/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Warsztat samochodowy

OK SERWIS TORUŃ

Polna 115, 87-100 Toruń, Polska

OK SERWIS TORUŃ
Warsztat samochodowy
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2JQV+93 Toruń, Polska
+48 537 723 777
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Wurst
Piotr Wurst2 lata temu
Doskonały serwis, pracownicy posiadający ogromną wiedzę na temat nowoczesnych i niestety bardzo wadliwych systemów AdBlue. Niestety moja przygoda z awarią tego systemu mogła zakończyć się unieruchomieniem pojazdu w trasie, jedynie dzięki życzliwości i dużej fachowości - awaria została sprawnie usunięta. W ostatnim czasie miałem wątpliwą przyjemność obsługi przez różne serwisy - również te autoryzowane Citroena. Pomijając fakt, że niczego konkretnie nie byli w stanie mi powiedzieć jedynie zaproponowali na początek wymianę czujnika tlenku azotu za 3000 zł, to poinformowali mnie żebym również przygotował się na ewentualną wymianę zbiornika AdBlue za 6000 zł. W innych serwisach potwierdzili wadliwy czujnik, który został wymieniony. Niestety nie do końca prawidłowo, ponieważ system ponownie zaczął odliczać kilometry do unieruchomienia silnika. Na szczęście miałem przyjemność trafienia do OKSerwis Toruń, w ciągu kilkunastu minut został zdiagnozowany problem i zostały wyeliminowane błędy po nieprawidłowej wymianie w poprzednich serwisach. Do dziś wszystko działa bez zarzutu i pragnę gorąco podziękować za dobrą i rzetelną obsługę. Oby takich serwisów jak najwięcej. Chciałbym jeszcze podkreślić, że pomoc została mi udzielona już poza godzinami pracy, dzięki czemu mogłem jechać dalej. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim.
Rafał Kłosowski
Rafał Kłosowski2 lata temu
Volvo XC60 2010 2.4 D5 AWD automat; Serwis wybrany spośród wielu w Toruniu, na podstawie ilości komentarzy w Google. Został umówiony wcześniej termin na diagnozę strzelania w zawieszeniu, po wcześniejszych nie trafionych wymianach elementów zawieszenia w innych warsztatach. W dniu odstawienia Łosia do serwisu, po kilku godzinach otrzymałem informację o usterce, która była powodem głośnego strzelania/pukania. Diagnoza to wyeksploatowana przekładnia kierownicza, zapadła decyzja o regeneracji i umówienie się na kolejny termin, ponieważ firma wykonująca regeneracje ma również kolejkę i terminy. Volvo odstawione w kolejnym umówionym terminie, otrzymałem planowany koszt naprawy, oraz termin odbioru samochodu. Nie doświadczyłem rozczarowania, samochód oddany naprawiony w terminie, koszt naprawy zgodnie z wcześniejszą prognozą. Przejechałem po naprawie 300km i wszystko jest jak należy, radość z jazdy. Polecam.
Michael Targee
Michael Targee2 lata temu
Powiem Wam że to dla mnie najlepszy serwis! Byłem drugi raz i już zawsze tam będę! Zapłacić trzeba, ale robione jest wszystko co jest do zrobienia bez przeciągania, bez naciągania. Tak jak się umawiamy tak jest! Przedewszystkim właściciel, osoba niezwykle żetelna i kompetentna. Jeśli posiadacie auto użytkowe to szczególnie polecam, jeśli zależy Wam na szybkiej i dobrej naprawie poprostu polecam. Jeśli macie obiekcje do swojego warsztatu polecam sprawdzić. Mam nadzieję że tak jak mi opinia jednego z klientów pomogła tak moja pomoże Wam w znalezieniu OK serwis.
Andrzej Gerasimuk
Andrzej Gerasimuk2 lata temu
Rzetelne i profesjonalne podeście do Klienta. Jedna awaria związana z elektryką w końcu naprawiona. W końcu udało się znaleźć uszkodzoną/skorodowaną w nietypowym miejscu wiązkę – poprzedni mechanik 6 razy już szukał przyczynę błędu – bezskutecznie.

Niestety okazało się, że to nie była jedyna bolączka mojej Zafiry B. Ale OK Serwis nie zawiódł i tym razem. Właściciel zadzwonił, że nie są w stanie znaleźć przyczyny samodzielnie, ale nie zostawili mnie bez pomocy. Auto podstawili do zaufanego specjalisty od elektroniki samochodowej, który już wiedział gdzie szukać przyczyny i auto następnego dnia było gotowe do odbioru.

Co prawda byłem bez auta przez kilka dni – ale tak to bywa przy bardziej złożonych naprawach związanych z elektronika samochodową. I nie było to spowodowane, że auto stało przez warsztatem czekając na swoją kolej… Po prostu szukanie przyczyny okazało się bardziej złożonym problemem niż początkowo było założone.

Także jak ktoś szuka mechanika, który nie zbywa klienta przy bardziej skomplikowanych naprawach i stara mu się pomóc to jak najbardziej polecam.
Edward Wiaderny
Edward Wiaderny2 lata temu
Jeżeli mechanik nie wie czy da radę zmienić odmę w ciągu paru godzin mimo wcześniejszej rozmowy w tym temacie tydzień wcześniej i przez telefon mówi jakby miał pretensje ze w ogóle pytam i sprawia wrażenie niezadowolonego dziecka to polecam go ale omijać. Albo szuka darmowego transportu do Pracki więc nie leży mu czekanie na tak banalna naprawę albo nie robi tego na czym się zna. Ps. Odmę wymieniłem sobie sam w 20 minut.. Żenada.
Szymon Stańczyk
Szymon Stańczyk2 lata temu
Obsługa fachowa i bardzo szybka. Dalsza jazda autem dostawczym była niemożliwa, na szczęście warsztat sprawnie uporał się z usterką.
Adam Lic
Adam Lic2 lata temu
Umówiłem się z kilkudniowym wyprzedzeniem do ów "serwisu" na wymianę klocków hamulcowych do VOLVO XC60. Przyjechałem na umówioną godzinę, zostawiłem Panu właścicielowi kluczyk, wyszedłem i zrobiłem kilka zdjęć mojego samochodu (po wcześniejszych przygodach z serwisami robię tak zawsze gdyż całkiem niedawno serwis uszkodził mi zderzak w trakcie naprawy i tylko zdjęcia mnie uratowały) Nagle słyszę krzyk właściciela serwisu "po co Pan robi te zdjęcia?!!!! - o nie jak Pan robi zdjęcia to ja tego samochodu nie będę naprawiał niech Pan zabiera kluczyki". Kultura tego Pana jest powalająca. Dobrze, że nie zostawiłem tam auta bo mógłbym odebrać auto uszkodzone bez możliwości dochodzenia czy auto zostało uszkodzone w serwisie czy prze zemnie. Takie zdjęcie to zabezpieczenie dla obu stron, jest to normą w salonach autoryzowanych więc nie wiem czemu Pan właściciel tak się bał? serwis wygląda bardziej jak "dziupla" znacząco różni się od zdjęć w internecie. Ja już zalazłem nowy serwis, Odradzam każdemu.
P.S. dzień wcześniej byłem w serwisie Lexusa oddając do naprawy auto żony, Pan z serwisu sam zaproponował aby zrobić zdjęcia auta naszego jak i zastępczego - sam też robił zdjęcia obu aut.
Katarzyna kozlik
Katarzyna kozlik2 lata temu
Super obsługa.. W trudnej sytuacji drogowo - losowej można było liczyć na profesjonalną pomoc że strony tej firmy.. Bardzo serdecznie polecam i dziękuję..
Zalecane lokalizacje