/Pomeranian Voivodeship/Urząd miasta

Urząd Miasta Gdyni

aleja Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, Polska

Urząd Miasta Gdyni
Urząd miasta
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GG5Q+RG Gdynia, Polska
+48 58 626 26 26
gdynia.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–16
Wtorek: 7–16
Środa: 7–16
Czwartek: 7–16
Piątek: 7–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Lukasz Domski
Lukasz Domski2 lata temu
Wyciąganie pieniędzy z kieszeni kierowców. Ograniczyć ilość miejsc do parkowania, a potem wprowadzić strefę parkowania gdzie się da i kroić 6 zł za godzinę do godz. 20(!). Przyjazne miasto dla kogo, bo nie dla mieszkańców. Jakbyście mogli to zrobiliście płatne strefy 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Za to wystarczy przejść się od UM po parku centralnym: oblodzone chodniki stwarzają zagrożenie dla pieszych. Co się dzieje z pieniędzmi za parkowanie? Postawiliście parkomaty, gdzie się dało, a nie potraficie zadbać o chodniki w parku centralnym.
Sandra G.
Sandra G.2 lata temu
Nie wiem po co są te numerki skoro ciągle ktoś tam podchodzi poza kolejką bez numerka i zajmuje czas, gdy reszta osób z numerkiem musi czekać 3 razy dłużej. Dawno nie byłam tak bardzo zirytowana.
Mój numerek zamiast być wywołany po 5 minutach, bo przede mną był tylko 1 numer i szybko odszedł od stanowiska, to mój został wywołany po 30 min, bo przez ten czas dwie inne osoby bez numerka zdążyły przy okienku posiedzieć. :) A gdy ja grzecznie spytałam czy mogę w końcu podejść, to usłyszałam tylko, że mam czekać, bo nowy numerek nie został jeszcze wywołany. Masakra.
Pomoc Drogowa Gdynia Kam-Car
Pomoc Drogowa Gdynia Kam-Car2 lata temu
9 osób na cały dzień do rejestracji pojazdu!!!!!przecież tam jest 6 okienek. Czyli jeden urzędnik przez cały dzień może obsłużyć 1,5 osoby . Rejestracja pojazdu trwa 30 minut max co dale robi ten urzędnik. To jest skandal za nasze pieniądze. Chyba że trzeba budżet ratować karami za spóźnienie zgłoszenia zakupu pojazdu. W głowi mi się to nie mieści jak można w ten sposób postepować.
Kamil Kam-Car
Kamil Kam-Car2 lata temu
Najgorszy urząd w Trójmieście, nic nie można załatwić od ręki tylko telefonicznie a telefon z kawą w ręku cieżko odebrać. To jakaś kpina z petentów. Covid w najwyższej postaci a już po pandemii. Na stronie internetowej jeden wielki bałagan... Kiedyś się tu fajnie mieszkało teraz trzeba uciekać od głupoty jak najdalej
Mateusz
Mateusz2 lata temu
Dla mnie wielki skandal dotyczący godzin pracy! Urząd powinienen być dla mieszkańców a nie mieszkańcy dla urzędu! Aby załatwić coś w urzędzie to trzeba wolne w pracy wziąc. Jeden dzień w tygodniu powinienen pracować co najmniej do godziny 17 czy 18 ! Jak mam zdążyć odebrać dokument jak pracujecie do 15.30 czy 16 ? Ludzie!
Michał Rybak
Michał Rybak2 lata temu
Dziwię się, że tyle osób narzeka na obsługę w UM. Przyszedłem, wziąłem numerek, od razu mogłem podejść do okienka i odebrać nowy dowód od przesympatycznej Pani. Wszystko zajęło raptem kilka minut.
Jan Kowalski
Jan Kowalski2 lata temu
UM Gdynia. A raczej Cyrk Pana Szczurka Gdynia. No w tym urzędzie nie można nic załatwić normalnie,w tej "Komunie" trzeba czekać tygodniami. W Gdańsku sprawy załatwia się DOSŁOWNIE jednego dnia . Panie Szczurek przestań Pan zajmować się tylko sprzedażą Gdyni ZAJMIJ SIĘ URZĘDEM!!!!!!!!!!!!!! . Mam nadzieję że przy urnach rozgonimy to towarzystwo. Jedna gwiazdka tylko dla tego że inaczej nie można wystawić innej opinii.
MA SQUAD
MA SQUAD2 lata temu
Dobry wieczór chciałbym podzielić się moja opinią ze względu na opóźnienia przelewów pomiędzy Urzędu miasta Gdyni a bankiem Millenium ,,tzn. Zasiłek Pielęgnacyjny ''
Taka sytuacja powtarza się kolejny raz.
Praktycznie co miesiąc mam opóźnione przelewu o dzień lub dwa.
Dziękuję i mam nadzieję ze to się zmieni .
Zalecane lokalizacje