/Subcarpathian Voivodeship/Zakład fotograficzny

HEPNAR Laboratorium Fotograficzne

Ignacego Łukasiewicza 103, 38-400 Krosno, Polska

HEPNAR Laboratorium Fotograficzne
Zakład fotograficzny
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MQW4+6P Krosno, Polska
+48 13 432 73 10
hepnar.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 9–13
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
EWCIA B.
EWCIA B.2 lata temu
Dzisiaj odebrałam porcelankę mojego ś.p.brata i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.Po moich zeszłotygodniowych słowach krytyki zdjęcie zostało wykonane ponownie (takie wrażenie odniosłam). Tło i ubiór dopasowano do twarzy w sposób zgodny z moimi oczekiwaniami i co najważniejsze cena za usługę nie wzrosła.Polecam
Sabina xxx
Sabina xxx2 lata temu
Odrobinę się zawiodłam, wywołane zdjęcia zostały przycięte w nieodpowiedni sposób, aż żałuję, że nie zobaczyłam tego przy odbiorze. Trochę jakby pracownicy nie mieli wcale wyczucia estetycznego i po prostu zawalili robotę. Nie skorzystam już więcej z usług.
Julia Gieniusz
Julia Gieniusz2 lata temu
Wysokiej klasy urządzenia robią swoje. Kiedy robiłam jeszcze odbitki w innych zakładach, zawsze mi coś nie pasowało. Tutaj wiem, że wyjdę zadowolona z fotografii.
Natalia Kudroń
Natalia Kudroń2 lata temu
Zawsze byłam zadowolona z usług jednak w dniu dzisiejszym bardzo się rozczarowałam postawą właściciela.zamawiając mały format zdjęcia otrzymałam dużo większy za które kazano mi zapłacić gdy zwróciłam uwagę że to nie ten format sprzedawca kazał mi go zachować i powiedział że zaraz wykonają odpowiedni. miałam poczekać 20 minut gdy wróciłam właściciel powiedział mi że mam za ten format również zapłacić ponieważ tamto zdjęcie sobie wzięłam.zły rozmiar był pomylony z winy więc po prostu chcieli mnie naciągnąć na pieniądze.
Katarzyna P.
Katarzyna P.2 lata temu
Nie polecam. Korzystałam już kilkakrotnie, gdyż zależało mi na czasie, nigdy nie sprostali oczekiwanią. Tym razem postanowiłam napisać już opinie, bo to nie są lata 90, żeby traktować tak klienta. Niestety pewne stadardy trzeba utrzymać. Zero kontaktu z klientem podczas robienia zdjęcia, kilient nie ma nic do powiedzenia co do wyboru pozycji. Fotograf zawsze się śpieszy i wprowadza nerwową atmosferę. Klient czuje sie jak intruz. To wszystko wpływa na jakosc zdjęcia. Wolała bym już zapłacić drugie tyle a mieć estetyczne zdjęcia niż ciągle po najniższej lini oporu, zawsze z poczuciem niesmaku i zażenowania.
Maciejej11
Maciejej112 lata temu
*w odpowiedzi do Państwa komentarza*
Jeśli Państwa pracownik mówi do klientów "życzę Państwu, abyście Państwo musieli zapłacić 500zl mandatu" to "gratuluję" szkolenia pracownika z zakresu obsługi klienta.

Sprzedawca powinien się zająć obsługą klienta, a nie dyskusją na temat poglądów i aktualnych przepisów dotyczący COVID-19 - nie mając wystarczającej wiedzy na ten temat, posiłkując się jak sam stwierdził informacjami z telewizji i radia. Po takie informacje proponuję zasięgnąć wiedzy na stronach z końcówką gov.pl Nie polecam ;)

**
Z obsługi jestem bardzo niezadowolony, wydruk zdjęcia był w porządku
Jakub Cieślewski
Jakub Cieślewski2 lata temu
Usługi fotograficzne na bardzo wysokim poziomie. Jakość papieru na którym zazwyczaj drukuję reklamy na plus. Obsługa zna się na rzeczy. Polecam z całego serca
Ada jurczak
Ada jurczak2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam tego zakładu fotograficznego!!! Zero profesjonalizmu i pojęcia o tym jak powinno to wyglądać. Zdjęcia ślubne nadają się tylko do kosza( ucięte głowy, zero koloru, pełno zdjęć pleców, najgorsze ujęcia jakie tylko mogą być i na dodatek rozmazane), nie wspominając już o niskiej jakości albumie...
Zalecane lokalizacje