/Lesser Poland Voivodeship/Warsztat samochodowy

SIMP Automex, Bosch Car Service, Centrum Motoryzacji, Stacja Kontroli Pojazdów

Tarnowska 167, 33-131 Łęg Tarnowski, Polska

SIMP Automex, Bosch Car Service, Centrum Motoryzacji, Stacja Kontroli Pojazdów
Warsztat samochodowy
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3WF9+HW Łęg Tarnowski, Polska
+48 14 645 11 55
simp-automex.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Łukasz Baran
Łukasz Baran2 lata temu
Kiepska organizacja, Audi A3 miał być wymieniony olej w haldexie jednak nie zostało to wykonane, ponieważ nie trzeba ruszać narazie, podobno był wyciek z moście mechanik wymienił uszczelniacz jeden potem okazało się że z drugiej strony uszczelniacz też trzeba wymienić, samochód stał 2.5 dnia u Państwa jednak nic się nie poprawiło jedynie założyli nowe klocki z przodu które były zużyte. Jednak dobiło mnie to że w samochodzie śmierdzi smarami którymi cały przeszedłem a do tego samochód był oddany z 420km a zostało mi po odbiorze 340. Także 80 km znikło.
Pozdrawiam
Zdjęcia z dnia 23wrzesnia od drugiego mechanika.
Wybrany1
Wybrany12 lata temu
Odradzam! po drobnej kolizji wprowadzili do systemu ,, przegląd po wypadku,, ! Drugi przypadek brak stopu-wymienili automat stopu ,dalej nie działa, usunęli usterkę inną niż automat, na pytanie dlaczego wymienili automat bez potrzeby pani właścicielka odpowiedziała : bo tak! chamstwo i arogancja , omijać szerokim łukiem!!!
Sylwia Babiarz
Sylwia Babiarz2 lata temu
Wymiana oleju silnikowego oraz w automatycznej skrzyni biegów przebiegła fachowo. Kiedy pojawił się mały problem właściciel firmy udostępnił mi swoje prywatne auto jako zastępcze. Pełen profesjonalizm, polecam!
Marcin Nasiadka
Marcin Nasiadka2 lata temu
Nie polecam robiona była wymiana oleju i filtrów oraz serwis klimatyzacji. Samochód zostawiony został sprawny a po odebraniu całkowicie przestało działać turbo. Odebrałem samochód po o godzinie zamknięcia i ponownie przyjechałem kilka minut po zamknięciu żeby naprawiono co zepsuli, okazało się że nikogo już nie ma oprócz tylko osoby z biura która po po spojrzeniu na silnik niczego nie stwierdziła i zaprosiła mnie po weekendzie kiedy będą mechanicy. Poinformowałem że w niedzielę muszę wyjechać i nie będzie mnie wraz z samochodem dłuższy czas natomiast nic to nie pomogło. Dostałem samochód bez działającego turbo. Dopiero samodzielnie w domu musiałem lokalizować przyczyny oraz naprawić samodzielnie żebym miał czym jechać w trasę. Okazało się że urwany został wężyk, na szczęście znalazłem w domu podobny od innego pojazdu i turbo wróciło.
Edit: samochód to Saab 9-3 serwis wykonany 26 czerwca (sobota)
Damian Burdon
Damian Burdon2 lata temu
Ogólnie warsztat ok, podejście do klienta na wysokim poziomie.
Wśród znajomych nikt nie ma zdania, w internecie opinie pozytywne, więc spokojnie te 3 gwizdki się należą.
Firma jedynie nie zna się na toyotach po wstępnym ustaleniu z krótkiej pracy wyregulowania hamulca ręcznego nagle zrobiło się multum pracy.. nie wiem, dlaczego doświadczony mechanik chciał wcisnąć wymiany nowych części, a dodatkowo zbyt mocno dokręcił śrubę i ręczny chodził jak w ciągniku, a nie jak wcześniej bardzo delikatnie.

Po wizycie u innego mechanika (bez reklam, bo nie o to chodzi) ten przywrócił ręczny do wcześniejszego stanu, zdemontował koło, naciągnął linkę (po zaciągnięciu na trzeci ząbek ręcznego) i stwierdził, że tu nie ma co robić, bo części są nowe i w bardzo dobrym stanie - poprosił za usługę 10 zł na piwo, a ręczny prawie 2 miesiące po wizycie trzyma, łapie szybko (wcześniej dopiero pod koniec zaciągania) i przede wszystkim delikatnie chodzi jak w samochodzie osobowym przystało ;)

Ale myślę, że była to pomyłka ze strony serwisu, jednak niemiła.. Toyoty ciężkie auta, więc wybaczamy ;)

Idąc dalej, żywię nadzieję, że właściciel umie przyąć opinię "na klatę" i nie będzie wszczynał wojny o szczerą opinię. Nikt tutaj nie skreśla serwisu, bo skoro tyle się utrzymuje to znaczy, że nie ma tragedii z innymi markami.
Zapewne była to jednorazowa pomyłka.

Powodzenia i sukcesów
Krzysztof Małek
Krzysztof Małek2 lata temu
Z pełną odpowiedzialnością odradzam jakiekolwiek naprawy w tym serwisie. Tutaj klient jest ważny do momentu płacenia za usługę. Po wyjechaniu poza teren zakładu jest traktowany jak intruz. W moim przypadku gdy po rzekomej naprawie która miała zatrzymać wyciek oleju z silnika, okazało się że po wymianie uszczelniaczy wału korbowego i półosi, oprócz wycieku z silnika który nie został usunięty doszły kolejne z uszczelniaczy półosi, do tego gdyby nie moja interwencja samochód otrzymałbym po umówionym terminie zwrotu. Gdy przyjechałem zgłosić reklamację naprawy szef warsztatu poinformował mnie że u Niego gwarancja to 3 miesiące lub 3000 km, zapominając że obowiązuje go 2 letnia rękojmia. Ostatecznie wycieki z uszczelniaczy półosi zostały usunięte, natomiast wyciek z silnika pozostał, gdyż jak się okazało przyczyną wycieku z silnika nie był uszczelniacz. Jestem natomiast prawie przekonany że już przy pierwszej naprawie wyciek nie był spowodowany wadliwym uszczelniaczem, a ja za to musiałem zapłacić. Zresztą zapłacić również musiałem za demontaż skrzyni biegów w celu określenia przyczyny wycieku. Ponieważ jednak chciałem jak najszybciej wyjechać z tego warsztatu zrobiłem. Na pewno byłem tutaj ostatni raz.
Patrycja R
Patrycja R2 lata temu
Nie polecam, przegląd podbity, a przy pierwszym hamowaniu urwany wachacz, nikt nawet słowem nie wspomniał że część powinna zostać wymieniona. Moim zdaniem samochód który wyjeżdża z przeglądu jest 100%sprawny, w moim przypadku niemal skończyło się to tragedia. Nie polecam zero odpowiedzialności
Andrzej Gałęza
Andrzej Gałęza2 lata temu
Korzystam z usług serwisu ponad 20 lat, najpierw skoda felicja, potem renault clio, teraz nissan , qasqai.
Zawsze było bardzo profesjonalnie, solidnie, szybko i tanio,
Bardzo polecam.
Zalecane lokalizacje