Kreno Auto Lady
Kaszubska 16, 81-198 Pierwoszyno, Polska
4.3
8 komentarze
HGV2+G9 Pierwoszyno, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 8–17
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 8–17
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeJohannes2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Przystępne terminy.
Andrzej Figarski2 lata temu
Polecam ten serwis profesjonalna i szybka obsługa . Znają się na swoim fachu.
Magdalena Bieniek2 lata temu
Świetna obsługa, doradza, załatwia co trzeba.
Zbigniew Fluks2 lata temu
Usługa wykonana szybko i solidnie - dziękuję i polecam
Tomasz Ttt2 lata temu
Juz odpowiadam, skad ocena. Szukając dzisiaj warsztatu w kosakowie do wymiany opon natknąłem sie na kreno i postanowilem dac ocenę dotyczacy ostatniej wizyty, temat nie jest świeży, przyznaje, ale podejscie do klienta na 1.Dotyczy wymiany opon- uszkodzone dwie nakrętki, pretensje do mnie, ze to nakretki uszkodzily nakładkę. Do tego byłem swiadkiem rozmow mechaników na temat sposobu naprawy innego auta, to również wpłynęło na ocenę.
Agnieszka Kluba2 lata temu
Wakacje, 550 km od domu, sobota godz. 12.00, zapieczony hamulec z przodu. Na stacji kontroli pojazdów uzyskaliśmy info że pomóc może tylko serwis Kreno, podjechaliśmy. 14.10 auto naprawione 😃. Fachowa obsługa, profesjonalizm i mega uprzejmy Pan, który szybko i sprawnie załatwił temat. Polecamy wszystkim, jeśli miałoby się zepsuć komuś auto to tylko w pobliżu tego wspaniałego serwisu🙂. Ogromne podziękowania. Widać że w tym serwisie ludziom się chce pracować. Ukłony👌
Karolina Plichta2 lata temu
Bardzo polecam :) super podejście do kobiet to pierwsza sprawa.Całkowite zrozumienie że coś może w aucie przeszkadzać i wkurzać.Pan z biura bardzo pomocny. Pracownicy konkretni, profesjonalni i potrafią przywitać klienta "dzień dobry" od wejścia. Co najważniejsze naprawy trafne a ceny bardzo przystępne.Jeden z niewielu warsztatów gdzie kobieta czuje się jak normalny klient zostaje normalnie obsłużona a nie założenie że się nie zna i można naciągać bez granic. Jestem bardzo zadowolona z naprawy jak i podejścia.Napewno wrócę ponownie :) Pozdrawiam serdecznie.
Łukasz Błaszczyk2 lata temu
Klima nabita, ozonowanie zrobione i filtr wymieniony. Po 2 miesiącach zaczyna śmierdzieć. Filtr był cały pogięty i coś musiało przelecieć. Ciekawe czy po wyczyszczeniu będzie dalej śmierdziało "mokrymi szmatami".