/Lublin Voivodeship/Usługa transportowa

Piotr Załuski

Partyzantów 8, 22-500 Hrubieszów, Polska

Piotr Załuski
Usługa transportowa
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
RV4R+J8 Hrubieszów, Polska
+48 605 676 878
przewozymagnum.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–21
Wtorek: 8–21
Środa: 8–21
Czwartek: 8–21
Piątek: 8–21
Sobota: 8–21
Niedziela: 9–20
Napisz recenzję
Vanessa Zentak
Vanessa Zentak2 lata temu
Firma Magnum brak profesjonalizmu zwłaszcza ze strony biura. Wyjazd pierwotnie zaplanowany na godzinę około 12, jednak dzień przed wyjazdem telefon że wyjazd będzie w godzinach 14-15, więc czekałam jak się okazało wybiła godzina 15 wieści żadnych czy w ogóle wyjazd się odbędzie, zero uprzedzenia o opóźnieniu, brak jakiegokolwiek zainteresowania, dopiero po wykonaniu telefonu (kilkukrotnego) uzyskałam informacje, że wyjazd opóźni się o kolejne 2 h. Mijają kolejne 2 godziny dalej żadnego znaku życia, znowu klient musi się martwić bo oczywiście ani kierowca ani biuro nie było łaskawe się pofatygować żeby zadzwonić. W konsekwencji bus przyjechał po mnie o 19:30, gdzie pierwotnie miała to być godzina 12, DRAMAT brak poszanowania czasu klientów, nie wspominając o ignorancji jaką sobą reprezentują. Co więcej kiedy bus łaskawie po mnie zawitał, okazało się, że kierowcy bez żadnej przerwy przyjechali po ludzi po całej dobie jazdy z Polski, co można powiedzieć brak odpowiedzialności, jak kierowcy, którzy będę jechać z pełnym busem osób mogą jechać bez przerwy 2 doby, moim zdaniem jest to pomyłka i ZAGROŻENIE dla osób które jadą tym pojazdem. Żeby tego było mało nie wiem czy to kwestia umiejętności kierowców czy po prostu bus był kolokwialnie mówiąc gruzem ale w trakcie drogi nie ukrywam, że bałam się, że tej drogi nie przeżyje, bus tak skakał jak nigdy (nie była to pierwsza moja podróż busem, żaden do tej pory tak nie skakał i szarpał). Więc tak tragedia odradzam bardzo nikt z własnej woli nie powinien jeździć tymi liniami. Dwie gwiazdki pojawiły się tylko przez wzgląd na to, że kierowcy abstrahując już samego prowadzenia samochodu byli bardzo sympatycznie tyle pozytywnego mogę powiedzieć o moim doświadczeniu z tymi liniami. Proszę uważać i najlepiej sobie odpuścić korzystanie z tych linii.
Weronika Bienia
Weronika Bienia2 lata temu
NIE Polecam ! Totalny brak profesjonalizmu ! Bilet zarezerwowany na początku grudnia na dziś na 9 rano a o 14 okazuje się że bus nie wyjechał i nie wyjedzie ! Moja siostra która miała do mnie przyjechać została wystawiona !! Jak tak można postąpić na dodatek zero odzewu z firmy ze wyjazdu nie będzie. Dramat ! Przykro mi to stwierdzić ale uważam że tam pracują niekompetentni ludzie , 3 razy tam dzwoniłam i 3 razy sprawdzali co się dzieje mieli za kazdym razem oddzwonić oczywiscie nie
oddzwonili dopiero za 4 razem się dowiedziałam że wyjazdu nie będzie!
Paulina Palonka
Paulina Palonka2 lata temu
Zamówiłam Magnum, przyjechał mi pod blok całkiem inny bus!!! Pierwszy raz się z takim czymś spotkałam...
Sorry ale jak nie było miejsc w busie, to wystarczyło powiedzieć, nie trzeba było mnie sprzedawać innej firmie, nawet mnie o tym nie poinformowano...
Ja sobie nie życzyłam jechać obcą firma..
Jeszcze przed tą sytuacją mogłam dać 5 gwiazdek, ale takich rzeczy się robi. Zasługujecie na zero..
Maciej Budny
Maciej Budny2 lata temu
Nie polecam tej Firmy
Przejazd z Holandii do centrum Polski miał być za 120€ później stawka nagle wzrosła do 160€ Jak szukacie Wrażeń to idealna firma
Zresztą logo na busach jest idealny do tego co tam się dzieje "z nami przeżyjesz niezapomniane chwile " czy jakos tak wyjazd w sobotę o godz 12.00 uwaga przyjazd do Polski godz 9.00 niedziela
Oni chyba licza sobie za dni przejazdu... Brak jakiej kolwiek organizacji kierowca jeździ jak pingpong po całych Niemczech i zbiera ofiary zamiast to poukladac jakoś sensownie przez logistyka.... Małego tego 50 km od domu kierowca musiał się przespać bo nie dawał już rady... Jak się piluje 24h to zamiast 1 kierowcy dawajcie 2
Jeszcze w nocy drogi puste brak ograniczeń a kierowca sobie ecodriving urządza na autostradzie i jedzie 100 km/h ...nie polecam....
Grzegorz Marcinkowski
Grzegorz Marcinkowski2 lata temu
To już któraś podróż z tą firmą i jestem mega zaskoczony profesjonalizmem i organizacją. Korzystałem z wielu firm przewozowych, ale ta przerosła moje oczekiwania. Polecam w 100%
Jakub Szostak
Jakub Szostak2 lata temu
Pomimo rezerwacji i potwierdzenia przejazdu bus nie przyjechał, nie polecam
Marta
Marta2 lata temu
Nieodpowiedzialni, nieprosesjonalni, nierzetelni - można długo tak wymieniać. Dzień przed wyjazdem żadnej infomacji o godzinie wyjazdu, nieodbieranie połaczeń lub rozłaczanie się. Godzinę przed wyjazdem sms od INNEGO przewoźnika że za godzinę wyjazd w środku nocy - od "firmy" Magnum ani słowa. Wstyd. Innym razem zmiana godziny wyjazdu i niepoinformowanie o tym klienta!! To się w głowie nie mieści. Następną sytuacją było skłamanie o godzinie wyjazdu. Miał być o 5, po wielu telefonach udało sie dostać numer do kierowcy i okazało się, ze kierowca z firny wyjechał dopiero około godziny 7 i kierowca nie wie kto podał takie błędne informacje. Nie dość, że stres przed podróżą to trzeba samemu wszystko ogarnąć i dowiadywać się o godzinach wyjazdu bo Pani z biura tego z pewnością nie zrobi, jedynie co zrobi to się może rozłączyć przez telefon i nie odpowiadać na polączenia. Dodatkowo cena biletu do Niemiec byla o wiele wyższa niż do Holandii!!! Po upomnieniu się o co chodzi bliska mi osoba dostała zwrot pieniędzy od kierowcy!! Nie od firmy!!! Oszustwo!! Nikomu nie polecam tej firmy. Dodatkowy stres i szukanie na ostatnią chwilę innego przewoźnika. Zdecydowanie nie polecam. To był ostatni przejazd z tą firmą.
Elżbieta Kopciuch
Elżbieta Kopciuch2 lata temu
Nie polecam tego przewoźnika! Zamawiany był bus do Holandii dla jednej grupy 8 osób [czyli pełny stan busa] z jednego miejsca zamieszkania, a docelowo do dwóch miejsc w Holandii w odległości około 10km jedno od drugiego. W przeddzień wyjazdu Pani z firmy przekazała informację, że pojedziemy autobusem, ale nie będzie pełnego stanu i nie są potrzebne maseczki, po czym po przyjeździe kierownica autobusu poinformował, że będzie pełny stan. Na moje zapytanie o obostrzenia Pan kierownica [BRAT SZEFA] odpowiedział - cytuję "Jak się Pani nie podoba, to może Pani wysiąść i nie jechać. A jeśli chodzi o obostrzenia to Pani nie ma maseczki." Czy to jest nienaganna kultura osobista, o której tak piszecie, aby zachęcić klientów? Brak kultury, brak profesjonalizmu, zero informacji, zero kontaktu z kierowcami. Na żadne pytania nie uzyskaliśmy odpowiedzi. Moja podróż z Polski do Holandii trwała 28!!! godzin. Przez 13 lat moich wyjazdów tak długiej wycieczki krajoznawczej nikt mi nie zafundował. Odradzam wszystkim korzystania z usług tej firmy.
Edit : Jeśli chodzi o propozycję zwiększonej ilości bagaży , to z Pana strony był chyba jakiś żart. Każdy z naszej grupy miał po dwie walizki, czyli tak jak jest w regulaminie. Czy to przerosło Państwa oczekiwania? Nieprawdą jest, że biuro zaproponowało nam, że możemy mieć więcej bagaży. Dodatkowe bagaże były nam niepotrzebne . Prawdą jest również to, że Pani z biura powiedziała, że maseczki są niepotrzebne. Jak widać, komunikacja między kierowcami, a osobami z biura jest znikoma. Jeśli chodzi o obostrzenia, to w autobusie były wolne cztery miejsca i osoby kaszlące. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia
Zalecane lokalizacje