w Sal gdzie tax Aiport został zapłacony w biurze pierwszy problem wykazało iz nie jest opłacony. Drugi problem z tym iż wykupiliśmy transfer z lotniska lecz nas nie było na liście niemiła pani z Tui powiedziała, że nas zabrać nie może i kazała nam wysiąść z autokaru i trzeba zamówić taxi zero pomocy z jej strony gdzie zamówić to taxi . Stanieczo odradzam tą śmieszna firmę dodatkowo pani która nas wygoniła została z autokaru powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialności za ten śmieszny wybryk zerowej pomocy gdzie musieliśmy sobie radzić sami.
Tomasz Gwa
Tomasz Gwa2 lata temu
Biuro ok. Rezydenci w Turcji tego biura wymagają dodatkowych szkoleń. Fatalna obsługa, praca jakby za karę.
Sylwia Wencel
Sylwia Wencel2 lata temu
Straszna jakość obsługi. Podczas rezerwacji konkretnej oferty za konkretną cenę dla 4 osób w trakcie półgodzinnego monologu na temat ubezpieczeń, o który nie prosiłam ostateczna cena wycieczki przy podsumowaniu zdążyła wzrosnąć jedynie o 500zł. Nie, dziękuję. Nie polecam.
Mirek Miro
Mirek Miro2 lata temu
Moim zdaniem chyba najgorsze biuro,czat nie odpowiada,autobus z tui ciężko miał nas podwieźć pod sam hotel musieliśmy wysiąść na ulicy z 100 m przejść z walizkami do hotelu(Cypr,hotel Leonardo Cristal Cove) wypoczynek organizowany przez tui ale żadnych imprez,wycieczek w hotelu,tui jako biuro niewidoczne przez cały tydz jedynie na lotnisku przy przylocie i przed odlotem,nie polecam
Grzegorz S
Grzegorz S2 lata temu
Już po ostatnich wakacjach miałem niesmak odnośnie zmiany godziny lotu przez TUI (oczywiście skracające długość pobytu) ale okej może w tym roku będzie lepiej. Niestety mamy obostrzenia pandemiczne i informacja, że w biurze mogą przebywać 2 osoby na dwóch pracowników (jedna para już była w środku obsługiwana przez 1 pracownia, a Pani po prawej się nudziła) ok czekamy ;/ Lecz okazuje się, że może wejść jeszcze jedna osoba ale z reklamacją ( reklamacja nie wlicza się do obostrzeń ) Trzeba czekać w długiej kolejce na obsłużenie, po czym przywitanie kolejnego klienta przez w/w Panią brzmiało jak " dawaj pan szybko bo mi się już nie chce" Wypytałem o wakacje ze strony TUI i okazało się, Pani wie tylko tyle co na stronie może każdy przeczytać. Zadałem pytanie i zostawiłem telefon do siebie, już dwa tygodnie czekam na odpowiedź ;/ Nie polecam oddziału w SSC, jak wakacje to będzie trzeba poszukać coś w innym BP - może będą bardziej mili dla swoich klientów.
Klaudia
Klaudia2 lata temu
Nie polecam.
Gdy chcieliśmy niedawno po ślubie kupić podróż poślubna pojechaliśmy do SSC do biura TUI by poznać ofertę - nasze podejście trwało 3 razy.
1. Gdy weszliśmy Pan nas wyprosił bo rozmawia przez telefon i on nie będzie z nami teraz załatwiał spraw.
2. Zaraz wracam - przerwa.
3. Gdy podeszliśmy w środku siedziała klientka z " aroganckim Panem z obsługi" - gdy wyszła postanowiliśmy wejść z mężem i zapytać o ofertę na co Pan, że mamy wyjść bo on idzie zjeść, że on ma znowu przerwę, że za około godzinę będzie itp.
Brak profesjonalizmu, podejścia do klienta.
Dla mnie jako osoby, która również pracuje z ludźmi ten Pan powinien zostać zwolniony. WSTYD.

NIE POLECAMY :)

PS. Wakacje zakupiliśmy w Rainbow więc straciliście kolejnych klientów.
Zalecane lokalizacje