/Subcarpathian Voivodeship/Warsztat samochodowy

Bosch Service Rak, Warsztat, OSKP, BDS

Generała Władysława Sikorskiego 86, 39-400 Tarnobrzeg, Polska

Bosch Service Rak, Warsztat, OSKP, BDS
Warsztat samochodowy
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
HMPV+67 Tarnobrzeg, Polska
+48 15 823 91 84
rakservice.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Victor Czura
Victor Czura2 lata temu
Usługa serwisowa została wykonana szybko i sprawnie więc cały jej przebieg oceniam wzorcowo.
KWK Kawczyk
KWK Kawczyk2 lata temu
Zawsze naprawiam w tym serwisie swoje białe stare VOLVO :D Klima nie działała mi od dnia zakupu samochodu, jako jedyni podołali zadaniu, a klima działa już rok bez zastrzeżeń! - Samochód ma 26 lat :D
Karol 12
Karol 122 lata temu
Sympatyczna a zarazem profesjonalna obsługa klienta, zlecenie zrealizowane błyskawicznie. A co najważniejsze - w trakcie kontroli dodatkowego układu o który poprosiłem, została wykryta usterka usuwana kilka dni wcześniej w innym zakładzie. Dostałem w tej sprawie natychmiastowy telefon z wyczerpującym przedstawieniem sytuacji. Panowie oczywiście nie odmówili pomocy i załatwili sprawę wzorowo. Pełna satysfakcja z wizyty. Polecam.
Tom kor
Tom kor2 lata temu
Bardzo nie polecam. Przez 2 lata zostawiłem tam kilkanaście tysięcy przy serwisowaniu 2 aut i o ile jeszcze rok temu byłem zadowolony tak od roku jest tylko co raz gorzej.

Obsługa klienta:

Początkowo zostawiając auto miałem kontakt tego samego lub następnego dnia co jest zepsute, ile będzie kosztowała naprawa i na kiedy auto będzie gotowe. Teraz, odstawiam auto i kontakt mam po tygodniu, czasami dłużej. Przez tydzień nie wiem co się dzieje z autem... Często jest tak, że auto zwyczajnie stoi przez ten czas i nikt go nie robi. Po co w takim razie umawia się klientów na konkretny termin?

Jakość usług:

Tu też kompletna klapa. 2 razy zdarzyło mi się odebrać auto w gorszym stanie niż je zostawiałem.
Pierwszy raz to rozwalone jakieś węże od turbiny. Auto powyżej 2000obr/min zachowywało się jak wolnossący dizel, nie jechało. Usterka była nie wychwycona mimo, że zawsze wyrażam zgodę na jazdę kontrolną. Po co ją wyrażam skoro nikt nie sprawdza auta przed wydaniem klientowi?
Drugi przypadek... W aucie zdiagnozowano wyciek ON, ponoć to naprawiono, wydano mi auto. Przejechałem 10km i nie miałem już wycieku, a nie wiem... wylew... ON lał się tak, że nie dało się jechać.
Panowie mechanicy nie dają rady z naprawami, zostawiłem auto z falującymi obrotami, pomijam, że 4 dni auto stało nie ruszone, po 3 dniach jak się pofatygowałem zapytać dostałem info, że auto musi jeszcze postać bo panowie muszą coś jeszcze posprawdzać. Przez 7dni zero odzewu. Po 7 dniach znowu się pofatygowałem i usłyszałem "Przykro mi ale nie umiemy zrobić, niech Pan jeździ aż całkiem się zepsuje i wtedy będziemy wiedzieć co się działo". No super, jasne. Pojadę sobie do Krakowa, tam auto mi klęknie i co? Panowie w Boschu nie potrafili rozwiązać problemu przez 2 tygodnie. Inny mechanik rozwiązał w niecały dzień.
Problem, ubywającego płynu chłodniczego nie rozwiązany przez kilka kolejnych napraw, a to pompa wody, a to uszczeleczka, a to nie płyn wycieka tylko ON (tylko kurcze płynu musiałem dolewać, bo że ON dolewam to raczej norma ;))

Dużo by pisać. Poza narożnikiem z pseudo-skóry i butelki wody ten serwis niczego więcej nie oferuje. Bosch kojarzy się z jakością i wyższymi cenami. Ceny owszem są wysokie jak na Boscha przystało, natomiast jakość usług i podejście do klienta woła o pomstę do nieba. Nigdy więcej Boscha, przynajmniej tego reprezentowanego przez Panią Martę Rak

Jeśli zastanawiacie się czy nie skorzystać z usług tego serwisu stanowczo odradzam.

Tomasz Korzeniowski
Dawid Pikus
Dawid Pikus2 lata temu
Szybko na temat i z wiedzą. Tak podchodzą mechanicy i ludzie tam pracujący. Po zrobieniu check listy i sprawdzeniu auta , Pan przychodzi i omawia całe auto i co jest do zrobienia. Oczywiście mogą wycenić usterki i je usunąć. Polecam
Krzysztof Śledź
Krzysztof Śledź2 lata temu
-Brak kontaktu z mechanikiem
-Panowie w BOK starają się, ale wychodzi brak wiedzy
-Podczas serwisu robione jest min podczas naprawy nie dostaje się informacji że coś jeszcze do roboty jest.
- oddałem samochód do diagnozy została zrobione badania ale nie dostałem info co dokładnie do zrobienia, prosiłem o kosztorys nie dostałem informacji
- podczas pierwszej naprawy chciano mnie naciągnąć na awarię EGR a tak naprawdę nie podłączyli podciśnienia.(jeśli bym zdecydował na naprawę pewnie skasowali by 1000 zł za zawór a tak naprawdę podłączyli tylko wężyk)
- brak informacji podczas napraw i ogólna dezinformacja(dajcie telefony mechanikom żeby mogli informować na bieżąco klienta)
- podczas naprawy zamiast zacisku na turbinie założono kawałek drutu miedzianego na turbinie!!!!!!!!!
-mam parę innych uwag ale szkoda słów
- jedyny plus jest sprzęt który posiadają
Bogu B.
Bogu B.2 lata temu
Sprawdzenie auta przed zakupem: otrzymałam kompleksową, rzetelną informację, pan Lenart dokładnie objaśnił mi diagnozę i wskazania komputera. Poza tym w serwisie pracownicy byli sympatyczni i życzliwi, bardzo pomocni. Polecam.
PrzemysławPawel M
PrzemysławPawel M2 lata temu
Dobry serwis. Polecam!
Zalecane lokalizacje