Spec Auto
Przewóz 34B, 30-716 Kraków, Polska
4.4
8 komentarze
2XRV+M3 Kraków, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Pewnie mógłbym znalesc tańszy warsztat ale zależało mi na czasie
Zdecydowanie polecam! Do tego serwisu trafiłem z polecenia. Auto naprawione szybko i solidnie. Każda część dobierana profesjonalnie. Panowie doradzili co wybrać i dokładnie wytłumaczyli dlaczego. W trakcie rozmowy od razu można zauważyć, że wszystko co polecają jest poparte dużym doświadczeniem. Zdiagnozowali i naprawili przy okazji nie jedną usterkę, i to nie wielkim kosztem. Powiedzieli też co jest do zrobienia ale nie w tej chwili i może zaczekać. Ogromny plus! Pozytywnym zaskoczeniem jest cena: ustalona pierwszego dnia podczas doboru części nie wzrosła przy odbiorze samochodu a nawet dostałem rabat! :) Przez cały czas bardzo dobry kontakt telefoniczny. Podsumowując: bardzo rzetelna obsługa, ceny w porównaniu z okolicznymi warsztatami bardzo okazyjne. Na pewno będę każdemu polecał i sam wracał w przyszłości.
1). Po wymianie płynu chłodniczego serwis nie odpowietrzył układu. W rezultacie po kilku km jazdy (ok. centrum handlowego M1) wskazówka temperatury pokazała czerwone pole - zbiornik wyrównawczy był całkowicie pusty. Serwis telefonicznie sugerował powrót do serwisu po krótkim 15 min. odczekaniu. Oczywiście nie posłuchałem, gdyż na 100% skończyłoby to się przegrzaniem i zatarciem silnika. Następnego dnia do układu wlałem cały 1 litr. Po przejechaniu do serwisu (niecałe 4km) okazało się, że zbiornik wyrównawczy ponownie był całkowicie pusty. Panowie mieli zająć się odpowietrzeniem - przy odbiorze samochodu zarzekano się, że jest odpowietrzony i "pracował przez godzinę". Uruchomiłem silnik i po kilku minutach poziom płynu opadł do około 1/4 zbiornika. Po dolewce było już OK. Podsumowując - do układu mieszczącego ok 5l należało dolać ponad 2l płynu.
2). Po regeneracji przekładni kierowniczej występowały duże "chroboczące" luzy na kierownicy. Okazało się, że serwis źle dokręcił wał kierownicy do przekładni(!!!).