PowerSoft
Kościuszki 20, 59-700 Bolesławiec, Polska
4.4
8 komentarze
7HC9+J8 Bolesławiec, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeKasia Kuriata2 lata temu
Najlepsza firma na świecie. W czasie podróży zepsuło nam się auto , pomimo długich terminów dostaliśmy pomoc od razu , ponieważ bardzo miły Pan Maciej i jego koledzy wczuli się w naszą niekomfortową sytuację . Dziękujemy Kasia i Piotr
Monika Kowalska2 lata temu
Auto stało na warsztacie ponad dwa tygodnie. Ani razu nie otrzymałam telefonu od Panów odnośnie postępów w naprawie. Jak się okazało nie naprawili a ich diagnoza była nietrafna. Przez Panów "mechaników" prawie wyrzuciliśmy 3 tys. w błoto. Nie polecam i z całą pewnością nigdy nie wrócę.
Darek Kobielski2 lata temu
Fachowcy w swojej dziedzinie. Czasem ciężko się dodzwonić.
Piotr Stokłosa2 lata temu
Termin dostałem już na drugi dzień rano dzwoniąc wieczorem. Miałem problem ze świecącą kontrolką "check engine". Pan znalazł problem w ciągu 10 minut, pomimo, że w innym warsztacie wymianiono już wcześniej jeden czujnik, co nie pomogło. W przeciągu pół godziny mogłem odjechać sprawnym samochodem. Gorąco polecam!
Natalia Drozdowska2 lata temu
Nie potrafią wyprogramować EGR, przez nieumiejętność osób pracujących w warsztacie problem z autem był przez rok czas, ciężko było dojść że wyprogramowali więcej niż powinni. A jak już było wiadome to się wyparli.
Marcin Lisowski2 lata temu
Profesjonalne podejście do klienta, zawsze próbują znaleźć przyczynę usterki co kończy się sukcesem i naprawą, aby klient był zadowolony
Pawel Sola2 lata temu
Warsztat Ok. Ale szczotki ma myjni do wymiany. Poza tym ciśnienie strasznie słabe.
Patryk Epner2 lata temu
Zleciliśmy nie typową prace do wykonania, wystrojenie samochodu rajdowego Peugeota 206 na seryjnym sterowniku. Przy naszym aucie pracował właściciel warsztatu i wykonał prace w sposób bardzo dobry. Przy aucie spędził sporo czasu co sugerowało kilkanaście wykresów z hamowni. Samochód na papierze dostał kilkanaście koni , został podniesiony moment obrotowy i kreski na wykresie równe. Po wizycie w Power-Sofcie samochód zupełnie inny , na plus. Często pytano mnie czy warto oddać samochód wyczynowy do tej firmy , moim zdaniem TAK.