Sklep z wyposażeniem łazienek - plytki-lazienki.pl
Złotowska 62, 77-430 Krajenka, Polska
3.9
8 komentarze
8X3Q+9M Krajenka, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Jedyny plus to bardzo dobry kontakt z działem reklamacji i dość szybka wysyłka nowego towaru ( mam nadzieję, że drugi reklamacja będzie ostatnią :) )
W swoim życiu występuje nie tylko jako konsument lecz również jako osoba współpracująca z klientami indywidualnymi jak i biznesowymi. Nadrzędną zasadą zawsze jest nie tylko jakość usługi czy towaru, lecz rzekłbym że jakość obsługi, która gra wg mnie bardzo istotną rolę.
Pewien czas temu kupiłem wannę pech chciał, że źle wymierzyłem. Owa wanna leżała sobie spokojnie w magazynie zaprzyjaźnionego sklepu. Opakowanie nawet nietknięte - zamawiam z wyprzedzeniem żeby sobie leżało. Zaproponowałem wymianę towaru - zwrot towaru na mój koszt, ja opłacam z góry nową wannę a sklep zwróci mi różnice dopiero jak będą towar faktycznie mieli na stanie (jak ocenią że nie ściemniam bo uszkodziłem itp).
Na początku zderzam się z bardzo nieprzyjemną obsługą telefoniczną gdzie pracownik który odbiera telefon prawdopodobnie uczył się savoir vivre i zasad obsługi klienta na pobliskim targu. . Rozmowa z kierownikiem, który jest decydentem w tej sprawie jest niemożliwa - cały czas na spotkaniach biznesowych... taki światowy człowiek z niego....tylko kontakt mailowy. Mailowo kompletna zlewka nie bo nie. A szkoda bo bym chętnie jeszcze parę rzeczy dokupił gdzie by jeszcze większą marżę zrobili niż na tej wannie co kupiłem. Ale Panowie działający tam zatrzymali się w kwestii obsługi w latach 50 PRL. Chyba nie są świadomi że w dobie takiej globalizacji, rozwoju logistyki towar można zamówić wszędzie po zbliżonych cenach to trzeba wychodzić na przeciw klientom. Pewnie będzie zaraz odpowiedź że taki regulamin itp. Pewnie taki regulamin a ja głupi. Podsumuje to tak: Można pić wodę z kibla? Można... tylko jak z tym później żyć. A po kontakcie z obsługą tego sklepu czuję się jakbym właśnie taką wodę wypił.
Złożyłam w sklepie plytki-lazienki.pl bardzo duże zamówienie. Na jeden z przedmiotów czekałam aż do dziś (łączne opóźnienie 27 dni), co miało negatywny wpływ na wykończenie mieszkania...
Okazało się, że jeden z zamówionych przedmiotów jest nieodpowiednich rozmiarów i chciałam dokonać zwrotu. Przedmiot jest oryginalnie zapakowany, w idealnym, nienaruszonym stanie, niestety minimalnie przekroczyłam okres, w którym zwrot był możliwy.
Prosiłam o wyjątek ze względu na okres świąteczny, zasłaniano się jednak zasadą 14 dni kalendarzowych w przypadku zwrotów. Rozumiem tę zasadę, smutny jest jednak brak elastyczności. Mimo wysokości mojego zamówienia oraz mojej wyrozumiałości odnośnie bardzo długiego opóźnienia ze strony sklepu, spotkałam się z jej brakiem w przypadku zwrotu.
Brak indywidualnego podejścia i szacunku do klienta ze strony szefa.
Jestem bardzo zawiedziona.
Obsługa klienta na plus, bardzo miła osoba. Szkoda tylko, że niedecyzyjna.