/Lower Silesian Voivodeship/Warsztat samochodowy

BS Auto Franpol

Leona Popielskiego 3, 52-019 Wrocław, Polska

BS Auto Franpol
Warsztat samochodowy
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
339Q+7P Wrocław, Polska
+48 887 377 577
franpol.bosch-service.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek B
Marek B2 lata temu
Szukałem warsztatu i tak po opiniach trafiłem "tutaj". Podszedłem z dużą dozą niepewności co do opinii etc. A fakty są następujące: Skoda Yeti, problem z mocnym/odczuwalnym tarciem metal o metal. Samochód zostawiony w czwartek - dzień wcześniej przed umówionym terminem.p 2 godziny później telefon z jasną diagnoza/cena. Odbiór samochodu w piątek na umówiona godzinę. I tak - obsługa na piatkę, cena w porządku - bez naciągania i doliczania dziwnych kwot. Pojazd oddany w takim stanie jak został zostawiony co nie jest ostatnio "popularnym" rozwiązaniem. Polecam. Na pewno wrócę.
Wojciech Skowron
Wojciech Skowron2 lata temu
Bardzo profesjonalny warsztat, diagnozy zawsze trafne, czas realizacji mega szybki (czesto odbior tego samego dnia), kontakt z klientem na bieżąco, zawsze jestem informowany o tym co w aucie jest do zrobienia i za ile. Polecam ten serwis wszystkim, ktorzy chca w milej, kulturalnej atmosferze przeprowadzic naprawe auta. Uslugi kosztuja tyle ile maja kosztowac, o kazdym koszcie klient jest informowany. Dla mnie 5/5. Moje leciwe juz C4 smiga jak nowe. Dzieki Franpol, pozdrawiam!
Rogal91
Rogal912 lata temu
Bardzo miła obsługa która przyjęła mnie "na szybko" (przejazdem) gdyż padła mi bateria w kluczyku. Poczekalnia przemyślana aby czekając na samochód się nie nudzić. Polecam i pozdrawiam
Dawid Grzegorczyk
Dawid Grzegorczyk2 lata temu
Żona była dzisiaj wymienić koła i opony (tak koła i opony). Właściciel zachował się fair nie zrobili żony w konia i nie naciągali celowo na pieniądze.
Grzegorz Jagusiak
Grzegorz Jagusiak2 lata temu
Dziś (23.05.2022) o godzinie 9 zadzwoniłem i umówiłem się na diagnozę zepsutego samochodu. Szczęśliwie pojawiło się okienko o godzinie 10. Diagnoza i naprawa przebiegły szybko i sprawnie ( spawanie elementów wydechu + wymiana uszkodzonych elementów) i już o godzinie 12 mogłem cieszyć się sprawnym samochodem :)
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony kosztami naprawy.
Kolejnym plusem jest jakość obsługi i sprawność z jaką awaria została usunięta.
Podczas oczekiwania mogłem zrelaksować się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni. Odpocząć w wygodnym fotelu, napić się kawy, podładować telefon. Jest też bilard, dart :)
POLECAM
Piotr Wojcik
Piotr Wojcik2 lata temu
Pięć gwiazdek to za mało ! Trzy poważne usterki - kompresor klimy., czujnik DPF i uszczelka wtrysku w Fordze Focusie naprawione w JEDEN dzień i to wcześniej o jeden dzień niż byłem umówiony !. Doskonały kontakt oraz miła, sympatyczna i kompetentna obsługa klienta oraz sprawny i doświadczony mechanik. Jeśli przytrafią mi się inne problemy to wiem już gdzie się udać. Mogę teraz jechać na wakacje :-). Dziękuję i podrawiam.
Czesław Dębicki
Czesław Dębicki2 lata temu
Bardzo dobry warsztat umówione wizyty realizowane na czas ,miła obsługa klienta,krótkie terminy
Bodex May
Bodex May2 lata temu
Niestety odradzam to miejsce, korzystam z usług serwisów BOSH-a, w tym miejscu znalazłem się przez polecenie innego serwisu BOSH, w ktorym na co dzień serwisuje swój pojazd. Samochód zostawiony z awarią układu zawieszenia, miał być prosty zabieg i jadę dalej. Otrzymałem telefon z informacją, że należałoby uszczelnić miskę olejową, z racji zaufania do serwisów BOSH, bez zastanowienia się zgodziłem na dokonanie korekty. To był błąd gdyż auto po odbiorze nie pracowało tak jak przed naprawą, obroty falowały, samochód gasł, nie dało się jechać( usterka związana z układem zawieszenia powiedzmy że naprawiona, ponieważ inny warsztat musiał to robić raz jeszcze). No i tu dochodzimy do meritum, właściciel to oczywiście uzdolniony aktor ( typowe dla garażowych mechaników bo niestety poziom taki sam) odpowiedź na wszystko, gra psychologiczna pełna profeska, czego nie można powiedzieć o pracowniku bo jak wróciłem po pięciu minutach od odbioru, jego oczy mówiły wszystko, wiedział że jest spaprana robota, a właściciel zjawił się spod ziemi żeby ratować sytuację. Poza bezczelnością i kłamaniem prosto w oczy, gadkami typu proces technologiczny itp. wmawiano mi że to właściwie moja wina, że niewłaściwie eksploatuje pozjad, a samochód już w takim stanie przyjechał do warsztatu. Zero dialogu, odbijanie piłeczki, nie ma możliwości polubownego rozwiazania problemu, zostaję droga postępowania cywilnego. Samochód zawiozłem do mojego właściwego serwisu BOSH, gdzie otrzymalem ekspertyzę, potwierdzającą moje przypuszczenia, serwis FRANPOL uszkodził elementy układu elektrycznego( ze względu na dobro sprawy nie podam szczegółów). Nie mam pojęcia dlaczego ten warsztat posiada licencję BOSH, ponieważ utrzymuję tylko standardy wizualne, naprawczy aspekt usługowy leży. Omijać szeroko
Zalecane lokalizacje