F.U.H. PROSERWIS
Żbicka 2, 32-065 Krzeszowice, Polska
4.7
8 komentarze
4JPQ+V3 Krzeszowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Odpowiadając na zarzuty z poniższej Pana odpowiedzi:
Byłem, byłem, nawet mam fakturę, z tego roku.
Jeśli ktoś rezerwuje termin to nie rezerwuje pierwszej minuty tylko cały czas wizyty, ile Pan zdąży, to już mój problem, jeśli jestem za późno kilka minut (mnie akurat zatrzymał na kilka minut przejazd kolejowy, ale to nieistotne). Powodem oceny jest Pana podejście oraz agresywne zachowanie (pozwoli Pan, że przekleństw nie będę tu cytował...)
Odpowiedź jest bardzo prosta- obsługa klienta na poziomie nagannym. Opryskliwe, czasem wulgarne uwagi na temat opon i felg jakie przywozi się na montaż. Nie można zadać żadnego pytania bo wszystko jest mieszane z błotem, szorstko oceniane, poniżane, wszystko na "nie" i do kitu, a zapytaj się o to samo dwa razy, to już nawet nie wspominam. Atmosfera wcale nie zachęca do odwiedzania tego miejsca. Moją opinię kieruję oczywiście do szefa, ponieważ od pańskiego pracownika powinien uczyć się pan kultury i odpowiedniego traktowania innych a nie z góry, jakby każdy był tylko wrzodem na tyłku. Wielu moich znajomych już nie korzysta z pańskich usług właśnie dlatego jak pan traktuje swoich klientów, myślę, że właśnie dlatego ten warsztacik nie jest warsztatem a pod domem stoi taczka w leasingu.
Odp: co do poniższej pańskiej odpowiedzi, to chyba mnie pan z kimś pomylił bo nie mam na imię Łukasz ani nie mam felg 17- niecelny strzał, jak widać nie należę jako jedyny do nie zadowolonych klientów. Nigdy się nie spóźniam. Jak widać, żadnej lekcji dla siebie pan z komentarza nie wyciągnął. Nie wie pan czym jest chociażby ocena- a posługuje się pan nią w każdej swojej wypowiedzi. Dodam, że na negatywne komentarze pan odpowiada broniąc i tłumacząc się a w pozytywnych nic, żadnego dziękuję co jasno pokazuje jaki ma pan stosunek do innych ludzi i tego, że można mieć inne zdanie w jakiejś sprawie- to tylko pokazuje pańskie egocentryczne zachowanie.
Profesjonalna obsługa, fajne ceny, duza wiedza na temat swojej pracy.