Gabinet Weterynaryjny "VETINA" Patrycja Polcyn
Piastowska 30, 63-700 Krotoszyn, Polska
4.7
8 komentarze
MCWM+54 Krotoszyn, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Nie można umówić się telefonicznie na konkretną godzinę, więc zjawiam się około godziny 9.40. Skutek?
Dwie godziny spędzone w poczekalni, będąc drugą osobą w kolejce, bez skutku. Przebieg sytuacji?
Zjawiam się w poczekalni, przede mną osoba z pieskiem, w gabinecie odbywa się poród. Kilkukrotnie podczas oczekiwania dwie panie (zakładam, że asystentki) pytały w jakiej sprawie jestem. Odpowiadałem: kot od około tygodnia nie je. Gdy osoba z pieskiem weszła i po jakimś czasie wyszła z gabinetu i wróciła do poczekalni jedna z owych pań (asystentek) oznajmiła, żebym poczekał, bowiem teraz wejdzie inny pan z psem (który nie oczekiwał w poczekalni - a więc racjonalnie zakładam, że umówiony przez telefon, czego mi odmówiono albo stały bywalec, w przeciwieństwie do mnie, i w związku z tym uprzywilejowany) dlatego, że ten pan tylko na szczepienie. Szczepienie trwało 5-10 minut, po czym nie udzielając mi żadnej dalszej informacji, ponownie zaproszono do gabinetu osobę z pieskiem (tę, która była przede mną w kolejce). Pieska zostawiono w gabinecie, osoba wyszła, a ja nadal czekam. Po około pół godzinie spoglądam na drzwi, a tam wisi informacja, żeby nie pukać, gdyż trwa zabieg. Ile będzie trwał, czy powinienem czekać - nic przed jego rozpoczęciem ani w trakcie tej pół godziny mi nie powiedziano. Czy oczekiwano, że będę w niewiedzy czekał dalszy nieoznaczony czas? Czy ze względu na to, że w gabinecie byłem pierwszy raz okazano taki brak szacunku?
Rozwiązanie?
Udałem się do innej pani weterynarz, która natychmiast po przyjeździe mnie przyjęła, otworzyła kotku buzię, stwierdziła zapalnie, udzieliła zastrzyku i porady. W sumie u tej pani weterynarz byłem około trzy minuty (proszę porównać z panem z psem, któremu udzielono przywileju, a gdzie pobyt w gabinecie trwał 5-10 minut).
Wnioski?
Absolutnie nie korzystać z usług gabinetu Vetina, choćby po trzech, czterech, pięciu godzinach oczekiwania w poczekalni w stanie niewiedzy i stosunkowo lekceważącego podejścia pań (asystentek), wpuszczono do gabinetu by wykonać trzyminutowy zabieg.
👏❤️