/Lesser Poland Voivodeship/Warsztat samochodowy

InterAuto Jasnogórska

Jasnogórska 62, 31-358 Kraków, Polska

InterAuto Jasnogórska
Warsztat samochodowy
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4V2Q+7V Kraków, Polska
+48 12 378 10 00
interauto.krakow.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Bartłomiej
Bartłomiej2 lata temu
Obsługa klienta sympatyczna ale za kulisami gorzej. 2 tygodniowy Fiat 500e był na wymianie opon + sprawdzenie geometrii bo kierownica wymaga korygowania 2-3* skrętu w prawo do jazdy na wprost. Wymiana opon 150 zł jednak geometrii nie sprawdzili bo „mistrz serwisu odbył jazdę i uważa, że jest dobrze”. Spychologia, zostaje sprawdzić konkurencyjne ASO które podejmą się korekty bo samochód jest na gwarancji i nie ma nawet miesiąca a ja nie mam siły kopać się z „mistrzem”. Ja wiem czy jest prosto czy nie bo ja jestem kierowcą tego samochodu. Mimo wszystko jeśli salon chce poprawić swój wizerunek zapraszam do kontaktu. Salony w Niemczech kalibrują ponownie czujnik kąta skrętu.
Marcin Opoka
Marcin Opoka2 lata temu
Jeśli chcecie kontaktu z serwisem, który Wam rzuci to 'prosze dzwonić do innego ASO' i rzuci słuchawką to na pewno jest to idealne miejsce. 0 kultury, 0 szacunku do Klienta. Pierwszy i ostatni kontakt w tym miejscu.
Elżbieta Dankiewicz
Elżbieta Dankiewicz2 lata temu
Od dawna nosiłam się z zamiarem kupienia samochodu trochę wyższego niż poprzedni, takiego, do którego będzie się wygodnie wsiadać. Oglądaliśmy z mężem kilka modeli ale najlepiej nasze oczekiwania wyczuł pracownik salonu Fiata. Pan Marcin Hajduga wskazał nam Fiata 500L z tak dobranym wyposażeniem, które idealnie nam odpowiadało. Odbyłam jazdę próbną i po kilku rozmowach telefonicznych z panem Marcinem decyzja została podjęta. Pan Marcin obsłużył nas w profesjonalny, bardzo kulturalny sposób, odpowiedział na wszystkie pytania, skonfigurował telefony i wyjaśnił wszystkie kwestie, o które nawet bym nie zapytała, a które potem okazały się ważne. Jest to nasze 9. auto, ale żadnego nie kupiliśmy tak szybko i łatwo. Bardzo dziękujemy. Dziękujemy również pani Małgorzacie, która przygotowała dla nas ubezpieczenie. Wracając z salonu zaliczyliśmy kolosalny (2 godzinny) korek więc mogę powiedzieć, że auto sprawdziło się już "w praniu". Pozdrawiamy Fiata.
MA TRIX
MA TRIX2 lata temu
Sprawa dotyczy autoryzowanego serwisu Kraków ul. Jasnogórska 62b. Informuje że Serwis z datą wsteczną o rok podbił pierwszy przegląd w książcę gwarancyjna.. Samochód był kupowany jako nowy . A okazuje się że był już zakupiony przez dealera rok wcześniej. Na zamówieniu nie ma wzmianki że samochód jest demonstracyjny. Żeby oszukać klienta nie wbito pierwszego przeglądu przed sprzedażą. Tylko po roku z datą wsteczną został wbity przegląd ,a okazało się że to drugi. Właściciel Inter auto poinformował mnie że nie ważna jest książka tylko to co jest w systemie. A w systemie jest że pierwszy przegląd był w tamtym roku przed sprzedażą auta /jako nowego/ i mogłem sobie sprawdzić.
Szymon Podstawski
Szymon Podstawski2 lata temu
Polecam ten salon Fiata w Krakowie, Pan Artur szybko i sprawnie dobrał odpowiedni model, wyposażenie oraz w trybie ekspresowym załatwił wszystkie dokumenty, dzielnie w deszczu prowadził jazdę testową oraz pokazywał dostępne od ręki samochody na placu, wisienką na torcie była prze miła rozmowa z Panią Aleksandrą, która na bardzo korzystnych warunkach ubezpieczyła pojazd.
Pawel Miękina
Pawel Miękina2 lata temu
Najgorszy serwis blacharski przetrzymują auto tygodniami i nic z nim nie robią. Brak komunikacji między serwisem a klientem. Olewanie klienta.
Rafał Bodzioch
Rafał Bodzioch2 lata temu
Serwis wydaje się uczciwy. Doradzali mi abym nie wydawał u nich pieniędzy bez potrzeby.
Natalia Trela
Natalia Trela2 lata temu
Ostrzegam przed tym miejscem. Panowie przyjmujący samochody w rozliczeniu są oszustami. Zgłaszam sprawę do UOKIK
Zalecane lokalizacje