/Masovian Voivodeship/Warsztat samochodowy

JMB SERWIS Blacharstwo-lakiernictwo-mechanika

Nadarzyńska 51, 05-500 Piaseczno, Polska

JMB SERWIS Blacharstwo-lakiernictwo-mechanika
Warsztat samochodowy
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32C7+PW Piaseczno, Polska
+48 501 383 551
jmbserwis.ns48.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–16
Wtorek: 7–16
Środa: 7–16
Czwartek: 7–16
Piątek: 7–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jean Claude Vendal
Jean Claude Vendal2 lata temu
Wygląda na to że szef JMB występuje do Google o usunięcie nieprzychylnych komentarzy! Mój został usunięty dwa razy.

Naprawdę popieram, że to mechanik rodem z Usterki. Drogo, brak możliwości reklamacji usług. A było co reklamować. Nie rozwiązano problemu z napinaczem paska, i nawet się nie przyznali, a oddali samochód jako zrobiony. Najgorsze jest to, że spec faktycznie gmerał, tylko, że pogorszył sprawę zamiast naprawić.
CG 997
CG 9972 lata temu
'Fachowcy' z ul. Bema wycenili mi usługę 'na oko' za prawie 2000zł- stukanie podczas jazdy. Podobno konieczność wymontowania silnika. Kolega polecił mi JMB u Pana Jacka.
Całkowity koszt naprawy: 275 złotych. Wymiana jednej części dosłownie. Człowiek nie naciąga klientów. Jedynie trudno z terminami i dostać się, ale jak już robi to porządnie.
Ryszard Rollenberg
Ryszard Rollenberg2 lata temu
Odradzam i polecam unikać tego warsztatu. Szef tylko wydaje się sensownym człowiekiem, ale pozory mylą. Naciągnięto mnie u niego na ponad 700 zł., a problem jaki był przed wizytą, tak pozostał i po niej, tyle, że uszczuplono mój budżet o ponad 700PLN, co wyszło przypadkiem - właściciel nie przyznał się, że jednak nie umie wykonać naprawy, którą sam mi zaoferował przy okazji malowania i wymiany blach. Gdy przyjechałem z reklamacją, problem wyszedł przypadkiem, nie umiał poprawić roboty a na grzeczną prośbę o zwrot części pieniędzy (za niewykonaną naprawę) zareagował, pokrzykiwaniem, że cytuje: "nie ma mowy, że go denerwują takie pytania, że niczego nie obiecywał, że się przecież robił wiele godzin i mu się uwaga - należy. Widać nie pierwszy raz go proszono o zwrot pieniędzy, a obiecał skuteczną naprawę i tylko pod tym warunkiem, że wie co robi zgodziłem się gdy zadzwonił z propozycją wymiany całej wiązki na pasie przednim. W efekcie jego roboty uszkodził i pociął mi wiązkę, nie umiał tego podłączyć, nie próbował nawet sciągnąć oryginalnego schematu a robił na czuja kompletnie nie wiedząc co robi do czego się na koniec przyciśnięty przyznał, przyznał się też podczas finalnej dyskusji, że nie umie robić takich rzeczy w samochodach z komputerami. To po co się za to brał? Kompletny absurd. Mało, że mnie naciągnął na ponad 700 pln, to naraził na kolejne koszta, i nerwy - naprawa zabrała mi kilka miesięcy, kosztowała ponad 900 zł (to koszt 80zł książki ze schematami aby wiedzieć co mam kupić pod mój model, 100zł odkupienia oryginalnej wiązki, 40zł opornika, 80zł dwóch nowych przekaźników, 50zł termowłącznika, 50pln czujnika temp na silniku ergo = 320zł częsci + 550 zł uczciwa robocizna u elektryka/elektronika samochodowego, który odbudował mi wiązkę.

Najgorsza była bezczelność i buta właściciela JMB, bajki i głupoty jakie mi wciskał abym zgodził się na jego "naprawy" i zaakceptował koszt. A następnie krzyki że pieniędzy nie odda za niewykonaną naprawę. Bo przecież robił. A że nie zrobił to już inna sprawa, nie obiecywał, że zrobi (nieprawda bo obiecywał! Tylko się później tego wypierał) Podkreślał ile godzin zmarnował - a co to mnie obchodzi jeśli pracy nie wykonał? W ten sposób to ja byłbym milionerem gdybym moich klientów rozliczał tylko za czas a nie od finalnie wykonanych projektów.
Marcin Martel
Marcin Martel2 lata temu
Fachowiec rodem z usterki! Mocno odradzam! Zleciłem trzy nieduże naprawy z czego z jedną sobie NIE poradzili i nawet mnie o tym nie informując skasowali za całość tak jakby wszystko było ok - na 1,5tyś. A reklamacji nie uznają! Spory rachunek za rozgrzebaną pracę, tak lżejszy o parę złotych zostałem z problemem większym niż ten z którym przyjechałem. Omijajcie ten zakład szerokim łukiem! Nie polecam.
Berlinkaaa
Berlinkaaa2 lata temu
Polecam bardzo, przyszłam z polecenia i nie żałuje. Robota wykonana dobrze do tego auto otrzymałam posprzątane i zadbane.
Paweł Buch
Paweł Buch2 lata temu
Przywiozłem do serwisu moje Suzuki Baleno. Pan Jacek załatwił wszystkie formalności z ubezpieczeniem AC. Auto po naprawie wygląda świetnie. Otrzymałem auto zastępcze za bardzo niską opłatą. Wszystko zakończyło się zgodnie z umówionym terminem odbioru. Fachowa obsługa, otrzymałem pełną informację o sposobie naprawienia szkody. Wczesniej naprawiałem auto w ASO Suzuki Mawro i żałuję że nie pojechałem do JMB - blisko i o wiele lepiej wykończone - w Suzuki nie chcieli cieniować elementów.
J K
J K2 lata temu
Można polecić p. Jacka. Robi solidnie i cenowo też konkrencyjny. Naprawił mi samochód gdy inni mechanicy polegli ze zdiagnozowaniem usterki.
Marcin F.
Marcin F.2 lata temu
Polecam ten warsztat. Szkoda z OC sprawcy usunięta bezgotówkowo. Naprawa profesjonalna, właściciel wytłumaczył wszystko krok po kroku co mam zrobić, aby wykonać usługę bezgotówkowo. Samochód profesjonalnie naprawiony, szybko i sprawnie.
Zalecane lokalizacje