Bosch Service Rak, Warsztat, OSKP, BDS
Generała Władysława Sikorskiego 86, 39-400 Tarnobrzeg, Polska
4.3
8 komentarze
HMPV+67 Tarnobrzeg, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Obsługa klienta:
Początkowo zostawiając auto miałem kontakt tego samego lub następnego dnia co jest zepsute, ile będzie kosztowała naprawa i na kiedy auto będzie gotowe. Teraz, odstawiam auto i kontakt mam po tygodniu, czasami dłużej. Przez tydzień nie wiem co się dzieje z autem... Często jest tak, że auto zwyczajnie stoi przez ten czas i nikt go nie robi. Po co w takim razie umawia się klientów na konkretny termin?
Jakość usług:
Tu też kompletna klapa. 2 razy zdarzyło mi się odebrać auto w gorszym stanie niż je zostawiałem.
Pierwszy raz to rozwalone jakieś węże od turbiny. Auto powyżej 2000obr/min zachowywało się jak wolnossący dizel, nie jechało. Usterka była nie wychwycona mimo, że zawsze wyrażam zgodę na jazdę kontrolną. Po co ją wyrażam skoro nikt nie sprawdza auta przed wydaniem klientowi?
Drugi przypadek... W aucie zdiagnozowano wyciek ON, ponoć to naprawiono, wydano mi auto. Przejechałem 10km i nie miałem już wycieku, a nie wiem... wylew... ON lał się tak, że nie dało się jechać.
Panowie mechanicy nie dają rady z naprawami, zostawiłem auto z falującymi obrotami, pomijam, że 4 dni auto stało nie ruszone, po 3 dniach jak się pofatygowałem zapytać dostałem info, że auto musi jeszcze postać bo panowie muszą coś jeszcze posprawdzać. Przez 7dni zero odzewu. Po 7 dniach znowu się pofatygowałem i usłyszałem "Przykro mi ale nie umiemy zrobić, niech Pan jeździ aż całkiem się zepsuje i wtedy będziemy wiedzieć co się działo". No super, jasne. Pojadę sobie do Krakowa, tam auto mi klęknie i co? Panowie w Boschu nie potrafili rozwiązać problemu przez 2 tygodnie. Inny mechanik rozwiązał w niecały dzień.
Problem, ubywającego płynu chłodniczego nie rozwiązany przez kilka kolejnych napraw, a to pompa wody, a to uszczeleczka, a to nie płyn wycieka tylko ON (tylko kurcze płynu musiałem dolewać, bo że ON dolewam to raczej norma ;))
Dużo by pisać. Poza narożnikiem z pseudo-skóry i butelki wody ten serwis niczego więcej nie oferuje. Bosch kojarzy się z jakością i wyższymi cenami. Ceny owszem są wysokie jak na Boscha przystało, natomiast jakość usług i podejście do klienta woła o pomstę do nieba. Nigdy więcej Boscha, przynajmniej tego reprezentowanego przez Panią Martę Rak
Jeśli zastanawiacie się czy nie skorzystać z usług tego serwisu stanowczo odradzam.
Tomasz Korzeniowski
-Panowie w BOK starają się, ale wychodzi brak wiedzy
-Podczas serwisu robione jest min podczas naprawy nie dostaje się informacji że coś jeszcze do roboty jest.
- oddałem samochód do diagnozy została zrobione badania ale nie dostałem info co dokładnie do zrobienia, prosiłem o kosztorys nie dostałem informacji
- podczas pierwszej naprawy chciano mnie naciągnąć na awarię EGR a tak naprawdę nie podłączyli podciśnienia.(jeśli bym zdecydował na naprawę pewnie skasowali by 1000 zł za zawór a tak naprawdę podłączyli tylko wężyk)
- brak informacji podczas napraw i ogólna dezinformacja(dajcie telefony mechanikom żeby mogli informować na bieżąco klienta)
- podczas naprawy zamiast zacisku na turbinie założono kawałek drutu miedzianego na turbinie!!!!!!!!!
-mam parę innych uwag ale szkoda słów
- jedyny plus jest sprzęt który posiadają