/Greater Poland Voivodeship/Wyposażenie łazienek

Sklep z wyposażeniem łazienek - plytki-lazienki.pl

Złotowska 62, 77-430 Krajenka, Polska

Sklep z wyposażeniem łazienek - plytki-lazienki.pl
Wyposażenie łazienek
3.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8X3Q+9M Krajenka, Polska
+48 67 263 21 71
plytki-lazienki.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Wojciech Madurski
Wojciech Madurski2 lata temu
Dokonywałem u nich zakupu wanny. Proces sprzedaży i komunikacji perfekcyjny. Super, że po sprzedaży również tak chętnie doradzają. Ogólnie mogę i chce ich polecić.
Maciej Maciej
Maciej Maciej2 lata temu
Łatwy dojazd, rozładunek kontenera 1,5h jest gdzie stać jak trzeba w nocy podjechać.
Artur K
Artur K2 lata temu
Polecam, jestem mega zadowolony z zamówienia. Dobra obsługa, duży wybór i profesjonalizm ze strony sklepu.
Łukasz Szulc
Łukasz Szulc2 lata temu
Pełne wsparcie przy zakupie, obsługa miła i nienachalna, udało się kupić wszystko czego potrzebowaliśmy. Nic nie wciskają na siłe a to dla mnie osobiście duży plus.
Gabi
Gabi2 lata temu
Bardzo dziękuje! Po tym jak poprzedni sklep nie wywiązał się z zamówienia zależało mi na czasie. Dziękuje!
Klaudia Mikosz
Klaudia Mikosz2 lata temu
Drugi raz reklamuję deskę Omnires Ottawa bo za każdym razem przysyłają pękniętą lub uszkodzoną! Zerowe zabezpieczenie towaru do wysyłki.

Jedyny plus to bardzo dobry kontakt z działem reklamacji i dość szybka wysyłka nowego towaru ( mam nadzieję, że drugi reklamacja będzie ostatnią :) )
GRZEGORZ KARWALSKI
GRZEGORZ KARWALSKI2 lata temu
Nie polecam, bardzo niemiła obsługa.
W swoim życiu występuje nie tylko jako konsument lecz również jako osoba współpracująca z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi. Nadrzędną zasadą zawsze jest nie tylko jakość usługi czy towaru, lecz rzekłbym że jakość obsługi, która gra wg mnie bardzo istotną rolę.
Pewien czas temu kupiłem wannę pech chciał, że źle wymierzyłem. Owa wanna leżała sobie spokojnie w magazynie zaprzyjaźnionego sklepu. Opakowanie nawet nietknięte - zamawiam z wyprzedzeniem żeby sobie leżało. Zaproponowałem wymianę towaru - zwrot towaru na mój koszt, ja opłacam z góry nową wannę a sklep zwróci mi różnice dopiero jak będą towar faktycznie mieli na stanie (jak ocenią że nie ściemniam bo uszkodziłem itp).
Na początku zderzam się z bardzo nieprzyjemną obsługą telefoniczną gdzie pracownik który odbiera telefon prawdopodobnie uczył się savoir vivre i zasad obsługi klienta na pobliskim targu. . Rozmowa z kierownikiem, który jest decydentem w tej sprawie jest niemożliwa - cały czas na spotkaniach biznesowych... taki światowy człowiek z niego....tylko kontakt mailowy. Mailowo kompletna zlewka nie bo nie. A szkoda bo bym chętnie jeszcze parę rzeczy dokupił gdzie by jeszcze większą marżę zrobili niż na tej wannie co kupiłem. Ale Panowie działający tam zatrzymali się w kwestii obsługi w latach 50 PRL. Chyba nie są świadomi że w dobie takiej globalizacji, rozwoju logistyki towar można zamówić wszędzie po zbliżonych cenach to trzeba wychodzić na przeciw klientom. Pewnie będzie zaraz odpowiedź że taki regulamin itp. Pewnie taki regulamin a ja głupi. Podsumuje to tak: Można pić wodę z kibla? Można... tylko jak z tym później żyć. A po kontakcie z obsługą tego sklepu czuję się jakbym właśnie taką wodę wypił.
Izabela Duda
Izabela Duda2 lata temu
Nie polecam.

Złożyłam w sklepie plytki-lazienki.pl bardzo duże zamówienie. Na jeden z przedmiotów czekałam aż do dziś (łączne opóźnienie 27 dni), co miało negatywny wpływ na wykończenie mieszkania...

Okazało się, że jeden z zamówionych przedmiotów jest nieodpowiednich rozmiarów i chciałam dokonać zwrotu. Przedmiot jest oryginalnie zapakowany, w idealnym, nienaruszonym stanie, niestety minimalnie przekroczyłam okres, w którym zwrot był możliwy.
Prosiłam o wyjątek ze względu na okres świąteczny, zasłaniano się jednak zasadą 14 dni kalendarzowych w przypadku zwrotów. Rozumiem tę zasadę, smutny jest jednak brak elastyczności. Mimo wysokości mojego zamówienia oraz mojej wyrozumiałości odnośnie bardzo długiego opóźnienia ze strony sklepu, spotkałam się z jej brakiem w przypadku zwrotu.

Brak indywidualnego podejścia i szacunku do klienta ze strony szefa.
Jestem bardzo zawiedziona.

Obsługa klienta na plus, bardzo miła osoba. Szkoda tylko, że niedecyzyjna.
Zalecane lokalizacje