/Greater Poland Voivodeship/Urząd miasta

Urząd Miasta Poznania, Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych

Karola Libelta 16/20, 61-706 Poznań, Polska

Urząd Miasta Poznania, Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych
Urząd miasta
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CW6C+MQ Poznań, Polska
+48 61 878 41 38
bip.poznan.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–17
Wtorek: 7–15
Środa: 7–15
Czwartek: 7–15
Piątek: 7–15
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kuba Zielorz
Kuba Zielorz2 lata temu
Wszystko fajnie i miejsce jest przyjazne petentom, ale gwiazdka mniej za to, że trzeba umawiać się na wizytę telefonicznie i czekać na wolny termin. Będąc osobiście w urzędzie miasta nie mogłem się umówić na termin spotkania z urzędnikiem, a to trochę słabe 😥
Dorota Budner
Dorota Budner2 lata temu
Bardzo miła Pani w informacji pracująca 25 lat pomogła mi umówić wizytę na odbiór dowodu. Dziękuję jej bardzo Pani godna naśladowania postawa widać duże doświadczenie i empatia takich ludzi więcej od Pani Doroty dziękuję
Marian Wróż
Marian Wróż2 lata temu
Urząd to totalna porażka. Bez umówienia nic nie załatwisz, linia telefoniczną non stop zajęta. Terminy dwu tygodniowe.
Grażka SW
Grażka SW2 lata temu
Obecnie urząd jest dość zatłoczony z powodu obsługi Ukraińców. Wizyty należy umawiać poprzez platformie internetową lub telefonicznie. Termin oczekiwania ok. 3 tygodni na wizytę i kolejny miesiąc na odbiór dokumentów. Do odbioru warto też umówić się z wyprzedzeniem.
B. Z.
B. Z.2 lata temu
Profesjonalna i miła obsługa, szczególnie Pani Dorota w stanowisku 15, bardzo serdecznie dziękuję za Pani pomoc i życzliwość.
Agnieszka L-T
Agnieszka L-T2 lata temu
Obsługa była bardzo sympatyczna i kompetentna, jednak czekanie na swoją kolej mimo wcześniejszej rezerwacji okazało się koszmarem. Jeżeli mam umówioną wizytę na konkretną godzinę, oczekuję, że będę wtedy przyjęta. 5-10-minutowy poślizg jest dla mnie względnie do zaakceptowania, natomiast 50 minut obsuwy już nie. Specjalnie wybrałam taką godzinę, kiedy mogłam wyrwać się z pracy, natomiast poślizg spowodował kompletny paraliż dnia, że nie wspomnę o przekroczeniu czasu zaparkowania samochodu.
B
B2 lata temu
Na sali system numerkowy, pomimo sporych tłumów bardzo sprawna i szybka obsługa.
Aleksandra Nowaczyk
Aleksandra Nowaczyk2 lata temu
Przyznam, że zdziwiły mnie negatywne komentarze. Miałam styczność w swoim życiu z różnymi Urzędami, a tutaj poszło wszystko sprawnie. Byłam wymienić dowód w Poniedziałek gdzie jest podobno najwięcej petentów, a zostałam obsłużona przed czasem przez bardzo sympatyczna, młodą osobę. Spędziłam tam maksymalnie 5 minut. Gwiazdkę odejmuję za złe ulokowanie informacji, nie wiedziałam początkowo gdzie mam się udać odebrać numerek i czy musze wejść na wyższe piętro. Ostatecznie poszłam za kilkoma osobami i trafiłam, okazało się, że jest to parter, a numerki są widoczne zaraz nad drzwiami.
Zalecane lokalizacje