/Subcarpathian Voivodeship/Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego

Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów, Polska

Urząd Stanu Cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
3.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
22R4+3C Rzeszów, Polska
+48 17 788 99 00
urzad.info.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–15
Wtorek: 7–15
Środa: 7–17
Czwartek: 7–15
Piątek: 7–15
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Wioletta Zięba
Wioletta Zięba2 lata temu
Nie polecam załatwiać spraw w tym urzędzie. Dodzwonić się to graniczy z cudem. Panie które tam pracują nie udzielają rzetelnych odpowiedzi i informacji. Złożyliśmy wniosek o sporządzenie transkrypcji aktu małżeństwa... Panie które tam pracują same nie wiedzą jakie są terminy i procesy.. Najpierw mówiły że będą dzwonić jak dokument będzie gotowy, prawdopodobnie 7 dni. Po trzech tygodniach bez odzewu, postanowiliśmy dopytać o nasz dokument. Panie nie chciały powiedzieć ani kiedy akt będzie gotowy, ani nie udzielily informacji przez telefon czy już jest kazały przychodzić do ich do urzędu i pytać czy już można odebrać dokument, co jest totalnym absurdem w XXI wieku. Ogólnie jeśli jest możliwość iść gdzieś indziej to najlepiej ten urząd ominąć.
Digital Blood
Digital Blood2 lata temu
[Czerwiec 2022] To nie pierwszy i zapewne nie ostani raz kiedy odwiedzam to miejsce, aby coś załatwić i po raz kolejny jestem mile zaskoczony podejściem pracujących tu osób. Już na wejściu, można dopytać się, gdzie się kierować w celu załatwienia odpowiedniej sprawy, pomimo że obok wisi tablica informacyjna. Pracującym tu urzędnikom nie brakuje odpowiednich kompetencji, ale nie tylko, są bardzo życzliwości, wyrozumiali, przyjaźnie nastawieni i pełni pozytywnej energii płynącej z chęci pomocy, co nie często się zdarza w tego typu placówkach. Na każde zadane pytanie uzyskałem jasną i zrozumiałą dla mnie odpowiedź, co jest dość istotne, bo przecież nie zawsze da się zrozumieć "urzędowy slang". Kwestia kolejek, raczej tak jak wszędzie. Czasem trzeba odstać swoje. Co prawda teraz można większość załatwić bez kolejek przez e-platformy. Ale osobom, które lubią bezpośredni kontakt lub chcą coś dopytać, Polecam. Wiem, że niektórzy mogą się nie zgodzić z tą opinią, ale jest to moje osobiste odczucie.
Dawid Hajduk
Dawid Hajduk2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsluga petenta. Składałem wniosek o rejestrację dziecka i Pani super mnie obsłużyła. Szybko, sprawnie i wygodnie. Polecam!
Tomek M.
Tomek M.2 lata temu
Bardzo złe wrażenie. Dzwoniłem do rejestracji Urodzenia dziecka na 4 podane numery kilkanaście razy, ale nikt nie odebrał.
Do innych działów jakoś można sie dodzwonić(więc telefonów im nie odcięli) ale tutaj niestety nikt nie odbiera.
Nie polecam.
Proponuję wszystkim petentom(o ile to oczywiście możliwe) działać z wyprzedzeniem i nie liczyć na szybkie załatwienie sprawy.
Luki
Luki2 lata temu
Dzwoniłem przez kilka dni by się dowiedzieć o akt urodzenia dziecka.
Nikt nie odbierał w końcu się wybrałem do urzędu czekałem kilka godzin na przyjęcie.
- W końcu jestem w środku .Podczas obsługi zadzwoniłem telefonem pani siedząca obok spojrzała na telefon i nie raczyła odebrać.
za około 5 minut dzwoni telefon i nagle Pani rzuciła się na ten telefon odbiera i mówi - Dzień dobry Panie kierowniku...
Następnie jedna z Pań zakomunikowała ze idzie na zakupy :
-Czy coś wam kupić dziewczyny Zapytała.
-Mi ten serek co ostatnio - odparła pani obsługująca mnie i poszła po portfel.
-Będę później bo idee jeszcze do banku więc pewnie trochę mnie nie będzie.
Janusz G G
Janusz G G2 lata temu
Byłem w innym wydziale i nie wiem dlaczego google wskazały urząd stanu cywilnego
Herlitz VAckelman
Herlitz VAckelman2 lata temu
Dodzwonić się jest niemożliwością!Kilka numerów telefonicznych i nikt nie odbiera. Co się dziwić skoro urzędnicy chodzą w czasie pracy sobie na zakupy po truskaweczki. Więc kto ma odbierać?Jedynie pozostaje mi potwierdzić wcześniejsze opinie o plotkarstwie.Problem żeby wystawić akt urodzenia dziecka narasta do rangi budowlanej branży....Komedia 🤭
Damian Świder
Damian Świder2 lata temu
Ponad tydzień czekania na list, chociaż sprawa załatwiana elektronicznie. Porażka.
Poprzednio czekanie na zarejestrowanie martwego dziecka przez 3h na korytarzu z żoną świeżo po porodzie... Zero odpowiedzialności i organizacji.
Zalecane lokalizacje