/Lesser Poland Voivodeship/Usługa transportowa

P.H.U. Józef Krężołek

Łęki 1, 33-314 Łęki, Polska

P.H.U. Józef Krężołek
Usługa transportowa
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QJC9+85 Łęki, Polska
+48 605 616 238
regeneracja24h.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–18
Wtorek: 7–18
Środa: 7–18
Czwartek: 7–18
Piątek: 7–18
Sobota: 8–12
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Darek Sadkiewicz
Darek Sadkiewicz2 lata temu
Nie polecam tej firmy po oddaniu turbiny do regeneracji i ponownym oddaniu na gwarancję auto nie jeździ tak jak powinno ponieważ turbina zaczyna pompować dopiero od 2.5tyś obrotów. Stanowczo odradzam regeneracji turbin w tej firmie
Barbara M
Barbara M2 lata temu
Bardzo dziękujemy za legalizacje gaśnicy - pomimo iż w sobotę przyjechalismy spóźnieni i było już po godzinie zamknięcia zostaliśmy obsłużeni. To niezwykle cenne. Dlatego zdecydowanie polecamy to miejsce, bo jest niezwykle przyjazne dla klienta.
Apoloniusz
Apoloniusz2 lata temu
Fachowa, profesjonalna regeneracja, krótki czas oczekiwania, gwarancja na wykonane usługi, śmiało można polecić.
Michał
Michał2 lata temu
Regenerowałem maglownice i turbosprężarkę, i jak na tą chwilę jestem zadowolony, szybki czas realizacji, dobry kontakt i fachowa obsługa :)
Karol Stańdo
Karol Stańdo2 lata temu
OFICJALNIE NIE POLECAM regeneracji turbosprężarek w tej firmie, pokrótce sytuacja wyglądała tak oddałem turbine od silnika 1.9 CDTI 8V 120KM GARRETT M53 na regenracje i powiększenie wirnika strony zimnej po wykonaniu usługi i zamontowaniu turbiny było wszystko super pomijając to ze turbina po zamontowaniu na samochodzie miał opór żeby się obrócić, po rozruszaniu turbiny była przyjemna jazda przez pierwsze 1500km później urwała się łopatka zmiennej geometrii (zamontowana została stara geometria z turbiny w której wirnik gorącej części NIE ISTNIAŁ przebieg turbiny 450 tyś km) dociskajać wirnik przycierąjąc ośke i mieląc wirnik. Po skontaktowaniu się z firmą powiedzieli abym przywiózł turbine na rekamacje, turbina została rozebrana na miejscu i wmawiano mi ze wirnik został wytopiony przez lecący wtrysk po zapytaniu się czemu tu brakuje łopatki powiedziano mi ze się urwała ale to raczej nie ona uszkodziła wirnik tylko lejący wtrysk paliwa hahaha po długiej rozmowie chyba z właścicielem firmy zdecydowałem ze szkoda czasu i zostawiam turbine na kolejną regeneracje koszt drugiej regeneracji 600 zł. W tym momencie samochód ma przejechane na tej turbine 1300 km i ta turbina to jedna wielka turbo dziura samochodem nie da się jeździć ze względu na dziury jakie generuje sprężarka. Nie zdecyduje się już na kolejną reklamację ponieważ szkoda czasu i pieniędzy na tą firmę.
Edit 1. Po oględzinach turbiny i poprzedniej geometrii przez pracownika innej firmy reakcja była jedna, wybuch śmiechem. Podobna reakcja była podczas hamowania samochodu. Pokrótce mówiąc wsadzono starą geometrie i nie poinformowano mnie o tym lecz przyjmujący reklamację twierdził że przy składaniu turbiny wyglądała lepiej pomijając to ze mam seryjną turbine z przebiegiem 250 tyś km i po rozebraniu nie ma nawet jednej ryski na wałku, a wirniki i geometria wyglądają jak nowe z pudełka ale z silnikiem musi być coś nie tak jak twierdzili. Efekt drugiej regeneracji był widoczny na hamowni auto praktycznie nie do zrobienia.
W razie wątpliwości wytłumacze 535 293 120
Kamil Góra
Kamil Góra2 lata temu
Jak czytam negatywy to uważam że jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. Osobiście jestem mega zadowolony przyjechali zabrali turbo z Sharana okazało się że była już robiona nie dawno tylko rozleciała się geometria więc zrobili przywieźli i koszt 220 zł. Dostosowałem się do zaleceń tj wymiana chłodnicy intercoolera i Sharan gwizda jak wściekły. Czasami trzeba posłuchać zaleceń gości którzy przy tym robią jak zamierzacie sami grzebać w stodole a nie mądrzyć się informacjami z forum Januszy mechaniki. Szacun że nie naciągli mnie na kapitalną regenerację tylko powiedzieli jak jest.
TheGranzas
TheGranzas2 lata temu
Pojechałem z turbiną do sprawdzenia która po diagnozie jeszcze się nadawała do dalszego montażu niestety zostałem namówiony na zrobienie turbiny hybrydowej. Po założeniu samochód strasznie zaczął kopcić i gorzej jechać.
Pojechałem do firmy zajmującej się chip-tuningiem aby zrobić mapę lecz po diagnozie usłyszałem że turbina nie jest dobrze wyregulowana. Byłem z tym faktem w zakładzie "Krężołek", regulacja turbiny wyglądała tak że pracownik zakładu przekręcił śrubką pół obrotu i kazał się przejechać i zobaczyć czy jest lepiej. Jedynie za moimi namowami drugi z pracowników czasem podpinał komputer i sprawdzał wartości jednak bez większej wiary że coś z tego będzie. Ta operacja zajęła kilka godzin i nic konkretnego z tego nie wyszło. Po wszystkim umówiłem się do innego zakładu (V-tech) zajmującego się podnoszeniem mocy, aby zrobić mapę pod turbinę. Tam auto zostało zhamowane i Panowie kazali wymienić turbinę na oryginalną ponieważ na tej auto ma mniej o 15KM i aż 55NM i nie ma szans aby wrócić do poprzednich wartości na niej. W zakładzie regeneracji turbosprężarek usłyszałem jeszcze aby zrobić 3000km i turbina się ułoży. Moja niestety tego nie zrobiła. Gwarancja niby jest ale za każde wyjecie i wsadzenie turbiny płaci klient w niezależnym serwisie samochodowym bo ci Państwo się tym nie zajmują. Dwie gwiazdki jedynie za miłą obsługę bo tego im zarzucić nie można. Generalnie nie polecam robienia hybryd w tym zakładzie! Być może zwykłe regeneracje wykonują prawidłowo ale hybrydy nie są strzałem w dziesiątkę.
Dinson
Dinson2 lata temu
Rewelacyjna obsługa, profesjonalne podejście do sprawy. Okazało się, że turbina nie wymaga regeneracji, a jedynie była potrzeba ustawienia łopatek. Koszt znikomy. Problem z wyłączającą się turbiną zażegnany. Gorąco wszystkim polecam! Wszystko wykonano „na poczekaniu”. Gorąco polecam!
Zalecane lokalizacje